Hotel en Feestzaal Royal Astrid Aalst

Locatie - 15 tot 200 personen - Keizersplein 27, 9300 AALST - Bekijk op kaart

DE toplocatie voor elk feest op maat van jouw wensen en dat binnen jouw budget

Feesten op maat organiseren van A tot Z

Hotel en feestzaal Royal Astrid Aalst organiseert events en feesten op maat voor particulieren en bedrijven. Onze sfeervolle feestzalen en bijhorend ruim en zonnig terras zijn uitermate geschikt voor iedere gelegenheid. Ondanks onze centrale ligging in hartje Aalst, is het daardoor mogelijk om zelfs grote feesten in de buitenlucht te laten plaatsvinden. Al jouw wensen worden besproken en tot in de puntjes uitgevoerd, van het samenstellen van het menu tot het aankleden van de zaal. Wil je jouw gasten een overnachting aanbieden, dan is het ook mogelijk om enkele kamers of het hele hotel af te huren.

Spetterende feesten, serene gebeurtenissen of zakelijke momenten

Onze zaal biedt talrijke mogelijkheden, omdat ze aangepast kan worden aan jouw gelegenheid en aantal gasten. Zo kan je kiezen voor een huiselijke private dining voor 12 gasten of een groot themafeest voor 200 genodigden. Zoek je een vergaderruimte of seminariezaal met een professionele beamer en scherm? Dan verwelkomen we je graag!

Lees verder

Hotel en feestzaal Royal Astrid, gelegen in het centrum van Aalst, beschikt over 2 mooi gerenoveerde feestzalen en een ruim en zonnig terras. Met een ruime parking achter het hotel en de mogelijkheid om te overnachten is het de ideale locatie voor elk feest. Ieder feest is uniek en daarom werken we ook telkens een formule uit op maat van jouw wensen en dromen. Een receptie, walking dinner, een BBQ of buffet, een klassiek 3 of 4 gangendiner, een dansfeest met eventueel een dessertbuffet, … alles is mogelijk en dat binnen jullie budget.


Gelegenheid

  • Babyborrel / Doop
  • Bedrijfsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Familiefeest
  • Huwelijk
  • Jubileum
  • Personeelsfeest
  • Productvoorstelling
  • Seminarie
  • Teambuilding
  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest

Mogelijkheden

  • Feest
  • Overnachting [?] 13 kamers, 1 appartement. totaal voor 33 pers
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Receptie

Catering

  • In-house catering
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Beamer / Scherm
  • Lichtinstallatie
  • Ceremonie mogelijk
  • Terras
  • Kindermenu
  • Rolstoelvriendelijk
  • Dansvloer
  • Springkasteel
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras
  • Aan het water
  • Park/Bos
  • Tuin

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Springkasteel
  • Speeltuin

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Tent mogelijk
  • Wifi
  • Podium

Toegankelijkheid

  • Parking in de buurt [?] Grote openbare parking op wandelafstand
  • Parking op de locatie
  • Rolstoelvriendelijk
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Shuttle service

Zalen

Naam
Leopold-I zaal 100
Charlotte van België zaal 50

Tabel weergave: Aantal personen

Ben je als bedrijf op zoek naar een zaal om te huren tussen Gent en Brussel, voor een spetterend feest of een zakelijke gebeurtenis? Dan heet hotel en feestzaal Royal Astrid Aalst je van harte welkom!

We beschikken over een luxe zaal, die kan worden aangepast aan de gelegenheid en het aantal aanwezigen. Bovendien heb je toegang tot het terras en alle nodige materialen, zoals een beamer en professionele scherm.

Na een hele dag vergaderen of een groot bedrijfsfeest kan jouw personeel ook overnachten in ons hotel. Zo keren zij de volgende dag veilig terug naar werk of huis.

Hotel en feestzaal Royal Astrid Aalst organiseert feesten en events op maat en biedt je een spectrum aan mogelijkheden. Heb je zelf een idee? Laat het ons zeker weten, we denken graag met je mee.  


3 redenen om te kiezen voor Hotel en Feestzaal Royal Astrid Aalst

  • Persoonlijke aanpak door onze eventplanner
  • Ruim en zonnig terras
  • Mogelijkheid om te overnachten in het hotel

Kaart

Sluiten