SO - the best of both worlds

Locatie - 4 tot 99 personen - Herbert Hooverplein 4, 3000 LEUVEN - Bekijk op kaart

EEN UNIEKE MEETING & EVENT RUIMTE IN HARTJE LEUVEN

Een unieke belevenis in het centrum van Leuven waar mensen rust, eenvoud en inspiratie vinden om te ontmoeten, te vergaderen, te brainstormen, te coachen, te inspireren én te vieren. Een plaats waar logica en intuïtie samenkomen. Binnenstappen in de exclusieve en stijlvolle ruimte van SO toont je de lifestyle van een strak en wit interieur.

Het decor voor meer energie | creativiteit & inspiratie | unieke belevingen | eenvoud & focus | discretie. Organiseer bij ons inspirerende en innoverende sessies of events zoals vergaderingen, netwerkmeetings, creatief denken, bedrijfsbijeenkomsten, productpresentaties, trainingen, workshops, opleidingen, seminaries, voorstellingen, tentoonstellingen, lezingen,… evenals voor fotoshoots of breakout sessions voor kleine en grotere groepen tot 99 personen. Onze ruimte is eveneens geschikt voor musici, kunstenaars en cultuurliefhebbers.

Beschikbaar voor elk event, feest, meeting, receptie, viering, verjaardag, huwelijk, ceremonieën en afscheidsvieringen. 

Wij zorgen ervoor dat jouw event van het begin tot het eind in succes verloopt. Wij denken graag met je mee zodat jouw activiteit een gelegenheid wordt van persoonlijk maatwerk. Wij zorgen onder andere voor een goede ontvangst, begeleiding bij het opstarten van een eventuele presentatie op 1 of 2 beamers (synchroon). 

Onze kwaliteitsvolle in-house catering biedt u met hun gebruikelijke gastvrijheid zoals gewoonlijk een full-experience aanbod. 

Zo kan u voor elk event, feest, meeting, receptie of viering genieten van een High Tea, een brunch buffet, een assortiment tapa’s, een heerlijke zuiderse lunch of een sweet buffet!

Wij zorgen ervoor dat uw activiteit een gelegenheid wordt van persoonlijk maatwerk. Samen kijken wij naar de mogelijkheden en naar uw wensen zodat uw event een onvergetelijke herinnering is.

Ook de heerlijke Special Nespresso coffee’s, mooie wijnen en sprankelende bubbels staan op u te wachten.

Lees verder


Tarieven

Grote zaal incl. Lobby >200m2 vanaf €300 per dagdeel (Kortingen vanaf 2 dagdelen)

Flexoffice vanaf €90 


Gelegenheid

  • Babyborrel / Doop
  • Bedrijfsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Familiefeest
  • Huwelijk
  • Jubileum
  • Personeelsfeest
  • Productvoorstelling
  • Seminarie
  • Teambuilding
  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest

Mogelijkheden

  • Feest [?] Wij denken graag met u mee om een exclusief en geslaagd event of feest te realiseren
  • Overnachting [?] Partner van Pentahotel Leuven voor extra hotelservice op 50 meter (2´wandelen van de zaak).
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner

Catering

  • Afkoop mogelijk [?] Onze Nespresso coffee lounge “SO Coffee and Tea” is op aanvraag exclusief beschikbaar
  • In-house catering [?] Kwaliteitsvolle in-house catering met gebruikelijke gastvrijheid
  • Eigen dranken mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Tuin
  • Ceremonie mogelijk
  • Beamer / Scherm
  • Kindermenu [?] Op aanvraag
  • Kinderanimatie [?] Op aanvraag
  • Parking in de buurt [?] Ondergrondse Parking Ladeuze is op 2 min. wandelen (parkeercheques met korting bij SO)
  • Rolstoelvriendelijk
  • Terras
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Park/Bos [?] Natuur vindt u op 30 meter in het Sint-Donatuspark
  • Terras
  • Tuin
  • Aan het water

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie [?] Op aanvraag
  • Kindermenu [?] Op aanvraag
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm
  • Ceremonie mogelijk
  • Live muziek mogelijk
  • Wifi
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Podium
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Parking in de buurt [?] Ondergrondse Parking Ladeuze is op 2 min. wandelen (parkeercheques met korting bij SO)
  • Parking op de locatie
  • Rolstoelvriendelijk
  • Shuttle service
  • Oplaadpunt elektrische auto’s

Zalen

Naam Receptie Diner Feest
SO Event Venue 100 99 50 50
SO Flex Office 16 0 0 0
So Lobby 100 99 20 0

Tabel weergave: Aantal personen

SO the best of both worlds is het decor voor: 

meer energie | creativiteit & inspiratie | unieke belevingen | eenvoud & focus | discretie

Nota: 

Gezien de huidige situatie, wordt uiteraard alles in het werk gesteld om uw gasten te

ontvangen volgens alle gekende voorschriften rond hygiëne en social distancing zodat er

met z’n allen zonder zorgen kan gefeest of vergaderd worden.

Het aanbieden van een extreem schone ruimte voor u is zoals wij dat kennen een topprioriteit!


Beschikbaarheid


Ervaringen

Deze locatie heeft nog geen ervaringen

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring

3 redenen om te kiezen voor SO - the best of both worlds

  • Exclusieve en stijlvolle ruimtes
  • Rust, eenvoud, kwaliteit, én parking!
  • Nu ook voor feesten, recepties, vieringen,...

Kaart

Sluiten