Mercure Roeselare
Foto's Mercure Roeselare
Sluiten





















Mercure Roeselare
Locatie - Tot 250 personen - Kwadestraat 149b, 8800 ROESELARE - Bekijk op kaart
Ideale infrastructuur voor alle type meetings en seminaries
Mercure Hotel Roeselare biedt de perfecte infrastructuur voor een brede selectie evenementen, zoals zakelijke bijeenkomsten, seminars en meer.
In ons hotel beschikken we over de ideale infrastructuur voor alle type meetings en seminaries.
Wij bieden evenementzalen, auditoria, boardrooms, executive boardrooms en opleidingszalen aan.
Onze 4 polyvalente zalen op de begane grond, zijn perfect geschikt voor een meeting met ontbijt, lunch of diner in de zaal. Ook voor banketten tot 180 personen of recepties tot 250 personen is dit de ideale locatie. Elke zaal beschikt over alle nodige audiovisuele faciliteiten en de zalen kunnen onderling gecombineerd worden tot een grotere zaal.
Sinds 1 maart 2018 zijn 3 nieuwe trainingszalen beschikbaar. Deze zalen zijn geschikt voor opleidingen en meetings voor 20 personen. Alle audiovisuele faciliteiten zijn standaard aanwezig in de zalen, inclusief blocnotes, schrijfgerief en mineraal water.
Onze ervaren eventmanager begeleidt je bij een stressloos en geslaagd event. Hotel Mercure Roeselare beschikt over zowel ruime ondergronds als bovengrondse parkeerplaatsen op het Accent Business park.
Gelegenheid
- Babyborrel / Doop
- Bedrijfsfeest
- Communie / Lentefeest
- Familiefeest
- Huwelijk
- Jubileum
- Personeelsfeest
- Productvoorstelling
- Seminarie
- Teambuilding
- Vergadering
- Verjaardagsfeest
Mogelijkheden
- Feest
- Overnachting [?] 85 kamers en twee luxueuze suites
- Receptie
- Seated Diner
- Walking Diner
Catering
- In-house catering
- Afkoop mogelijk
- Eigen dranken mogelijk
- Vrij van catering
Voorzieningen
- Parking op de locatie [?] Zowel ruime ondergronds als bovengrondse parkeerplaatsen
- Beamer / Scherm
- Wifi
- Geluidsinstallatie
- Terras
- Aan het water
- Podium
- Shuttle service
Alle voorzieningen
SluitenBuitengedeelte
- Aan het water
- Park/Bos
- Terras
- Tuin
Kindvriendelijk
- Kinderanimatie
- Kindermenu
- Speeltuin
- Springkasteel
Faciliteiten / Voorzieningen
- Beamer / Scherm
- Wifi
- Ceremonie mogelijk
- Dansvloer
- Geluidsinstallatie
- Lichtinstallatie
- Live muziek mogelijk
- Podium
- Tent mogelijk
Toegankelijkheid
- Parking op de locatie [?] Zowel ruime ondergronds als bovengrondse parkeerplaatsen
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Parking in de buurt
- Rolstoelvriendelijk
- Shuttle service
Zalen
Naam | m² |
---|---|
Auditorium | 0 |
Business Suite | 0 |
Executive Boardroom | 0 |
Opleidingszaal 1 | 0 |
Opleidingszaal 2 | 0 |
Innovation | 75 |
Marketing | 75 |
Strategy | 75 |
Vision | 75 |
Tabel weergave: Aantal personen
Onze 4 polyvalente zalen op de begane grond, zijn perfect geschikt voor een meeting met ontbijt, lunch of diner in de zaal. Ook voor banketten tot 180 personen of recepties tot 250 personen is dit de ideale locatie. Elke zaal beschikt over alle nodige audiovisuele faciliteiten en de zalen kunnen onderling gecombineerd worden tot een grotere zaal.
Sinds 1 maart 2018 zijn 3 nieuwe trainingszalen beschikbaar. Deze zalen zijn geschikt voor opleidingen en meetings voor 20 personen. Alle audiovisuele faciliteiten zijn standaard aanwezig in de zalen, inclusief blocnotes, schrijfgerief en mineraal water.
Ervaringen
3 redenen om te kiezen voor Mercure Roeselare
- Evenementenzalen en opleidingszalen
- Audiovisuele faciliteiten
- Eigen eventmanager voor een zorgeloos verloop
Gelijkaardig aanbod
Kaart
Sluiten