10,0
Buitengewoon uit 1 ervaring
100%
Aangeraden door onze klanten

Het Rijshuys

Locatie  -  2 tot 20 personen  -  Leopoldstraat 75, 2570 Duffel - Bekijk op kaart

Vrijblijvend voorstel
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Het Rijshuys?
  • Vruchtbare huiselijke omgeving
  • In een voormalige bakkerij
  • Meetings, workshops, events, fotoshoots en...

Een plek waar groei, bloei, ontwikkeling, innovatie en creativiteit samenkomen.

Het Rijshuys is gevestigd in een voormalige bakkerij en biedt verhuur van ruimtes met de nodige faciliteiten voor meetings, workshops, events, fotoshoots, tentoonstelling en meer. 

Het Rijshuys verwijst naar het idee van een huiselijke omgeving waar mensen samenkomen en verschillende activiteiten kunnen ontplooien. Een plek waar groei, bloei, ontwikkeling, innovatie en creativiteit samenkomen. 

Flexibele ruimtes die kunnen worden aangepast aan jouw specifieke behoeften, zodat je de vrijheid hebt om jouw visie te realiseren. Met Catering mogelijkheden en andere benodigdheden om jouw activiteit succesvol te maken. Het Rijshuys is een vruchtbare omgeving waar ideeën kunnen groeien.

Lees verder


Tarieven

Ontdek onze voordelige tarieven voor het huren van onze ruimte:

  • 135 euro voor een halve dag (8u-12u of 13u tot 17u)
  • 245 euro voor een hele werkdag (9-17u)
  • 145 euro voor een avond (17.30u tot 22u)
  • 345 euro voor een hele dag (8u tot 22u)

EXTRA (OPTIONEEL*)

Voeg een extra touch toe aan jouw evenement met ons Hot & Cold Drinks Pakket: water, koffie, thee, frisdranken en kleine versnaperingen. Slechts €8 per persoon per dagdeel of €16 per persoon voor 2 dagdelen.

Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW.

*Breng je eigen drankjes mee? Dit kan. We rekenen een forfait van €20 aan bovenop de verhuurprijs.

Wil je nog meer toevoegen aan jouw ervaring? Wij bieden ook ontbijt, fruit, snacks en lunch aan in samenwerking met lokale cateraars. Vraag een offerte aan voor meer informatie.



Gelegenheid

  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest
  • Familiefeest
  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Productvoorstelling
  • Babyborrel / Doop
  • Seminarie
  • Huwelijk
  • Communie / Lentefeest
  • Jubileum

Mogelijkheden

  • Receptie
  • Seated Diner
  • Dansfeest
  • Overnachting
  • Walking Diner

Catering

  • Eigen dranken mogelijk [?] De locatie kan exclusief drinks gehuurd worden. Wil je graag je eigen drank meebrengen en onze frigo gebruiken? Dat kan, mits een extra forfait.
  • In-house catering [?] Op aanvraag kunnen er drinks en food voorzien worden door onze vaste catering partners.
  • Vrij van catering [?] Catering is optioneel.
  • Afkoop mogelijk
  • Foodtruck mogelijk

Voorzieningen

  • Wifi
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Parking in de buurt [?] Parkeren kan in de straat met een blauwe kaart of gratis op 120m in de Merodestraat (met oplaadpunten) of op 400m op het plein G. Van der Lindenlaan.
  • Lichtinstallatie
  • Tuin
  • Shuttle service
  • Park/Bos
  • Speeltuin
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Aan het water
  • Park/Bos
  • Terras
  • Tuin

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Wifi
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Parking in de buurt [?] Parkeren kan in de straat met een blauwe kaart of gratis op 120m in de Merodestraat (met oplaadpunten) of op 400m op het plein G. Van der Lindenlaan.
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking op de locatie
  • Rolstoelvriendelijk
  • Shuttle service

Zalen

Naam U-vorm Carré Theater Cabaret Receptie Diner
Magasin 29 15 14 25 18 20 20

Tabel weergave: Maximaal aantal personen

Onze ruimte biedt een veelzijdige omgeving voor diverse activiteiten, waaronder: 

  • team-, strategische en creatieve meetings
  • tastings 
  • workshops en brainstorms
  • kleine privé activiteiten
  • coaching sessies
  • fotoshoots 
  • teambuildings

We hebben verschillende opstellingen beschikbaar, zoals: 

  • een standaard lange tafel voor 10 personen
  • een U-vorm opstelling voor 14 personen + spreker
  • een cafe/workshop opstelling voor 18/20 personen
  • een cirkelopstelling voor 15 / 20 personen (zonder tafels)
  • een theateropstelling voor 20 / 25 personen (zonder tafels)

Voor presentaties en vergaderingen bieden we de mogelijkheid om gebruik te maken van een beamer en whiteboard, evenals gratis Wifi.

Deelnemers hebben toegang tot onze gemeenschappelijk volledig ingerichte keuken met zithoek. Met het Hot & Cold Drinks-pakket kunnen zij genieten van koffie met verse bonenkoffie, een assortiment thee, water, frisdranken en kleine versnaperingen.

Wij werken samen met lokale cateraars om jou en je team of groep te voorzien van ontbijt, lunch en middagsnacks.


Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

10,0
Buitengewoon uit 1 ervaring
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Service
10,0
Uitstraling
10,0
Prijs/kwaliteit
10,0

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Carine Verheyden Februari 2024

Zeer warme, vriendelijke ontvangst.
Aangename werkruimtes.
Gezellige, huiselijke keuken en zithoek.

Lees verder

Ervaringen voor Het Rijshuys

Sluiten
10,0
Buitengewoon uit 1 ervaring
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Service
10,0
Uitstraling
10,0
Prijs/kwaliteit
10,0

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Carine Verheyden Februari 2024

Zeer warme, vriendelijke ontvangst.
Aangename werkruimtes.
Gezellige, huiselijke keuken en zithoek.

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Het Rijshuys

  • Vruchtbare huiselijke omgeving
  • In een voormalige bakkerij
  • Meetings, workshops, events, fotoshoots en...

Kaart

Sluiten