"Ideale infrastructuur voor alle type meetings en seminaries"

Evenementenzalen en opleidingszalen

Audiovisuele faciliteiten

Eigen eventmanager voor een zorgeloos verloop

tot 250 personen | Locaties

Mercure Hotel Roeselare biedt de perfecte infrastructuur voor een brede selectie evenementen, zoals zakelijke bijeenkomsten, seminars en meer.
In ons hotel beschikken we over de ideale infrastructuur voor alle type meetings en seminaries.
Wij bieden evenementzalen, auditoria, boardrooms, executive boardrooms en opleidingszalen aan.

Onze 4 polyvalente zalen op de begane grond, zijn perfect geschikt voor een meeting met ontbijt, lunch of diner in de zaal. Ook voor banketten tot 180 personen of recepties tot 250 personen is dit de ideale locatie. Elke zaal beschikt over alle nodige audiovisuele faciliteiten en de zalen kunnen onderling gecombineerd worden tot een grotere zaal.

Sinds 1 maart 2018 zijn 2 nieuwe trainingszalen beschikbaar. Deze zalen zijn geschikt voor opleidingen en meetings voor 20 personen. Alle audiovisuele faciliteiten zijn standaard aanwezig in de zalen, inclusief blocnotes, schrijfgerief en mineraal water.

Onze ervaren eventmanager begeleidt je bij een stressloos en geslaagd event. Hotel Mercure Roeselare beschikt over zowel ruime ondergronds als bovengrondse parkeerplaatsen op het Accent Business park.

Belangrijke informatieAangezien wij een hotel zijn en de hotelgasten geen overlast willen brengen, is een evenement met luide muziek niet mogelijk.

Gelegenheden

Babyborrel / Doop
Communie / Lentefeest
Jubileum
Familiefeest
Vergadering

Seminarie
Productvoorstelling
Bedrijfsfeest
Teambuilding

Eigenschappen

Eigen catering niet mogelijk
Multimedia
Parking

Wifi
Overnachting
Koffie/Thee aanwezig

Zalen

Naam
Auditorium - - - - 100 - - - -
Business Suite - - 8 - - - - - -
Executive Boardroom - - 16 - - - - - -
Opleidingszaal 1 - 202020 - - - - -
Opleidingszaal 2 - 202020 - - - - -
Innovation7520203250 - - - -
Marketing7520203250 - - - -
Strategy7520203250 - - - -
Vision7516162850 - - - -
Tabel weergave: Aantal personen

Onze 4 polyvalente zalen op de begane grond, zijn perfect geschikt voor een meeting met ontbijt, lunch of diner in de zaal. Ook voor banketten tot 180 personen of recepties tot 250 personen is dit de ideale locatie. Elke zaal beschikt over alle nodige audiovisuele faciliteiten en de zalen kunnen onderling gecombineerd worden tot een grotere zaal.

Sinds 1 maart 2018 zijn 3 nieuwe trainingszalen beschikbaar. Deze zalen zijn geschikt voor opleidingen en meetings voor 20 personen. Alle audiovisuele faciliteiten zijn standaard aanwezig in de zalen, inclusief blocnotes, schrijfgerief en mineraal water.

Volg ons op Instagram