Mercure Roeselare

Locatie - Tot 250 personen - Kwadestraat 149b, 8800 ROESELARE - Bekijk op kaart

Ideale infrastructuur voor alle type meetings en seminaries

Mercure Hotel Roeselare biedt de perfecte infrastructuur voor een brede selectie evenementen, zoals zakelijke bijeenkomsten, seminars en meer.
In ons hotel beschikken we over de ideale infrastructuur voor alle type meetings en seminaries.
Wij bieden evenementzalen, auditoria, boardrooms, executive boardrooms en opleidingszalen aan.

Onze 4 polyvalente zalen op de begane grond, zijn perfect geschikt voor een meeting met ontbijt, lunch of diner in de zaal. Ook voor banketten tot 180 personen of recepties tot 250 personen is dit de ideale locatie. Elke zaal beschikt over alle nodige audiovisuele faciliteiten en de zalen kunnen onderling gecombineerd worden tot een grotere zaal.

Sinds 1 maart 2018 zijn 3 nieuwe trainingszalen beschikbaar. Deze zalen zijn geschikt voor opleidingen en meetings voor 20 personen. Alle audiovisuele faciliteiten zijn standaard aanwezig in de zalen, inclusief blocnotes, schrijfgerief en mineraal water.

Onze ervaren eventmanager begeleidt je bij een stressloos en geslaagd event. Hotel Mercure Roeselare beschikt over zowel ruime ondergronds als bovengrondse parkeerplaatsen op het Accent Business park.

Lees verder


Gelegenheid

  • Babyborrel / Doop
  • Bedrijfsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Familiefeest
  • Jubileum
  • Productvoorstelling
  • Seminarie
  • Teambuilding
  • Vergadering
  • Huwelijk
  • Personeelsfeest
  • Verjaardagsfeest

Mogelijkheden

  • Overnachting
  • Feest
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner

Catering

  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk
  • In-house catering
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Wifi
  • Parking op de locatie
  • Beamer / Scherm
  • Live muziek mogelijk
  • Geluidsinstallatie
  • Parking in de buurt
  • Kinderanimatie
  • Springkasteel
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Aan het water
  • Park/Bos
  • Terras
  • Tuin

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm
  • Wifi
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Parking op de locatie
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking in de buurt
  • Rolstoelvriendelijk
  • Shuttle service

Zalen

Naam
Auditorium 0
Business Suite 0
Executive Boardroom 0
Opleidingszaal 1 0
Opleidingszaal 2 0
Innovation 75
Marketing 75
Strategy 75
Vision 75

Tabel weergave: Aantal personen

Onze 4 polyvalente zalen op de begane grond, zijn perfect geschikt voor een meeting met ontbijt, lunch of diner in de zaal. Ook voor banketten tot 180 personen of recepties tot 250 personen is dit de ideale locatie. Elke zaal beschikt over alle nodige audiovisuele faciliteiten en de zalen kunnen onderling gecombineerd worden tot een grotere zaal.

Sinds 1 maart 2018 zijn 3 nieuwe trainingszalen beschikbaar. Deze zalen zijn geschikt voor opleidingen en meetings voor 20 personen. Alle audiovisuele faciliteiten zijn standaard aanwezig in de zalen, inclusief blocnotes, schrijfgerief en mineraal water.


3 redenen om te kiezen voor Mercure Roeselare

  • Evenementenzalen en opleidingszalen
  • Audiovisuele faciliteiten
  • Eigen eventmanager voor een zorgeloos verloop

Kaart

Sluiten