10,0
Buitengewoon uit 6 ervaringen

Panga Panga

Eventplanner/styler  -  Borgloon

Persoonlijke offerte
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Panga Panga?
  • Persoonlijk! Jullie dromen als vertrekpunt!
  • 15 jaar ervaring! 600+ huwelijksfeesten!
  • Puur! Geen hashtaghelden, wel kwaliteit!

Perfect wedding day? ​We’ve got you!

Een trouwfeest begint met een droom, maar alles samenbrengen? Daar komen wij in beeld. Met meer dan 600 huwelijksfeesten op de teller kunnen we ons moeiteloos inleven in jullie ideeën.

Vertrekkend vanuit onze 3 concepten kunnen we voor iedereen het juiste pakket aanbieden, zowel op het vlak van budget als service spelen we in de op wensen van iedereen.

The Wedding Plan

We leggen samen de basis en zorgen voor structuur. Na een opengetrokken brainstormsessie maken we een helder plan dat jullie op weg zet, met ruimte om later bij te sturen. Een paar uur intensief samenwerken maakt de rest van jullie voorbereiding veel overzichtelijker.

En vooral veel meer zorgeloos.

From Vow to Wow

Onze favoriete aanpak! Prijs/kwaliteit heb je hier een geweldige formule aan!

We begeleiden jullie grondig tijdens de voorbereidingen, helemaal op maat van jullie wensen. Op de dag zelf staan we als ceremoniemeesters aan jullie zijde en zorgen we ervoor dat alles naadloos verloopt.

Wedding-planning waarbij wij focussen op het structurele en het conceptuele, maar waar jullie instaan voor de details.

The I Do Crew

Geen tijd, geen zin in het regelwerk?

Geen probleem. Hier nemen wij álles uit handen: locatie, catering, styling, muziek… jullie moeten enkel keuzes maken. Full-option Wedding-planning van begin tot eind.

Volledige ontzorging!

Lees verder

Onze pakketjes beginnen vanaf 520 euro! En geloof ons, die verdienen we dubbel en dik terug in de organisatie van jullie feest!


Tarieven

The Wedding Plan - conceptplanning, ideeënbord en brengen van structuur - zetten we al op vanaf 520 euro.

En we raden onze koppels aan om hiermee te starten, willen ze meer ondersteuning en is de klik er met ons, dan kunnen we met plezier doorschakelen naar concepten met meer ondersteuning.


Werkgebieden

  • Antwerpen
  • Limburg
  • Vlaams-Brabant
  • Oost-Vlaanderen
  • West-Vlaanderen
  • Brussel
  • Binnen een straal van 133km rond Antwerpen.

Gelegenheid

  • Huwelijk
  • Bedrijfsfeest
  • Productvoorstelling
  • Jubileum
  • Personeelsfeest
  • Verjaardagsfeest
  • Familiefeest
  • Seminarie
  • Teambuilding
  • Babyborrel / Doop
  • Vergadering
  • Communie / Lentefeest

Eventplanning

  • A-Z Planning
  • Budgettering
  • Ceremoniemeester
  • Ceremoniespreker
  • Coördinatie
  • Draaiboek
  • Event Styling

Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

10,0
Buitengewoon uit 6 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Begreep onze wensen
10,0
Professionaliteit
10,0
Prijs/kwaliteit
10,0

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Eline en Alessio Vosch Oktober 2025

Tijdens onze zoektocht naar een weddingplanner kwamen we terecht bij PANGA PANGA in Borgloon. Na een mailtje voor wat extra informatie konden we al snel terecht bij Michiel voor een persoonlijke kennismaking. Na de rondleiding waren we meteen verkocht. De locatie was prachtig, tot in de puntjes verzorgd en sfeervol aangekleed. Echt de perfecte plek om onze trouwdag te vieren.
Trouwen doe je natuurlijk niet elke dag, dus we wisten niet goed waar te beginnen. Gelukkig nam Michiel ons volledig mee in het hele proces. Hij legde duidelijk uit wat er allemaal bij kwam kijken, wat we moesten regelen en gaf ons ontzettend veel waardevolle tips. Daarnaast bracht hij ons in contact met verschillende mensen (videograaf, photobooth, BBQ Haling) die onze trouwdag en onze dagen ernaartoe nog mooier hebben gemaakt.
In de aanloop naar ons huwelijk spraken we regelmatig af om alle details te bespreken. Tijdens de eindmeeting schoof ook Claudio aan, die als ceremoniemeester ons trouwfeest tot in de puntjes heeft begeleid. Dankzij Michiel konden we met een gerust hart toeleven naar onze trouwdag en dankzij Claudio verliep alles die dag zelf vlekkeloos.
Kortom, wij hebben onze trouwdag volledig ontspannen kunnen beleven, zowel tijdens de voorbereiding als op de dag zelf, en dat is volledig te danken aan Michiel en Claudio. Zoals ik ook in mijn speech zei: die twee zijn echt een godsgeschenk.

Lees verder

10,0

Lieve & Jelle Rondou - VandevenneGeverifieerd Oktober 2025

Een absolute aanrader als je zonder stress en zorgen je huwelijk wil (laten) organiseren en begeleiden. Celine en Michiel denken werkelijk aan alles, regelen het kleinste detail. Kortom, ze hebben echt het verschil gemaakt onderweg naar en op onze mooiste dag.

Lees verder

10,0

Ruben Donné Mei 2025

Ons trouwfeest vond plaats in een kleine vallei in de Ardennen, een steengroeve.
Een concept waarbij we zelf de totale aankleding en organisatie moesten voorzien. Van koelwagens, catering tot inkleding.
Tijdens de planning en opbouw waren Michiel en Celine van goudwaarde. Zij zorgden ervoor dat we niks vergaten en het feest perfect in elkaar stak. Tijdens het feest waren wij volledig op ons gemak omdat we wisten dat ze op voorhand aan alles gedacht hadden. Verder zorgden ze ervoor dat we een top team ter plaatse hadden die de gasten tot in de puntjes soigeerden. Michiel en Celine ontzorgden ons volledig op een spontane, informele en professionele manier.

Lees verder

10,0

Melyssa Huyghe Augustus 2024

Dag Michiel & Celine,
Dankzij jullie hebben we écht kunnen genieten van ons feest! Ik krijg dikwijls nog de opmerking van genodigden hoe fantastisch het wel niet was.
Dus als we nog een feestje organiseren, spreekt het voor zich dat we eerst aan jullie denken. Kris zegt, zolang de melk maar in kannetjes is en niet in plastieken potjes. 🤪
Michiel, jij was dé rots waarop we konden bouwen/vertrouwen,
Celine, jij blijft voor altijd mijn grootste reddende rustgevende engel.
Jullie zijn geboren ondernemers, en hebben onze “veel succes wensen” niet nodig, maar we wensen jullie het écht heel oprecht.
Tot het volgende feestje en/of rally!
Een dikke westvlaamse pieper!!
Melyssa

Lees verder

10,0

Timea Gielen Juni 2024

Een onvergetelijke trouwdag dankzij Michiel en Céline
Voor onze bruiloft waren we op zoek naar de perfecte locatie en hadden verschillende afspraken gemaakt bij diverse plekken in de buurt. Bij de eerste kennismaking met Michiel en Céline kregen we meteen het gevoel dat dit de juiste keuze was. Michiel nam uitgebreid de tijd voor ons om alles uit te leggen en zijn ervaring en toewijding waren vanaf het begin duidelijk. Het plannen van onze bruiloft werd hierdoor al een plezier.
Michiel en Céline zijn alles wat je maar kunt wensen: ze zijn meedenkend, behulpzaam, attent, eerlijk, en uiterst flexibel. Dankzij hun jarenlange ervaring was alles tot in de puntjes geregeld. Op de dag zelf konden we volledig ontspannen, wetende dat zij alles in goede banen zouden leiden. Zelfs onvoorziene situaties werden soepel opgelost, waardoor wij zorgeloos konden genieten van onze dag.
Het was een enorme geruststelling voor ons als bruidspaar om te kunnen rekenen op zo'n ervaren en betrokken team. Elke wens werd serieus genomen, en voor alles werd een passende oplossing gevonden. Dankzij Michiel en Céline hebben we kunnen genieten van een stressvrije en magische bruiloft. We zijn hen enorm dankbaar voor het creëren van zo'n onvergetelijke dag!

Lees verder

Ervaringen voor Panga Panga

Sluiten
10,0
Buitengewoon uit 6 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Begreep onze wensen
10,0
Professionaliteit
10,0
Prijs/kwaliteit
10,0

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Eline en Alessio Vosch Oktober 2025

Tijdens onze zoektocht naar een weddingplanner kwamen we terecht bij PANGA PANGA in Borgloon. Na een mailtje voor wat extra informatie konden we al snel terecht bij Michiel voor een persoonlijke kennismaking. Na de rondleiding waren we meteen verkocht. De locatie was prachtig, tot in de puntjes verzorgd en sfeervol aangekleed. Echt de perfecte plek om onze trouwdag te vieren.
Trouwen doe je natuurlijk niet elke dag, dus we wisten niet goed waar te beginnen. Gelukkig nam Michiel ons volledig mee in het hele proces. Hij legde duidelijk uit wat er allemaal bij kwam kijken, wat we moesten regelen en gaf ons ontzettend veel waardevolle tips. Daarnaast bracht hij ons in contact met verschillende mensen (videograaf, photobooth, BBQ Haling) die onze trouwdag en onze dagen ernaartoe nog mooier hebben gemaakt.
In de aanloop naar ons huwelijk spraken we regelmatig af om alle details te bespreken. Tijdens de eindmeeting schoof ook Claudio aan, die als ceremoniemeester ons trouwfeest tot in de puntjes heeft begeleid. Dankzij Michiel konden we met een gerust hart toeleven naar onze trouwdag en dankzij Claudio verliep alles die dag zelf vlekkeloos.
Kortom, wij hebben onze trouwdag volledig ontspannen kunnen beleven, zowel tijdens de voorbereiding als op de dag zelf, en dat is volledig te danken aan Michiel en Claudio. Zoals ik ook in mijn speech zei: die twee zijn echt een godsgeschenk.

Lees verder

10,0

Lieve & Jelle Rondou - VandevenneGeverifieerd Oktober 2025

Een absolute aanrader als je zonder stress en zorgen je huwelijk wil (laten) organiseren en begeleiden. Celine en Michiel denken werkelijk aan alles, regelen het kleinste detail. Kortom, ze hebben echt het verschil gemaakt onderweg naar en op onze mooiste dag.

Lees verder

10,0

Ruben Donné Mei 2025

Ons trouwfeest vond plaats in een kleine vallei in de Ardennen, een steengroeve.
Een concept waarbij we zelf de totale aankleding en organisatie moesten voorzien. Van koelwagens, catering tot inkleding.
Tijdens de planning en opbouw waren Michiel en Celine van goudwaarde. Zij zorgden ervoor dat we niks vergaten en het feest perfect in elkaar stak. Tijdens het feest waren wij volledig op ons gemak omdat we wisten dat ze op voorhand aan alles gedacht hadden. Verder zorgden ze ervoor dat we een top team ter plaatse hadden die de gasten tot in de puntjes soigeerden. Michiel en Celine ontzorgden ons volledig op een spontane, informele en professionele manier.

Lees verder

10,0

Melyssa Huyghe Augustus 2024

Dag Michiel & Celine,
Dankzij jullie hebben we écht kunnen genieten van ons feest! Ik krijg dikwijls nog de opmerking van genodigden hoe fantastisch het wel niet was.
Dus als we nog een feestje organiseren, spreekt het voor zich dat we eerst aan jullie denken. Kris zegt, zolang de melk maar in kannetjes is en niet in plastieken potjes. 🤪
Michiel, jij was dé rots waarop we konden bouwen/vertrouwen,
Celine, jij blijft voor altijd mijn grootste reddende rustgevende engel.
Jullie zijn geboren ondernemers, en hebben onze “veel succes wensen” niet nodig, maar we wensen jullie het écht heel oprecht.
Tot het volgende feestje en/of rally!
Een dikke westvlaamse pieper!!
Melyssa

Lees verder

10,0

Timea Gielen Juni 2024

Een onvergetelijke trouwdag dankzij Michiel en Céline
Voor onze bruiloft waren we op zoek naar de perfecte locatie en hadden verschillende afspraken gemaakt bij diverse plekken in de buurt. Bij de eerste kennismaking met Michiel en Céline kregen we meteen het gevoel dat dit de juiste keuze was. Michiel nam uitgebreid de tijd voor ons om alles uit te leggen en zijn ervaring en toewijding waren vanaf het begin duidelijk. Het plannen van onze bruiloft werd hierdoor al een plezier.
Michiel en Céline zijn alles wat je maar kunt wensen: ze zijn meedenkend, behulpzaam, attent, eerlijk, en uiterst flexibel. Dankzij hun jarenlange ervaring was alles tot in de puntjes geregeld. Op de dag zelf konden we volledig ontspannen, wetende dat zij alles in goede banen zouden leiden. Zelfs onvoorziene situaties werden soepel opgelost, waardoor wij zorgeloos konden genieten van onze dag.
Het was een enorme geruststelling voor ons als bruidspaar om te kunnen rekenen op zo'n ervaren en betrokken team. Elke wens werd serieus genomen, en voor alles werd een passende oplossing gevonden. Dankzij Michiel en Céline hebben we kunnen genieten van een stressvrije en magische bruiloft. We zijn hen enorm dankbaar voor het creëren van zo'n onvergetelijke dag!

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Panga Panga

  • Persoonlijk! Jullie dromen als vertrekpunt!
  • 15 jaar ervaring! 600+ huwelijksfeesten!
  • Puur! Geen hashtaghelden, wel kwaliteit!