Vragen over het organiseren van een Coronaproof feest of event? - 'Lees hier de COVID-19 veiligheidsmaatregelen'

9,9
Buitengewoon uit 16 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten

Eventroom

Locatie - 30 tot 250 personen - Buisstraat 19b, 2890 SINT-AMANDS - Bekijk op kaart

Eventroom - the place to be

Eventroom bied je een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Met een moderne zaal van 350 m², een zeer ruime en uitgeruste gesloten keuken, een werkbare toog, klankinstallatie en een ruime parking is Eventroom de perfecte locatie van jouw evenement.

Je kan er voor kiezen om nog enkele details zelf te doen (bloemstukjes, afwerking). Wens je een totaalconcept, dan neemt Eventroom graag de volledige organisatie van jouw evenement over. Van catering, licht-en geluidinstallaties tot de volledige aankleding van de ruimte.  

Extra troef is onze patio: een open ruimte van zo'n 100 m² die kan dienen voor BBQ, recepties of rookmomenten van jouw gasten.

Lees verder

Bekijk ook onze andere bedrijven voor verhuur van feestmateriaal: Lounge Verhuur, Decoratie Huren (thema feesten) en Lemon (licht en geluid).


Gelegenheid

  • Babyborrel / Doop
  • Bedrijfsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Familiefeest
  • Huwelijk
  • Jubileum
  • Personeelsfeest
  • Productvoorstelling
  • Seminarie
  • Teambuilding
  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest

Mogelijkheden

  • Feest
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Overnachting

Catering

  • Vrij van catering [?] We werken wel met een geprefereerde partner, nl. Eetclusief. Niet verplicht maar wel een aanrader. Prijs/kwaliteit top en hij kent ons en onze zaal en onze
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk
  • In-house catering

Voorzieningen

  • Ceremonie mogelijk
  • Live muziek mogelijk
  • Wifi
  • Geluidsinstallatie
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ruime deuren, ramp, rolstoelvriendelijke toilet
  • Tuin [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Terras [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Kindermenu
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Tuin [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie [?] Kidscorners voor binnen en buiten mogelijk
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Wifi
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Parking in de buurt [?] In de zeer nabije buurt nog eens 200 gratis parkeermogelijkheden
  • Parking op de locatie [?] Onsite parking voor +/- 75 auto's
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ruime deuren, ramp, rolstoelvriendelijke toilet
  • Shuttle service [?] Werken samen met verschillende taxi bedrijven uit de streek
  • Oplaadpunt elektrische auto’s

Zalen

Naam Receptie Diner Feest
Eventroom 350 250 150 250

Tabel weergave: Aantal personen

We beginnen vanuit een vrij strakke, witte, industriële zaal die we dan - in samenspraak met de klant - volledig aankleden in de stijl die hij/zij wenst. Alles is mogelijk: fermette, Ibiza, Great Gatsby, Bohemian, Botanical, Velvet, Loungy, romantisch, ... Staand of zittend. Rechthoekige of ronde tafels. Statafels in alle maten en vormen en kleuren. Met of zonder lounge. You name it, we create it!


Media


Beschikbaarheid


Ervaringen

9,9
Buitengewoon uit 16 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
10,0
Uitstraling
9,8
Prijs/kwaliteit
9,6

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
9,0

Ann Huys (Organisator) Januari 2021

voor onze middenkader meeting werd de zaal praktisch en gezellig
corona proof ingericht, alles was tot in de puntjes verzorgd !
wij hopen nog dit jaar ons jaarlijks personeelsfeest daar te geven, dit was geboekt, maar helaas kon het niet doorgaan
Tom & Marijke doen dit goed, aan aanrader !
grt
Anneke
HR Verantwoordelijke Boerinneke (de beste choco :-))

Lees verder

Reactie van Eventroom

Altijd tof om voor een plaatselijk bedrijf zoals Boerinneke de feesten te kunnen verzorgen. Hopelijk kunnen we na Corona deze leuke eerste kennismaking verder zetten met nog vele personeelsfeesten, dagen van de klant, ...

Lees verder

10,0

Bert heyens (Organisator) December 2020

Tom en Marijke van de zaal hebben er alles aan gedaan om onze meeting coronaproof te laten verlopen. De basisvoorzieningen zoals audio en beamer waren aanwezig en de zaal was mooi aangekleed. De industriële look in combinatie met een lounge inrichting werkt perfect! Bedankt voor de vlotte samenwerking.

Lees verder

Reactie van Eventroom

It was our pleasure. En hopelijk nog heel vaak hey buurman...

Lees verder

10,0

Ben Wouters (Organisator) Februari 2020

Het is een toplocatie om feestjes te kunnen organiseren. Alles is steeds uitgewerkt tot in het kleinste detail
Zijn super vriendelijk en provisionele mensen om
met samen te werken .
Spreek van ondervinding mits ik daar al verschilden feesten heb voorzien van de nodige muziek .
Aanrader voor feest te geven !
Top team

Lees verder

Reactie van Eventroom

Merci mister DJ. Hopelijk kunnen we vanaf de zomer, of uiterlijk het najaar weer partyen like it's 1999...

Lees verder

9,3

Dieter De Schutter (Organisator) Januari 2020

Wij hebben een fantastisch huwelijksfeest beleefd dankzij Tom en Marijke. Toen wij hen benaderden voor de organisatie hiervan hebben wij de grote lijnen van het concept dat wij in gedachten hadden, uitgelegd. Aangezien wij zelf weinig tot geen tijd hadden om alle details uit te werken en verschillende leveranciers te contacteren (catering, DJ, fotograaf) hebben zij ons ook hiermee uitstekend geholpen. Alles was tot in de puntjes uitgewerkt en wij hebben zorgeloos kunnen genieten van ons feest.

Lees verder

Reactie van Eventroom

Thanks Dieter en loes. Eén van onze enige feesten in 2020, maar wat voor één!

Lees verder

10,0

Peter Schepers (Organisator) Augustus 2019

De organisatie was heel goed en professioneel, het resultaat van de aankleding van de zaal was boven de verwachtingen, zeer mooi gedaan, er zijn heel veel mogelijkheden om de zaal naar jou keuze in te richten. De optie met de verlichting (en een verantwoordelijke voor de verlichting) was een echte meerwaarde. Communicatie met de gesprekspartner verliep heel vlot en vriendelijk.

Kortom, een super ervaring!

Lees verder

Reactie van Eventroom

Bedankt Peter. Nog steeds schitterende herinneringen aan jullie feest.

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Eventroom

  • Elk feest bij ons wordt een uniek feest
  • We hebben een sfeervolle patio
  • Een weddingplanner is bij ons niet nodig

Kaart

Sluiten