Hotel & Congres Ter Elst

Locatie  -  2 tot 1000 personen  -  Kattenbroek 1, 2650 Edegem - Bekijk op kaart

Vrijblijvend voorstel
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Hotel & Congres Ter Elst?
  • Expo 1000m2 + Auditorium
  • 300 gratis parkeerplaatsen
  • 53 hotelkamers

Meet Sleep Charge Repeat

Welkom bij Ter Elst; jouw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet je van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoef je slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen. Bovendien bevindt Ter Elst zich vlak bij alle belangrijke invalswegen en vinden zowel nationale als internationale gasten hun weg naar ons hotel. Ben je dus op zoek naar de ideale locatie om jouw volgende vergadering te organiseren? Plan je een bezoek aan Antwerpen en wil je in een aangenaam hotel logeren? Of wil je een congres organiseren en dit combineren met een overnachting? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Hotel Ter Elst is de ideale locatie voor uw volgende evenement met een auditorium voor maximaal 374 personen, een expo hal (1000m²) en een breed scala aan vergaderruimtes met natuurlijk licht, individuele airconditioning / verwarming. De vergaderruimtes zijn uitgerust met beamer, Wi-Fi voor de deelnemers, projectiescherm en flipchart. We hebben een gratis parking met plaats voor 300 wagens met 18 superchargers & 20 universele laadpalen voor elektrische voertuigen.


Lees verder


Tarieven

Een persoonlijke service waarbij we elke klant een luisterend oor bieden: dat vinden we bij Ter Elst enorm belangrijk. Aarzel daarom niet om ons te contacteren en ons te vertellen wat je exact van een zaal verwacht. Samen bekijken we welke van onze ruimtes het beste tegemoetkomt aan jouw wensen en welke extra mogelijkheden er zijn.


Gelegenheid

  • Huwelijk
  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Babyborrel / Doop
  • Familiefeest
  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Seminarie
  • Jubileum
  • Productvoorstelling

Mogelijkheden

  • Dansfeest
  • Overnachting [?] Aantal kamers: 53
    Extra info:
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner

Catering

  • Afkoop mogelijk
  • Foodtruck mogelijk
  • In-house catering [?] Wij werken ook samen met een aantal vaste goedgekeurde cateraars die voor elk event dranken en gerechten op maat voorzien.
  • Vrij van catering [?] Er is ook de mogelijkheid om een zaal te huren in combinatie met uw eigen cateraar.
  • Eigen dranken mogelijk

Voorzieningen

  • Terras
  • Wifi
  • Geluidsinstallatie
  • Parking op de locatie [?] parking voor 300 wagens
  • Podium
  • Oplaadpunt elektrische auto’s [?] 18 Tesla Superchargers en 20 universele laadpunten
  • Tuin
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras
  • Tuin
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Geluidsinstallatie
  • Podium
  • Wifi
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Oplaadpunt elektrische auto’s [?] 18 Tesla Superchargers en 20 universele laadpunten
  • Parking op de locatie [?] parking voor 300 wagens
  • Rolstoelvriendelijk
  • Parking in de buurt
  • Shuttle service

Zalen

Naam Theater Receptie Diner
Expo Hall 1000 800 950 800
Van Eyck 360 350 250
Auditorium 704 374

Tabel weergave: Maximaal aantal personen


Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

Deze locatie heeft nog geen ervaringen

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring

3 redenen om te kiezen voor Hotel & Congres Ter Elst

  • Expo 1000m2 + Auditorium
  • 300 gratis parkeerplaatsen
  • 53 hotelkamers

Kaart

Sluiten