Event planners & Stylisten in Vlaanderen voor een Babyborrel / Doop

Wat een schatje… Van harte proficiat!

Eventplanning & Styling Wauw events

Wauw events

Heel Vlaanderen

Mijn missie is om de mensen gelukkig te maken en hen bij elk feest een wauw gevoel te geven. Ik ben Greet Geukens, zaakvoerster van Wauw events. Mijn liefde voor het organiseren komt al uit mijn tienerjaren en is sinds alleen maar gegroeid. Ik kreeg steeds vaker de opmerking “je moet hier mee verder gaan” waardoor ik dan ook de stap naar een eigen evenementenbureau heb gezet. Steeds zoek ik naar nieuwe materialen en volg de trends op. Ik wil graag voor elk budget mogelijkheden bieden. Daarom ontwerpen en maken we zo veel mogelijk decoratie zelf in eigen atelier. Dit geeft ieder project een persoonlijke toets en kunnen we budgetvriendelijke materialen gebruiken. Trouwfeesten Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we samen jullie wensen, dromen en ideeën. Wij werken deze uit en zetten ze om in een droomplaatje om ze tot leven te brengen op jullie mooiste dag. Wauw events decoreert met veel passie en enthousiasme jullie droomhuwelijk! Kinderfeestjes Als drukke ouder kan het enorm stressvol zijn om een geslaagd feestje in elkaar te steken. Je hebt de inspiratie of de tijd niet maar wil er toch een origineel feest van maken. Dan helpen wij je graag verder met onze verschillende mogelijkheden. Zo verhuren we partyboxen, materiaal en geven we je service op maat. Familiefeesten Er zijn speciale gebeurtenissen in het leven wat vraagt om te feesten. Ik denk aan babyborrels, doopfeesten, communiefeesten of jubileums. Een dag waar de families en vrienden samen komen om deze mijlpaal te vieren. Wauw events staat open voor al jullie wensen en maakt er een onvergetelijke dag van! Contacteer me steeds gerust!

Lees meer
Eventplanning & Styling Merveil

Merveil

Heel Vlaanderen
Eventplanning & Styling Art of events

Art of events

Heel Vlaanderen

Van harte welkom bij Art of Events! Art of Events staat voor contemporary event planning, waarin het begrip ‘service’ centraal staat! Ons doel is om onze klanten te begrijpen en om hun feest, receptie of concept tot leven te brengen. Voor ons zijn Events: ‘ Kunst’ Met Art of events willen we emoties doen leven, dromen waarmaken, gasten verrassen, kortom zielen raken. Of het nu om een bruiloft, kinderfeest, of corporate event gaat , wij begrijpen uw stijl en werken uw feest uit. Contemporary Eventplanning Een event of feest is een beleving, en over smaak valt nu eenmaal niet te discussiëren. Voor ons is het essentieel dat we de smaak van onze klanten goed begrijpen. We begeleiden hen bij de zoektocht naar sfeer en beleving die ze zoeken. "Up to date" blijven is een must! We hebben continue honger naar nieuwe visies en stijlen. Gepassioneerd gaan we steeds op zoek naar nieuwe materialen en ideeën die we kunnen gebruiken op onze feesten. Tijdloze klasse daar houden we van. We gebruiken graag het woord ‘ contemporary’, omdat in deze hedendaagse samenleving verschillende trends en stijlen mogelijk zijn. De gebruikte stijlen lopen parallel met de mode - , kunst- en interieurwereld. We halen hier ook veel inspiratie uit. We offer added value, profesionalism & great service... Van "A tot Z"! Het klinkt misschien cliché maar Art of Events neemt daadwerkelijk werk uit handen. Zorgeloos genieten met uw gasten of uw klanten is voor ons ‘primair’. Het organiseren & aankleden van uw feest is voor ons ‘kunst’. Discretie, oog voor detail en bovenal kwaliteit zijn de pijlers van Art of Events. Nergens binnen ons concept verliest u als klant de controle over uw feest, u blijft van bovenaan sturen, terwijl wij implementeren. Aan de basis van het organiseren en plannen ligt voor ons het begrip : ‘service’. Verder hebben we een solide samenwerking weten uit te bouwen met verschillende goede onderaannemers die telkens uitblinken in hun vak. We are Storytellers... Met meer dan 10 Jaar ervaring in het vak sta ik vandaag de dag achter het roer van Art of Events. Ik ben gepassioneerd door mooie dingen, ik hou van sfeer en lachende gezichten. Met veel enthousiasme en passie help ik mijn klanten bij het uitwerken, aankleden & coördineren van hun feest. Ik ben een latente zoeker naar nieuwe trends en inspiratie om mijn klanten zo goed mogelijk te helpen en begeleiden. U kan steeds bij ons terecht voor een gepersonaliseerde offerte.  Liefs, Sophie

Lees meer
Eventplanning & Styling Perfect Celebrations

Perfect Celebrations

Antwerpen, Limburg, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen
Eventplanning & Styling Juliette Events

Juliette Events

Antwerpen, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Brussel
Eventplanning & Styling Allure Weddings & Events

Allure Weddings & Events

Heel Vlaanderen

Heb je het razend druk en weet je niet waar te beginnen om je feest georganiseerd te krijgen? Zoek je een professional om jullie huwelijk of evenement in goede banen te leiden? Of wil je wel een gepersonaliseerd feest, maar heb je geen inspiratie? Wat ook je reden is, Allure Weddings & Events neemt het met plezier en overgave van je over. We geven jouw feest de uitstraling die het verdient. En jij hoeft enkel maar te genieten! Huwelijk Trouwen is een unieke belevenis en een van de belangrijkste momenten in het leven. Make it count! Het is een huizenhoog cliché, maar uw trouwdag vliegt echt wel razendsnel voorbij. Dan wil u toch van iedere seconde genoten hebben? Laat u daarom bijstaan door een professionele, ervaren weddingplanner die u van alle stress ontlast. Allure Weddings & Events realiseert het huwelijk van uw dromen op basis van uw persoonlijke wensen. Belangrijk voor ons is dat het totaalbeeld klopt, dat ieder onderdeel perfect op elkaar is afgestemd tot een harmonieus geheel waar u zich in herkent. Your story. Our inspiration. An unforgettable celebration. Daar gaan we voor, nothing less. Private Events De organisatie van een privé-feest kan tot onnodige stress leiden als u niet weet waar te beginnen. Allure Weddings & Events neemt het roer graag van u over en loodst u met plezier door de voorbereidingen. We verzorgen uw feest tot in de kleinste details, met veel aandacht voor de aankleding en sfeer. Ook tijdens het event houden we alles in de gaten, zodat u ten volle aandacht kan hebben voor uw gasten. We staan altijd garant voor maatwerk en kwaliteit. Allure Weddings & Events verzorgt unieke verjaardagsfeesten, sfeervolle babyborrels, vrolijke communie- en lentefeesten en verrassende jubilea.  Corporate Events De organisatie van een bedrijfsevenement kan veel kostbare tijd in beslag nemen. Tijd die u wellicht liever besteedt aan uw gebruikelijke taken binnen de onderneming. Allure Weddings & Events neemt de voorbereidingen graag uit uw handen. Met onze marketingachtergrond beseffen we als geen ander hoe belangrijk het is dat de identiteit en huisstijl van uw bedrijf terug te vinden zijn in de details van het evenement. We staan vanzelfsprekend garant voor maatwerk en kwaliteit. De opening van een nieuwe zaak is altijd een belangrijke gebeurtenis. Deze mijlpaal moet dan ook in stijl gevierd worden. We bedenken samen met u het juiste concept in lijn met de identiteit van uw bedrijf. Of u wilt een bescheiden personeelsdrink organiseren of een groot feest voor klanten en leveranciers? We denken met u mee en verrassen uw genodigden met een uniek event.

Lees meer
Eventplanning & Styling Utopia

Utopia

Heel Vlaanderen

PRIVE EVENEMENTEN Wedding planner Full package: van vrijblijvend kennismakingsgesprek tot aan bedankingsberichten. We werken jouw feest volledig uit en volgen het operationeel op, bij jouw thuis of op locatie. Je verwachtingspatroon wordt hier meer dan ingewilligd. 100% zorgeloos genieten samen met jouw gasten. Partial package: samen met jou geven we vorm aan een onvergetelijk feest. Je blijft operationeel betrokken en wij ontlasten waar nodig. Uitnodiging, huur materialen, catering, artiestenlicht & geluid..we laten je als consult of operationele partner van onze leveranciers meegenieten. De dag zelf: We staan in voor op- en afbouw van het feest en op de dag zelf zijn we omnipresent. We sturen alle leveranciers en zorgen voor een vlekkeloos verloop. Onvoorziene momentjes worden dan ook door ons opgevangen en opgelost. Sweet 16 16 of 18 jaar, het moment om samen met vrienden en vriendinnen te vieren. Samen tekenen we je droomfeestje uit en gaan we op zoek naar leuke en originele invullingen. Licht &  en de juiste dj mogen zeker niet ontbreken. Een leuke foodtruck of bbq zijn één van de cateringmogelijkheden. Communie- of lentefeest Of je nu een communie- of lentefeest wil, samen met jouw zoon of dochter gaan we op zoek naar de perfecte invulling van wat zij voor ogen hebben. Deze keer is hun visie de belangrijkste en gaan we dan ook met respect voor budget onmiddellijk aan de slag! Themafeesten Iedereen houdt wel eens van een goed themafeest en je helemaal te laten gaan! Geen eenheidsworst, maar een thema dat past bij het moment en de gasten. Het kan een terugkomend thema zijn, maar onze uitdagingen liggen het liefst bij originele en vernieuwende thema's. Decoratie en catering zijn uiteraard aangepast. BEDRIJFSEVENEMENTEN Corporate events hoeven niet suf te zijn. Achter een bedrijfsevenement gaat vaak, al dan niet manifest, een doelstelling schuil. Congres of incentive, informatief of diverterend: Utopia werkt samen met jou een strategie uit om die doelstelling te bereiken. Ook voor de verdere uitwerking kan je op twee oren slapen. Wij rusten niet tot de doelstelling bereikt is en jouw bedrijfsevenement is omgetoverd tot een totaalbeleving.  What’s in it for you? Success!

Lees meer

Het is zo: jullie baby is de mooiste van allemaal! Eens de vingers en tenen geteld zijn, wordt het tijd om die wolk van een baby aan vrienden en familie voor te stellen. In groot of klein gezelschap, een babyborrel of kraamfeest vormt de ideale verwelkoming van jullie kleine spruit!

Aangezien jullie in deze drukke kindertijden veel aan het hoofd hebben, maakt Salino het jullie makkelijk. Salino.nl verzamelt de prachtigste locaties en de beste professionals die jullie alle stress kunnen ontnemen. Je vindt hier snel en eenvoudig alle mogelijkheden om de leukste babyborrel of het tofste kraamfeest te organiseren.

Geniet ervan!

Volg ons op Instagram