"Stella Artois als stille getuige tijdens jouw event!"

Erfgoed - oude brouwerij van Stella Artois

Top service - ervaren, jong & dynamisch team

Een plek waar iedereen nog lang over praat!

Vanaf 10 tot 670 personen | Locaties

WELKOM IN DE HOORN  |  Wie De Hoorn zegt, zegt Stella Artois. Oké, je aandacht hebben we. Brouwerij De Hoorn bestaat sinds 1923. Drie jaar later werd hier de allereerste Stella getapt en gedronken. Na een tijd verlaten te zijn geweest, is De Hoorn nu omgetoverd tot creatieve hub met adembenemende eventruimtes en hele toffe mensen. Het borrelt vandaag niet meer van de gist, wel van creativiteit!

Op zoek naar een unieke locatie voor je event? Kom gerust even scouten. Het unieke en industriële karakter van onze sfeervolle eventruimtes, maakt van je seminarie, congres, diner of trouwfeest een onvergetelijke gebeurtenis. Onze Brouwzaal en Machinezaal ademen de geschiedenis van de brouwerij. Het Atrium pakt uit met architecturale ruimten.

Ons jong en dynamisch Hoorn-team heeft jaren ervaring met het organiseren van events en zorgt voor een persoonlijke opvolging van a tot z. Met ons enthousiaste en professionele team op bureau en in de zaal, geeft dit vakkennis op en top!

Een concreet idee krijgen van ons aanbod? Of gewoon heel graag een sympathieke rondleiding mét historische weetjes? Laat het ons weten door een vrijblijvende offerte aan te vragen! Je kan ook telefonisch een afspraak maken op 016 795 444.

KENMERKEN

  • Grand café in gebouw
  • Oude brouwerij van Stella Artois, sfeer gegarandeerd
  • Stadspark en water (de Vaart) aan de deur
  • Parking op 2 minuten wandelafstand

Trouwen

  • Kwaliteitslabel ‘House of Weddings’
  • Ceremonie mogelijk
  • Diner naar wens mogelijk, uitgebreid aanbod qua cateraars
  • Dansfeest met live muziek/DJ mogelijk
  • Fotoreportage mogelijk

Bedrijven

  • WIFI en UTP aansluiting
  • Congres geluidsysteem
  • Click share aanwezig
  • Ingebouwd groot scherm met back screen projectie

LIGGING

De Hoorn ligt aan de opkomende en bruisende Vaartkom, in Leuven. Het ligt aan de E314/E40 en is hierdoor zeer goed bereikbaar én een mooie, 5 minuten durende, wandeling van het centrum van de stad. Een goed alternatief voor een locatie in Brussel gezien de toegankelijkheid en korte afstand van Brussel/Zaventem.

DE HOORN 'NEXT LEVEL'

Vanaf begin 2020 wordt het huidige programma versterkt door de toevoeging van een residentie voor internationale expats, extra werkplekken en vergaderzalen alsook een uitbreiding van de eventruimtes met 8 flexibele break-out ruimtes en een vernieuwde en grotere Skybox op de 7e verdieping. 

Wil je op de hoogte blijven van deze ontwikkelingen? Schrijf je in op de nieuwsbrief via de website van De Hoorn of stuur ons een mail.

Gelegenheden

Huwelijk
Jubileum
Vergadering
Seminarie

Productvoorstelling
Personeelsfeest
Bedrijfsfeest
Teambuilding

Eigenschappen

Eigen catering mogelijk
Multimedia
Parking

Wifi
Tuin / Terras

Parking

Wil je zo dicht mogelijk parkeren? De Vaartkom-parking is gelegen op 2 minuten wandelafstand van De Hoorn. Eerste uur gratis en speciaal avondtarief tussen 19 en 07u (€3). Adres: Engels Plein 32, 3000 Leuven

Zalen

Naam
Brouwzaal2102224 - 503620036 -
Machinezaal 150262872150115180115300
Hangar80262845706510065150
Atrium190303245150100160100180
Tabel weergave: Aantal personen

OMSCHRIJVING ZALEN

Een niet-alledaags event tussen de brouwketels? Dat kan! Je waant je meteen een heuse brouwmeester wanneer je de historische Brouwzaal met haar koperen stookketels, indrukwekkende raampartijen en hoge plafonds binnenstapt. Een monumentale zaal waar je congres of feest begint en die jou en je gasten nog lang zal bijblijven.

 

De Machinezaal, de ruimte onder de Brouwzaal, was het kloppende hart van het hele brouwproces. Een industriële ruimte met originele brouwmachines als decor. Ideaal voor jullie seminarie, diner én het onvergetelijk feest dat nadien op onze antieke dansvloer volgt. De Hangar leent zich uitstekend als uitbreiding van de Machinezaal voor grotere events met een maximumcapaciteit van 180 personen met een zittend diner.

Volg ons op Instagram