Kasteel Orp

Locatie - 20 tot 150 personen - , 1350 Orp-Le-Grand - Bekijk op kaart

Vraag je offerte aan
Populair: al 373 keer bekeken deze maand

Het idyllische kader voor een onvergetelijke feestbeleving

Kasteel Orp vormt het idyllische kader voor een onvergetelijke feestbeleving.

De veelzijdige locatie biedt een waaier aan binnen- en buitenmogelijkheden.

Hoewel het kasteel dateert van 1890 is het na de grondige restauratie helemaal aangepast aan het hedendaagse comfort, maar met behoudt van haar karakter.  Parketvloer, hoge plafonds, openhaarden, wintertuinen, ... zijn maar enkele van de elementen die het kasteel het ultieme decor maken voor elk event. Het koetshuis, de verschillende vijvers en rustieke tuin maken de locatie helemaal af.

Geniet exclusief van het domein en de rust, op een boogscheut van Tienen en nabij autosnelwegen.

Kasteel Orp biedt vele mogelijkheden:

TROUWEN

Een onvergetelijke trouwdag in een unieke setting. Kasteel Orp kenmerkt zich door zijn unieke karakter en behoud van originele sfeer, aangevuld met hedendaags comfort. De sfeer verschilt grondig van de klassieke feestzaal. De tuin met vijvers, idyllische paden karaktervol groen leent zich perfect voor een ceremonie, of zelfs trouwen voor de Nederlandse wet. Het gehele domein is van jullie.

Als bruidspaar kunnen jullie genieten van onze huwelijkssuite en een lekker ontbijt de dag nadien. Ook gasten kunnen in het domein verblijven in één van de vele kasteelkamers. Onze wellnessfaciliteiten maken het geheel af.

Om jullie trouwfeest op alle vlakken onvergetelijk te maken biedt ons team een all-in service zodat jullie zorgeloos kunnen genieten. Vanaf de eerste ontmoeting tot op de grote dag staan we jullie bij voor de perfecte invulling én unieke omkadering van jullie dag.

FEEST & EVENTS

De veelzijdige locatie vormt het ideale decor voor memorabele feesten het hele jaar door. Door de verschillende unieke elementen straalt het kasteel een onevenaarbare sfeer uit. De grote tuin leent zich perfect tot het plaatsen van springkastelen, tenten, ... Voor kleinere events is het mogelijk een deel van het domein te huren, met nog steeds de nodige privacy. Van babyborrel tot personeelsfeest, van teambuilding tot communie, ... alles is mogelijk!

VERGADEREN & WORKSHOPS

Verschillende ruimtes die zich ideaal lenen voor vergaderingen, workshops, ... van 10 tot 250 aanwezigen. Alle nodige tools en snufjes zijn aanwezig. Geen typische vergaderzaal midden in een industriegebied, maar een originele locatie dat de inspiratie aanwakkert, vergezeld van uitstekende catering.

Lees verder

Gloednieuwe, unieke locatie geleid door een team met jarenlange ervaring om een onvergetelijke dag te creëren.


Tarieven

HOOGSEIZOEN (mei tem oktober)

  • Vrijdag: € 2300
  • Zaterdag: € 3000
  • Zon -en weekdagen: € 2000

LAAGSEIZOEN (november tem april)

  • Vrijdag: € 2000
  • Zaterdag: € 2300
  • Zon -en weekdagen: € 1700

DEZE PRIJS OMVAT:

  • Exclusief gebruik hele domein*
  • Overnachting op het domein (suite & 6 kamers)
  • Alle nutsvoorzieningen & schoonmaak
  • Standaard meubilair en decoratie (knappe rechthoekige en ronde tafels, stoelen, statafels, bloemstukje op tafels, theelichtjes)
  • Coördinatie van het all-in feest
  • Dj-set, geluids- en lichtinstallatie
  • ....

* We bieden ook de mogelijkheid om een deel van het domein af te huren. Hierbij zorgen we nog steeds voor privacy van eventuele andere feesten. Voor meer informatie kunnen jullie contact opnemen met ons. Deze optie is ideaal voor vergaderingen, communie & lentefeest, babyborrel,...

Alle prijzen zijn inclusief btw en geldig bij afname van all-in service met catering.

WIJ WERKEN GRAAG EEN VRIJBLIJVENDE OFFERTE OP MAAT UIT.


Gelegenheid

  • Babyborrel / Doop
  • Bedrijfsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Familiefeest
  • Huwelijk
  • Jubileum
  • Personeelsfeest
  • Productvoorstelling
  • Seminarie
  • Teambuilding
  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest

Mogelijkheden

  • Feest
  • Overnachting [?] In-house suite, 6 gastenkamers & wellness
  • Receptie [?] Enkele voorbeeldhapjes, ideaal voor een receptie: - Kroketjes met parmaham | mangocurrysausje &a
  • Seated Diner
  • Walking Diner [?] Er zijn verschillende mogelijkheden, waaronder: barbecue & grillen, streetfood,

Catering

  • In-house catering [?] Met veel liefde verzorgen wij de catering, en zoveel meer, op jouw event. Hierbij kiezen we voor kwa
  • Vrij van catering [?] Hebben jullie al een cateraar? Geen probleem. Contacteer ons voor de mogelijkheden om de locatie zon
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk

Voorzieningen

  • Rolstoelvriendelijk [?] Er is een lift aanwezig.
  • Kinderanimatie [?] Bijkomende kinderanimatie is mogelijk op aanvraag.
  • Kindermenu [?] Wij passen onze menu's zonder probleem aan. Eten de kleine kapoenen toch mee me
  • Wifi
  • Speeltuin [?] Een speeltuig met schommels en schuif af bevindt zich in de tuin.
  • Tuin
  • Ceremonie mogelijk
  • Parking op de locatie [?] Er is voldoende parking aanwezig op de locatie.
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Aan het water
  • Park/Bos
  • Terras
  • Tuin

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie [?] Bijkomende kinderanimatie is mogelijk op aanvraag.
  • Kindermenu [?] Wij passen onze menu's zonder probleem aan. Eten de kleine kapoenen toch mee me
  • Speeltuin [?] Een speeltuig met schommels en schuif af bevindt zich in de tuin.
  • Springkasteel [?] Indien gewenst voorzien wij een springkasteel.

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Tent mogelijk
  • Wifi
  • Podium

Toegankelijkheid

  • Parking op de locatie [?] Er is voldoende parking aanwezig op de locatie.
  • Rolstoelvriendelijk [?] Er is een lift aanwezig.
  • Shuttle service [?] Blijven er ook gasten slapen in de buurt? Dan is het mogelijk om gebruik te maken van onze shuttle s
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking in de buurt

Zalen

Naam Receptie Diner Feest
Grote inkomhal 50 80 56 0
Kleine zaal 49 60 35 0
Grote zaal & wintertuin 135 150 120 120
Trofeezaal 35 0 0 0
Koetshuis (beneden) - aansluitend aan de tuin 85 80 40 40
Koetshuis (boven) 160 200 150 150
tuin 10000 500 300 300

Tabel weergave: Aantal personen

Kasteel Orp (est. 1890)

Ideaal voor recepties en diners. Dankzij de wintertuin kan je ook bij slecht weer genieten van het uitzicht.
Op het hoogste verdiep bevinden zich verschillende kamers, waaronder een suite, bereikbaar met de lift.

Koetshuis (est. 1300)

Met een ruime dansvloer en volledig uitgeruste bar vormt het Koetshuis de ideale feestruimte. De aansluitende mooie stretchtent zorgt voor een verbinding met de tuin. In het Koetshuis vinden regelmatig vergaderingen en workshops plaats, aangezien de ruimte is uitgerust met alle nodige snufjes. Ook onze Gin school is gevestigd in deze prachtige gerenoveerde hoeve. Het Koetshuis bevat een volledig uitgeruste keuken.

Tuin

Verschillende vijvers, eeuwenoude bomen en knusse hoekjes maken de tuin een heerlijke plaats om te vertoeven. Ruimte zat om te barbecueën, foodtrucks te plaatsen of om te bouwen tot een springkasteelparadijs. Uiteraard is het ook dé locatie om een intieme huwelijksceremonie te laten plaatsvinden. Een ruime, afgescheiden parking biedt plaats voor auto's.


Beschikbaarheid

3 redenen om te kiezen voor Kasteel Orp

  • Zeer unieke feestlocatie
  • Een waaier aan binnen- en buitenmogelijkheden
  • Authentiek karakter met hedendaags comfort

Kaart

Sluiten