9,9
Buitengewoon uit 18 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten

Eventroom

Locatie  -  60 tot 250 personen  -  Buisstraat 19b, 2890 Sint-Amands - Bekijk op kaart

Vrijblijvende offerte
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Eventroom?
  • Elk feest bij ons wordt een uniek feest
  • We hebben een sfeervolle patio
  • Een weddingplanner is bij ons niet nodig

Eigen dranken, eigen meubilair of technische voorzieningen zijn niet mogelijk.

Eventroom - the place to be

Eventroom bied je een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Met een moderne zaal van 350 m², een zeer ruime en uitgeruste gesloten keuken, een werkbare toog, klankinstallatie en een ruime parking is Eventroom de perfecte locatie van jouw evenement.

Je kan er voor kiezen om nog enkele details zelf te doen (bloemstukjes, afwerking). Wens je een totaalconcept, dan neemt Eventroom graag de volledige organisatie van jouw evenement over. Van catering, licht-en geluidinstallaties tot de volledige aankleding van de ruimte.  

Extra troef is onze patio: een open ruimte van zo'n 100 m² die kan dienen voor BBQ, recepties of rookmomenten van jouw gasten.

Onze website

Lees verder

Bekijk ook onze andere bedrijven op Salino voor verhuur van feestmateriaal: Lounge Verhuur, Decoratie Huren (thema feesten) en Lemon (licht en geluid).


Tarieven

Wij zorgen steeds voor een gepersonaliseerde feest. Een offerte bezorgen zonder afspraak of zonder concrete informatie lukt niet bij ons. Afspraken en offertes zijn uiteraard steeds vrijblijvend.


Gelegenheid

  • Huwelijk
  • Vergadering
  • Communie / Lentefeest
  • Verjaardagsfeest
  • Babyborrel / Doop
  • Familiefeest
  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Seminarie
  • Jubileum
  • Productvoorstelling

Mogelijkheden

  • Dansfeest
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Overnachting

Catering

  • Afkoop mogelijk
  • In-house catering
  • Eigen dranken mogelijk
  • Foodtruck mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Rolstoelvriendelijk [?] Ruime deuren, ramp, rolstoelvriendelijke toilet
  • Parking op de locatie [?] Onsite parking voor +/- 75
  • Geluidsinstallatie
  • Shuttle service [?] Werken samen met verschillende taxi bedrijven uit de streek
  • Kindermenu
  • Kinderanimatie [?] Kidscorners voor binnen en buiten mogelijk
  • Ceremonie mogelijk
  • Parking in de buurt [?] In de zeer nabije buurt nog eens 200 gratis parkeermogelijkheden
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras [?] Een mooie patio van 100 m²
  • Aan het water
  • Park/Bos
  • Tuin

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie [?] Kidscorners voor binnen en buiten mogelijk
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Wifi
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Parking in de buurt [?] In de zeer nabije buurt nog eens 200 gratis parkeermogelijkheden
  • Parking op de locatie [?] Onsite parking voor +/- 75
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ruime deuren, ramp, rolstoelvriendelijke toilet
  • Shuttle service [?] Werken samen met verschillende taxi bedrijven uit de streek
  • Oplaadpunt elektrische auto’s

Zalen

Naam Receptie Diner Feest
Eventroom 350 250 150 250

Tabel weergave: Maximaal aantal personen

We beginnen vanuit een vrij strakke, witte, industriële zaal die we dan - in samenspraak met de klant - volledig aankleden in de stijl die hij/zij wenst. Alles is mogelijk: fermette, Ibiza, Great Gatsby, Bohemian, Botanical, Velvet, Loungy, romantisch, ... Staand of zittend. Rechthoekige of ronde tafels. Statafels in alle maten en vormen en kleuren. Met of zonder lounge.

You name it, we create it!


Media


Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

9,9
Buitengewoon uit 18 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
10,0
Uitstraling
9,8
Prijs/kwaliteit
9,6

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Marijke Nelis Juli 2023

Op slag verliefd werden we op Eventroom, bij de eerste bezichtiging van de zaal stond alles net klaar voor een trouwfeest voor een ander koppel. Het deed ons meteen wegdromen naar onze trouw. Het enthousiasme en de passie waarmee Tom & Marijke ons meenemen in dit verhaal werkte aanstekelijk! Zonder twijfel kozen we voor Eventroom en dat bleek op onze mooiste dag meer dan een schot in de roos! Alles werd tot in de puntjes geregeld, de zaal was helemaal zoals wij dit in ons hoofd hadden, zelfs meer. We kozen voor de huistraiteur en ook wanneer bleek dat we een telfoutje hadden gemaakt stond Tom al met zijn GSM klaar om dit voor ons op te lossen. Bij een volgend groot feest is er voor ons maar 1 partner om mee samen te werken en dat is Eventroom. Ga kijken en laat je inspireren en betoveren en geniet van een topprestatie!

Lees verder

9,7

Kelly De Munck September 2023

Voor ons trouwfeest waren we op zoek naar een leuke locatie. Na ons bezoek waren we meteen verkocht. Ook de hulp en de tips, alsook de verzorging van ons trouwfeest waren kortweg TOP! Laagdrempelig contact, duidelijke hulp, zeer vriendelijke communicatie. Alles was tot in de puntjes geregeld en maakte dat het voor ons een zorgeloze dag werd! Dikke merci!!!

Lees verder

9,0

Ann Huys Januari 2021

voor onze middenkader meeting werd de zaal praktisch en gezellig
corona proof ingericht, alles was tot in de puntjes verzorgd !
wij hopen nog dit jaar ons jaarlijks personeelsfeest daar te geven, dit was geboekt, maar helaas kon het niet doorgaan
Tom & Marijke doen dit goed, aan aanrader !
grt
Anneke
HR Verantwoordelijke Boerinneke (de beste choco :-))

Lees verder

Reactie van Eventroom

Altijd tof om voor een plaatselijk bedrijf zoals Boerinneke de feesten te kunnen verzorgen. Hopelijk kunnen we na Corona deze leuke eerste kennismaking verder zetten met nog vele personeelsfeesten, dagen van de klant, ...

Lees verder

10,0

Bert heyens December 2020

Tom en Marijke van de zaal hebben er alles aan gedaan om onze meeting coronaproof te laten verlopen. De basisvoorzieningen zoals audio en beamer waren aanwezig en de zaal was mooi aangekleed. De industriële look in combinatie met een lounge inrichting werkt perfect! Bedankt voor de vlotte samenwerking.

Lees verder

Reactie van Eventroom

It was our pleasure. En hopelijk nog heel vaak hey buurman...

Lees verder

10,0

Ben Wouters Februari 2020

Het is een toplocatie om feestjes te kunnen organiseren. Alles is steeds uitgewerkt tot in het kleinste detail
Zijn super vriendelijk en provisionele mensen om
met samen te werken .
Spreek van ondervinding mits ik daar al verschilden feesten heb voorzien van de nodige muziek .
Aanrader voor feest te geven !
Top team

Lees verder

Reactie van Eventroom

Merci mister DJ. Hopelijk kunnen we vanaf de zomer, of uiterlijk het najaar weer partyen like it's 1999...

Lees verder

Ervaringen voor Eventroom

Sluiten
9,9
Buitengewoon uit 18 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
10,0
Uitstraling
9,8
Prijs/kwaliteit
9,6

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Marijke Nelis Juli 2023

Op slag verliefd werden we op Eventroom, bij de eerste bezichtiging van de zaal stond alles net klaar voor een trouwfeest voor een ander koppel. Het deed ons meteen wegdromen naar onze trouw. Het enthousiasme en de passie waarmee Tom & Marijke ons meenemen in dit verhaal werkte aanstekelijk! Zonder twijfel kozen we voor Eventroom en dat bleek op onze mooiste dag meer dan een schot in de roos! Alles werd tot in de puntjes geregeld, de zaal was helemaal zoals wij dit in ons hoofd hadden, zelfs meer. We kozen voor de huistraiteur en ook wanneer bleek dat we een telfoutje hadden gemaakt stond Tom al met zijn GSM klaar om dit voor ons op te lossen. Bij een volgend groot feest is er voor ons maar 1 partner om mee samen te werken en dat is Eventroom. Ga kijken en laat je inspireren en betoveren en geniet van een topprestatie!

Lees verder

9,7

Kelly De Munck September 2023

Voor ons trouwfeest waren we op zoek naar een leuke locatie. Na ons bezoek waren we meteen verkocht. Ook de hulp en de tips, alsook de verzorging van ons trouwfeest waren kortweg TOP! Laagdrempelig contact, duidelijke hulp, zeer vriendelijke communicatie. Alles was tot in de puntjes geregeld en maakte dat het voor ons een zorgeloze dag werd! Dikke merci!!!

Lees verder

9,0

Ann Huys Januari 2021

voor onze middenkader meeting werd de zaal praktisch en gezellig
corona proof ingericht, alles was tot in de puntjes verzorgd !
wij hopen nog dit jaar ons jaarlijks personeelsfeest daar te geven, dit was geboekt, maar helaas kon het niet doorgaan
Tom & Marijke doen dit goed, aan aanrader !
grt
Anneke
HR Verantwoordelijke Boerinneke (de beste choco :-))

Lees verder

Reactie van Eventroom

Altijd tof om voor een plaatselijk bedrijf zoals Boerinneke de feesten te kunnen verzorgen. Hopelijk kunnen we na Corona deze leuke eerste kennismaking verder zetten met nog vele personeelsfeesten, dagen van de klant, ...

Lees verder

10,0

Bert heyens December 2020

Tom en Marijke van de zaal hebben er alles aan gedaan om onze meeting coronaproof te laten verlopen. De basisvoorzieningen zoals audio en beamer waren aanwezig en de zaal was mooi aangekleed. De industriële look in combinatie met een lounge inrichting werkt perfect! Bedankt voor de vlotte samenwerking.

Lees verder

Reactie van Eventroom

It was our pleasure. En hopelijk nog heel vaak hey buurman...

Lees verder

10,0

Ben Wouters Februari 2020

Het is een toplocatie om feestjes te kunnen organiseren. Alles is steeds uitgewerkt tot in het kleinste detail
Zijn super vriendelijk en provisionele mensen om
met samen te werken .
Spreek van ondervinding mits ik daar al verschilden feesten heb voorzien van de nodige muziek .
Aanrader voor feest te geven !
Top team

Lees verder

Reactie van Eventroom

Merci mister DJ. Hopelijk kunnen we vanaf de zomer, of uiterlijk het najaar weer partyen like it's 1999...

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Eventroom

  • Elk feest bij ons wordt een uniek feest
  • We hebben een sfeervolle patio
  • Een weddingplanner is bij ons niet nodig

Kaart

Sluiten