's Graevenhof
Foto's 's Graevenhof
Sluiten's Graevenhof
Locatie - 20 tot 600 personen - Turnhoutsebaan 439-445, 2970 Schilde - Bekijk op kaart
- Jarenlange ervaring in privéfeesten
- Alles is mogelijk bij 's Graevenhof
- Centrale ligging boven Antwerpen
Geef een schitterend feest voor zelfs de grootste familie!
De uitstraling van jouw event is erg belangrijk voor je... ook voor ons.
's Graevenhof heeft intieme, maar ook bruisende en authentieke feestzalen geschikt voor élk feest of event. In een wip creëert ons team de juiste sfeer voor jouw evenement en staan we klaar om je met open armen te ontvangen. Een bedrijfsfeest of toch liever iets kleins? We staan te popelen om samen met jou een prachtig moment uit te tekenen.
Voor al jouw feesten en bedrijfsmeetings van 20 tot 600 personen kan je terecht even buiten het centrum van Schilde (regio Antwerpen), in het ‘s Graevenhof. Je auto kan je op onze grote parkeerplaats van 200 plaatsen zeker kwijt.
Je kan bij ons rekenen op de company butler, James! Een unieke formule die je het leven een heel stuk eenvoudiger maakt!
- Receptie met hapjes, lopend buffet, zittend diner, showcooking, iets zots?
- Locatie: ’s Graevenhof, bij jou op kantoor, magazijn, (spiegel)tent, museum, schip, Scheldekaaien, Justitiepaleis, you name it!
- Uitnodigingen ontwerpen, drukken, verzenden, opvolgen
- Vergunningen in orde brengen
- Parking en parkeerwachter
- Vestiaire en personeel
- Nooduitgangen checken
- Naamkaartjes gasten
- Stemmig aankleden locatie (binnen en buiten): bloemen, kaarsen, vlaggen, buitenverlichting, ...
- Professioneel podium + technische installatie (licht, geluid, video, beamer) + technieker
- Podiumact: stand-up, goochelaar, theaterstukje, operaatje
- Muzikale omlijsting: dj, pianist, liveorkest, jazzband, soulzangeres, ...
- Film- en geluidsopnames
- Verrassingsact: vuurwerk, helikopteruitstapje
Gelegenheid
- Huwelijk
- Vergadering
- Communie / Lentefeest
- Verjaardagsfeest
- Familiefeest
- Babyborrel / Doop
- Bedrijfsfeest
- Seminarie
- Personeelsfeest
- Teambuilding
- Jubileum
- Productvoorstelling
Voorzieningen
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Tuin
- Parking op de locatie
- Wifi
- Tent mogelijk
- Ceremonie mogelijk
- Lichtinstallatie
- Park/Bos
Alle voorzieningen
SluitenBuitengedeelte
- Tuin
- Aan het water
- Park/Bos
- Terras
Kindvriendelijk
- Kinderanimatie
- Kindermenu
- Speeltuin
- Springkasteel
Faciliteiten / Voorzieningen
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Wifi
- Ceremonie mogelijk
- Dansvloer
- Geluidsinstallatie
- Lichtinstallatie
- Live muziek mogelijk
- Podium
- Tent mogelijk
Toegankelijkheid
- Parking op de locatie
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Parking in de buurt
- Rolstoelvriendelijk
- Shuttle service
Zalen
Naam | School | Theater | Receptie | Diner |
---|---|---|---|---|
Zaal Résidence | 150 | 280 | 600 | 380 |
Zaal Commanderie | 80 | 120 | 200 | 120 |
Zaal Lounge | 30 | 35 | 40 | 30 |
Tabel weergave: Maximaal aantal personen
Zaal Commanderie - “Feesten & meetings van 40 tot 130 personen”
In deze doorleefde intieme sfeer met houten parketvloeren, rijkelijke stofferingen, sfeerverlichting & authentieke riante bar zal elke gast zich onmiddellijk thuis voelen. Of het nu gaat om een plechtige viering, een business meeting of om een familiebijeenkomst.
The Ballroom - “Feesten & meetings van 130 tot 600 personen”
Dankzij haar akoestiek waan je jezelf meteen in een lang vervlogen tijd. Onze zaal Résidence doet de term balzaal alle eer aan. Van huwelijken tot seminaries, eender welk feest je wilt laten plaatsvinden, in onze Ballroom swing je als nooit tevoren.
The Lounge - “Feesten & meetings van 10 tot 30 personen”
Dineren of vergaderen en petit comité? Het warme en gezellige kader van onze lounge zal je volledig omarmen. Dankzij de gemoedelijk sfeer en perfecte comfort, voorzien we de basis om van elke bijeenkomst een succes te maken. Volledig uitgerust met automatisch projectiescherm, beamer, televisie en Wi-Fi.
Door de flexibiliteit van onze drie zalen zijn deze uitermate geschikt als ontmoetingsruimte en als zaal in theateropstelling. Flexibel en economisch. Onze zalen beschikken eveneens over een mooie tuin of terras waarvan onze gasten graag gebruik maken bij mooi weer.
Ervaringen
3 redenen om te kiezen voor 's Graevenhof
- Jarenlange ervaring in privéfeesten
- Alles is mogelijk bij 's Graevenhof
- Centrale ligging boven Antwerpen
Gelijkaardig aanbod
Kaart
Sluiten