Panga Panga
Foto's Panga Panga
SluitenPanga Panga
Eventplanner/styler - Borgloon
- Persoonlijk! Jullie dromen als vertrekpunt!
- 15 jaar ervaring! 600+ huwelijksfeesten!
- Puur! Geen hashtaghelden, wel kwaliteit!
"Perfect wedding day? We’ve got you!"
Een trouwfeest begint met een droom, maar alles samenbrengen? Daar komen wij in beeld. Met meer dan 600 huwelijksfeesten op de teller kunnen we ons moeiteloos inleven in jullie ideeën.
Vertrekkend vanuit onze 3 concepten kunnen we voor iedereen het juiste pakket aanbieden, zowel op het vlak van budget als service spelen we in de op wensen van iedereen.
The Wedding Plan
We leggen samen de basis en zorgen voor structuur. Na een opengetrokken brainstormsessie maken we een helder plan dat jullie op weg zet, met ruimte om later bij te sturen. Een paar uur intensief samenwerken maakt de rest van jullie voorbereiding veel overzichtelijker.
En vooral veel meer zorgeloos.
From Vow to Wow
Onze favoriete aanpak! Prijs/kwaliteit heb je hier een geweldige formule aan!
We begeleiden jullie grondig tijdens de voorbereidingen, helemaal op maat van jullie wensen. Op de dag zelf staan we als ceremoniemeesters aan jullie zijde en zorgen we ervoor dat alles naadloos verloopt.
Wedding-planning waarbij wij focussen op het structurele en het conceptuele, maar waar jullie instaan voor de details.
The I Do Crew
Geen tijd, geen zin in het regelwerk?
Geen probleem. Hier nemen wij álles uit handen: locatie, catering, styling, muziek… jullie moeten enkel keuzes maken. Full-option Wedding-planning van begin tot eind.
Volledige ontzorging!
Onze pakketjes beginnen vanaf 520 euro! En geloof ons, die verdienen we dubbel en dik terug in de organisatie van jullie feest!
Tarieven
The Wedding Plan - conceptplanning, ideeënbord en brengen van structuur - zetten we al op vanaf 520 euro.
En we raden onze koppels aan om hiermee te starten, willen ze meer ondersteuning en is de klik er met ons, dan kunnen we met plezier doorschakelen naar concepten met meer ondersteuning.
Werkgebieden
- Antwerpen
- Limburg
- Vlaams-Brabant
- Oost-Vlaanderen
- West-Vlaanderen
- Brussel
Gelegenheid
- Huwelijk
- Bedrijfsfeest
- Productvoorstelling
- Jubileum
- Personeelsfeest
- Verjaardagsfeest
- Familiefeest
- Seminarie
- Teambuilding
- Babyborrel / Doop
- Vergadering
- Communie / Lentefeest
Eventplanning
- A-Z Planning
- Budgettering
- Ceremoniemeester
- Ceremoniespreker
- Coördinatie
- Draaiboek
- Event Styling
Beschikbaarheid
- Niet beschikbaar
- In optie
- Op aanvraag
Datum gekozen? Vraag dan nu je offerte aan!
Ervaringen
Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.
Ruben Donné Mei 2025
Ons trouwfeest vond plaats in een kleine vallei in de Ardennen, een steengroeve.
Een concept waarbij we zelf de totale aankleding en organisatie moesten voorzien. Van koelwagens, catering tot inkleding.
Tijdens de planning en opbouw waren Michiel en Celine van goudwaarde. Zij zorgden ervoor dat we niks vergaten en het feest perfect in elkaar stak. Tijdens het feest waren wij volledig op ons gemak omdat we wisten dat ze op voorhand aan alles gedacht hadden. Verder zorgden ze ervoor dat we een top team ter plaatse hadden die de gasten tot in de puntjes soigeerden. Michiel en Celine ontzorgden ons volledig op een spontane, informele en professionele manier.
Timea Gielen Juni 2024
Een onvergetelijke trouwdag dankzij Michiel en Céline
Voor onze bruiloft waren we op zoek naar de perfecte locatie en hadden verschillende afspraken gemaakt bij diverse plekken in de buurt. Bij de eerste kennismaking met Michiel en Céline kregen we meteen het gevoel dat dit de juiste keuze was. Michiel nam uitgebreid de tijd voor ons om alles uit te leggen en zijn ervaring en toewijding waren vanaf het begin duidelijk. Het plannen van onze bruiloft werd hierdoor al een plezier.
Michiel en Céline zijn alles wat je maar kunt wensen: ze zijn meedenkend, behulpzaam, attent, eerlijk, en uiterst flexibel. Dankzij hun jarenlange ervaring was alles tot in de puntjes geregeld. Op de dag zelf konden we volledig ontspannen, wetende dat zij alles in goede banen zouden leiden. Zelfs onvoorziene situaties werden soepel opgelost, waardoor wij zorgeloos konden genieten van onze dag.
Het was een enorme geruststelling voor ons als bruidspaar om te kunnen rekenen op zo'n ervaren en betrokken team. Elke wens werd serieus genomen, en voor alles werd een passende oplossing gevonden. Dankzij Michiel en Céline hebben we kunnen genieten van een stressvrije en magische bruiloft. We zijn hen enorm dankbaar voor het creëren van zo'n onvergetelijke dag!
Lotte Roosen Mei 2024
Waanzinnig!
Zo kan ik ons huwelijk, volledige georganiseerd door Panga Panga, het best omschrijven.
Ze overtroffen onze allerhoogste verwachtingen.
Na 10 jaar samen gingen wij trouwen.
Michiel zorgde ervoor dat zowel de wensen van mijn grote liefde (die liever een kleinschalig feest wou) werd gecombineerd met een heerlijk groter feest.
Onze trouw was zo puur en zo echt. We gingen met onze beste vrienden na de wettelijke trouw op wijnsafari. We genoten in de zonsondergang van heerlijke wijntjes en de dag erna trouwden we zonder enige stress met een geweldig feest.
Zelfs vrienden die nooit zouden trouwen, gaan het nu wel doen. Omdat dit zo fantastisch was.
Ook bleven we onder het budget. Hetgeen het nog interessanter maakt😉.
Vanaf nu doe ik ieder feest met Panga Panga.💛
Ervaringen voor Panga Panga
SluitenAlle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.
Ruben Donné Mei 2025
Ons trouwfeest vond plaats in een kleine vallei in de Ardennen, een steengroeve.
Een concept waarbij we zelf de totale aankleding en organisatie moesten voorzien. Van koelwagens, catering tot inkleding.
Tijdens de planning en opbouw waren Michiel en Celine van goudwaarde. Zij zorgden ervoor dat we niks vergaten en het feest perfect in elkaar stak. Tijdens het feest waren wij volledig op ons gemak omdat we wisten dat ze op voorhand aan alles gedacht hadden. Verder zorgden ze ervoor dat we een top team ter plaatse hadden die de gasten tot in de puntjes soigeerden. Michiel en Celine ontzorgden ons volledig op een spontane, informele en professionele manier.
Timea Gielen Juni 2024
Een onvergetelijke trouwdag dankzij Michiel en Céline
Voor onze bruiloft waren we op zoek naar de perfecte locatie en hadden verschillende afspraken gemaakt bij diverse plekken in de buurt. Bij de eerste kennismaking met Michiel en Céline kregen we meteen het gevoel dat dit de juiste keuze was. Michiel nam uitgebreid de tijd voor ons om alles uit te leggen en zijn ervaring en toewijding waren vanaf het begin duidelijk. Het plannen van onze bruiloft werd hierdoor al een plezier.
Michiel en Céline zijn alles wat je maar kunt wensen: ze zijn meedenkend, behulpzaam, attent, eerlijk, en uiterst flexibel. Dankzij hun jarenlange ervaring was alles tot in de puntjes geregeld. Op de dag zelf konden we volledig ontspannen, wetende dat zij alles in goede banen zouden leiden. Zelfs onvoorziene situaties werden soepel opgelost, waardoor wij zorgeloos konden genieten van onze dag.
Het was een enorme geruststelling voor ons als bruidspaar om te kunnen rekenen op zo'n ervaren en betrokken team. Elke wens werd serieus genomen, en voor alles werd een passende oplossing gevonden. Dankzij Michiel en Céline hebben we kunnen genieten van een stressvrije en magische bruiloft. We zijn hen enorm dankbaar voor het creëren van zo'n onvergetelijke dag!
Lotte Roosen Mei 2024
Waanzinnig!
Zo kan ik ons huwelijk, volledige georganiseerd door Panga Panga, het best omschrijven.
Ze overtroffen onze allerhoogste verwachtingen.
Na 10 jaar samen gingen wij trouwen.
Michiel zorgde ervoor dat zowel de wensen van mijn grote liefde (die liever een kleinschalig feest wou) werd gecombineerd met een heerlijk groter feest.
Onze trouw was zo puur en zo echt. We gingen met onze beste vrienden na de wettelijke trouw op wijnsafari. We genoten in de zonsondergang van heerlijke wijntjes en de dag erna trouwden we zonder enige stress met een geweldig feest.
Zelfs vrienden die nooit zouden trouwen, gaan het nu wel doen. Omdat dit zo fantastisch was.
Ook bleven we onder het budget. Hetgeen het nog interessanter maakt😉.
Vanaf nu doe ik ieder feest met Panga Panga.💛
3 redenen om te kiezen voor Panga Panga
- Persoonlijk! Jullie dromen als vertrekpunt!
- 15 jaar ervaring! 600+ huwelijksfeesten!
- Puur! Geen hashtaghelden, wel kwaliteit!