9,9
Buitengewoon uit 23 ervaringen

Eventroom

Locatie  -   60 tot 250 personen  -  Buisstraat 19b, 2890 Sint-Amands - Bekijk op kaart

Persoonlijke offerte
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Eventroom?
  • Elk feest bij ons wordt een uniek feest
  • We hebben een sfeervolle patio
  • Een weddingplanner is bij ons niet nodig

Eigen dranken, eigen meubilair of technische voorzieningen zijn niet mogelijk.

Eventroom - the place to be

Eventroom bied je een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Met een moderne zaal van 350 m², een zeer ruime en uitgeruste gesloten keuken, een werkbare toog, klankinstallatie en een ruime parking is Eventroom de perfecte locatie van jouw evenement.

Wens je een totaalconcept, dan neemt Eventroom graag de volledige organisatie van jouw evenement over. Van catering, licht- en geluidsinstallaties tot de volledige aankleding van de ruimte.  Wij zorgen voor JOUW gepersonaliseerde droomfeest. 

Extra troef is onze patio: een open ruimte van zo'n 100 m² die kan dienen voor BBQ, recepties of rookmomenten van jouw gasten.

Onze website

Lees verder

Bekijk ook onze andere bedrijven op Salino voor verhuur van feestmateriaal: Lounge Verhuur, Decoratie Huren (thema feesten) en Lemon (licht en geluid).


Tarieven

Wij zorgen steeds voor een gepersonaliseerd feest. Een offerte bezorgen zonder afspraak of zonder concrete informatie lukt niet bij ons. Afspraken en offertes zijn uiteraard steeds vrijblijvend. Wat krijg je bij ons in de plaats? Jouw volledig gepersonaliseerde feest. met meubilair op jouw maat. Klassiek zittend? Aan statafels met barkrukken? In een leuke lounge? Of in een mix. Met een stijl die perfect bij jullie als koppel past. Met lichtletters, een photobooth, een audiobox, een groen- of bloemenwand, mooie bloemstukjes, ... Met of zonder ceremonie. Met uitgebreide catering of eerder een late night snack of dessertenbuffet. Met een fotograaf van ons of met jouw eigen fotograaf. met één van onze acht top dj's of toch met eentje die je zelf aanbrengt. Voor 60 of 160 personen. Je kiest de look and feel, net zoals je je trouwkleed, je kostuum, de ringen of de uitnodiging kiest. Op maat. Onze zaal straalt jullie zijn uit.


Gelegenheid

  • Huwelijk
  • Familiefeest
  • Bedrijfsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Verjaardagsfeest
  • Babyborrel / Doop
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Seminarie
  • Jubileum
  • Productvoorstelling
  • Vergadering

Locatiegebruik

  • Ceremonie
  • Dansfeest
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Fotoshoot
  • Koffietafel
  • Overnachting op locatie

Catering

  • Afkoop mogelijk [?] Afkoop optie is mogelijk
  • In-house catering [?] Vaste catering partners - Horecatoppers, Eetclusief en My Gusto
  • Eigen dranken mogelijk
  • Foodtruck mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 75
  • Dansvloer
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Wifi
  • Shuttle service [?] Werken samen met verschillende taxi bedrijven uit de streek
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ruime deuren, ramp, rolstoelvriendelijke toilet
  • Kinderanimatie [?] Kidscorners voor binnen en buiten mogelijk
  • Lichtinstallatie
  • Kindermenu
  • Parking in de buurt [?] Aantal plaatsen: 200
  • Terras [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Geluidsinstallatie
  • Springkasteel
  • Aan het water
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Wifi
  • Tent mogelijk

Buitengedeelte

  • Terras [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Aan het water
  • Park/Bos
  • Tuin

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie [?] Kidscorners voor binnen en buiten mogelijk
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Toegankelijkheid

  • Parking in de buurt [?] Aantal plaatsen: 200
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 75
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ruime deuren, ramp, rolstoelvriendelijke toilet
  • Shuttle service [?] Werken samen met verschillende taxi bedrijven uit de streek
  • Oplaadpunt elektrische auto’s

Zalen

Naam Receptie Diner Feest
Eventroom 350 250 150 250

Tabel weergave: Maximaal aantal personen

We beginnen vanuit een vrij strakke, witte, industriële zaal die we dan - in samenspraak met de klant - volledig aankleden in de stijl die hij/zij wenst. Alles is mogelijk: fermette, Ibiza, Great Gatsby, Bohemian, Botanical, Velvet, Loungy, romantisch, ... Staand of zittend. Rechthoekige of ronde tafels. Statafels in alle maten en vormen en kleuren. Met of zonder lounge.

You name it, we create it!



Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

9,9
Buitengewoon uit 23 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,7
Service
10,0
Uitstraling
9,8
Prijs/kwaliteit
9,7

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Reinaut en Karine Hermans-De Smet Oktober 2025

Op 11 Oktober 2025 vierden wij ons jubileumfeest in de Eventroom te Sint Amands.
We werden geweldig ontvangen, de zaal was prachtig aangekleed en het eten was super lekker.
Het was onvergetelijk en we kunnen deze locatie zeker aanbevelen.

Lees verder

Reactie van Eventroom

It was our pleasure.

Lees verder

10,0

Heidi & Kristof Van Zaelen September 2025

Een TOPFEEST dat voor eeuwig in ons geheugen gegrift staat. Het regende van de positieve reacties van vrienden/familie en collega’s hoe Tom en Marijke de mooie aankleding van de zaal hebben aangepakt. Ook de live pianist tijdens onze receptie sprong er met kop en schouders bovenuit. Het eten verzorgd door Eetclusief was wederom om duimen en vingers af te likken. Kortom 1 adres voor eender welk feest….EVENTROOM in SINT-AMANDS!

Lees verder

10,0

Marijke Verhaevert Juni 2025

Enkele jaren na ons huwelijk tijdens corona gaven wij ons trouwfeest voor onze vrienden en familie in de eventroom. Het was een knaller en dit onder andere door de expertise van Tom! Hij wist perfect onze wensen en ideeën te vertalen. De zaal was mooi aangekleed. De hapjes, drank, cocktails, pizza's,...heel erg goed en de service heel professioneel. Wij vonden het heel fijn en hebben geen enkele zorg gehad voor, tijdens of na ons feest. Volle vertrouwen in dit team!

Lees verder

10,0

Kristien Cooman Juni 2025

Op 21/6/2025 stapten wij na 13 jaar in het huwelijksbootje. En wat een feest kregen we door het team van Eventroom! We kwamen binnen in de zaal en elk detail in de zaal was precies zoals we gehoopt hadden. Ook de service was absoluut fantastisch. Wat een attente, lieve en professionele medewerkers. Kortom wij hadden ons geen mooier feest kunnen wensen!

Lees verder

Reactie van Eventroom

Dank je Kristien en Cedric voor de lieve woorden. Het was ons genoegen. Zo'n zalige avond. Wat een feest!

Lees verder

9,7

Cassandra Van Puyenbroeck Augustus 2025

Graag willen we Tom en zijn team ontzettend bedanken voor hun fantastische werk. Alles was tot in de puntjes verzorgd – van de ontvangst tot de laatste dans. De sfeer was perfect, het verloop vlekkeloos en elk detail was met veel zorg en aandacht uitgewerkt. We hebben er met volle teugen van genoten en kijken met een giga glimlach terug op onze dag. Dankzij jullie was het écht in orde, heel leuk én stijlvol. Een oprechte dankjewel!

Lees verder

Ervaringen voor Eventroom

Sluiten
9,9
Buitengewoon uit 23 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,7
Service
10,0
Uitstraling
9,8
Prijs/kwaliteit
9,7

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Reinaut en Karine Hermans-De Smet Oktober 2025

Op 11 Oktober 2025 vierden wij ons jubileumfeest in de Eventroom te Sint Amands.
We werden geweldig ontvangen, de zaal was prachtig aangekleed en het eten was super lekker.
Het was onvergetelijk en we kunnen deze locatie zeker aanbevelen.

Lees verder

Reactie van Eventroom

It was our pleasure.

Lees verder

10,0

Heidi & Kristof Van Zaelen September 2025

Een TOPFEEST dat voor eeuwig in ons geheugen gegrift staat. Het regende van de positieve reacties van vrienden/familie en collega’s hoe Tom en Marijke de mooie aankleding van de zaal hebben aangepakt. Ook de live pianist tijdens onze receptie sprong er met kop en schouders bovenuit. Het eten verzorgd door Eetclusief was wederom om duimen en vingers af te likken. Kortom 1 adres voor eender welk feest….EVENTROOM in SINT-AMANDS!

Lees verder

10,0

Marijke Verhaevert Juni 2025

Enkele jaren na ons huwelijk tijdens corona gaven wij ons trouwfeest voor onze vrienden en familie in de eventroom. Het was een knaller en dit onder andere door de expertise van Tom! Hij wist perfect onze wensen en ideeën te vertalen. De zaal was mooi aangekleed. De hapjes, drank, cocktails, pizza's,...heel erg goed en de service heel professioneel. Wij vonden het heel fijn en hebben geen enkele zorg gehad voor, tijdens of na ons feest. Volle vertrouwen in dit team!

Lees verder

10,0

Kristien Cooman Juni 2025

Op 21/6/2025 stapten wij na 13 jaar in het huwelijksbootje. En wat een feest kregen we door het team van Eventroom! We kwamen binnen in de zaal en elk detail in de zaal was precies zoals we gehoopt hadden. Ook de service was absoluut fantastisch. Wat een attente, lieve en professionele medewerkers. Kortom wij hadden ons geen mooier feest kunnen wensen!

Lees verder

Reactie van Eventroom

Dank je Kristien en Cedric voor de lieve woorden. Het was ons genoegen. Zo'n zalige avond. Wat een feest!

Lees verder

9,7

Cassandra Van Puyenbroeck Augustus 2025

Graag willen we Tom en zijn team ontzettend bedanken voor hun fantastische werk. Alles was tot in de puntjes verzorgd – van de ontvangst tot de laatste dans. De sfeer was perfect, het verloop vlekkeloos en elk detail was met veel zorg en aandacht uitgewerkt. We hebben er met volle teugen van genoten en kijken met een giga glimlach terug op onze dag. Dankzij jullie was het écht in orde, heel leuk én stijlvol. Een oprechte dankjewel!

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Eventroom

  • Elk feest bij ons wordt een uniek feest
  • We hebben een sfeervolle patio
  • Een weddingplanner is bij ons niet nodig

Kaart

Sluiten