Feestzalen in Turnhout (Antwerpen)

Locaties Het Paterspand

Het Paterspand

Paterstraat 100, Turnhout (Antwerpen)
vanaf 10 tot 800 personen

In het schitterende decor van het Paterspand ontvangt u uw genodigden in stijl. Oude glorie en moderne architectuur werden in dit gewezen minderbroeders klooster perfect verweven met elkaar.  De authentieke kloostertuin, de adembenemende glas- en staalconstructie van de patio en de grandeur van de sfeervolle Paterskerk brengen u letterlijk en figuurlijk in hogere sferen...  Het Paterspand beschikt over een ruime infrastructuur en is dan ook bijzonder geschikt voor grotere evenementen. Naast de kerk en de patio telt het Paterspand nog zes polyvalente zalen. De kerk werd akoestisch aangepast waardoor deze perfect gebruikt kan worden voor het inrichten van concerten en dergelijke. Privéfeesten: Sereen, stijlvol  of uitbundig, het Paterspand heeft een breed potentieel en draagt kwaliteit, flexibiliteit en een zeer persoonlijke service hoog in het vaandel. Een huwelijk, een jubileum, of om het even welk feest - de kerk, de patio, de tuin of één van de zalen zijn gedroomde locaties. U kan kiezen uit een waaier van mogelijkheden: warm of koud buffet, walking dinner, gastronomisch diner, een eenvoudige receptie, etc. Bedrijfsevents: In het Paterspand klopt het hart van het Kempisch ondernemerschap. Het voormalige klooster telt acht polyvalente ruimtes, waarvan de capaciteit varieert van 7 tot 700 personen: de statige Paterskerk, de patio onder een hemel van glas en staal en de zes verzorgde vergaderzalen. De didactische en audiovisuele uitrusting van deze accommodatie zorgt voor een technisch vlekkeloos scenario. Daarenboven is het ganse pand een hotspot waarop u draadloos en supersnel toegang kunt krijgen tot het internet.

Lees meer
Locaties Alta Ripa II

Alta Ripa II

Engelstraat 6, Oud-turnhout (Antwerpen)
vanaf 20 tot 1000 personen
Locaties Corsendonk De Linde

Corsendonk De Linde

Kasteelstraat 67, Retie (Antwerpen)
vanaf 5 tot 500 personen

Corsendonk De Linde is al vele jaren een begrip in de Antwerpse Kempen, en dat is niet toevallig. Gedurende de afgelopen jaren bouwden wij een stevige reputatie op bij onze klanten. Dit dankzij een prijs-kwalitatieve service, aantrekkelijke arrangementen en/of vergaderpakketten en het aanbod van zowel educatieve – als recreatieve activiteiten. De perfecte omgeving voor events, meeting of feesten. Privéfeesten: Ben je op zoek naar een locatie om een feest te organiseren waarbij alle familieleden of vrienden nog eens gezellig samen kunnen zijn? Een locatie om jouw droomhuwelijk te organiseren? Dan ben je in De Linde aan het juiste adres. Een gezellige (winter)barbecue, een receptie met aangepaste hapjes, een uitgebreid buffet of ten volle genieten van een gastronomisch menu, dit zijn maar enkele mogelijkheden die wij je kunnen bieden.  Tevens viert Bob ook graag mee, en bieden daarom ook de mogelijk om te overnachten. Het is ook een zeer fijne afsluiter om de dag nadien aan het ontbijt gezellig na te praten over een geweldig feest! Bedrijfsevents: Ben je op zoek naar een leuke vergaderplek in een groene en rustige omgeving? Dan vind je zeker wat je zoekt bij Corsendonk De Linde! Dankzij haar centrale ligging tussen Turnhout, Antwerpen en Eindhoven is het de perfecte uitvalsbasis voor al jouw bedrijfsevenementen of zakelijke overnachtingen. Corsendonk De Linde beschikt over 14 moduleerbare zalen die uiterst geschikt zijn voor zowel grote als kleine groepen. Elke zaal heeft daglicht, waardoor aangenaam vergaderen centraal staat. Bij het huren van een vergaderzaal is er tevens ook wifi, een projectiescherm, flipover en 1 beamer inbegrepen.

Lees meer
Locaties La Source

La Source

Nijverheidsstraat 13, Westerlo (Antwerpen)
vanaf 10 tot 400 personen
Locaties 's Graevenhof

's Graevenhof

Turnhoutsebaan 439-445, Schilde (Antwerpen)
vanaf 20 tot 600 personen

Uw uitstraling van uw evenement is erg belangrijk voor u... ook voor ons.  's Graevenhof heeft intieme, maar ook bruisende en authentieke feestzalen geschikt voor élk feest of evenement. In een wip creëert ons team de juiste sfeer voor jouw evenement en staan we klaar om je met open armen te ontvangen. Een bedrijfsfeest of toch liever iets kleins? We staan te popelen om samen met jou een prachtig moment uit te tekenen. Voor al jouw feesten en bedrijfsmeetings van 20 tot 600 personen kan je terecht even buiten het centrum van Schilde (regio Antwerpen), in het ‘s Graevenhof. Je auto kan je op onze grote parkeerplaats van 200 plaatsen zeker kwijt. Zaal Commanderie - “Feesten & meetings van 40 tot 130 personen” In deze doorleefde intieme sfeer met houten parketvloeren, rijkelijke stofferingen, sfeerverlichting & authentieke riante bar zal elke gast zich onmiddellijk thuis voelen. Of het nu gaat om een plechtige viering, een business meeting of om een familiebijeenkomst. The Ballroom - “Feesten & meetings van 130 tot 600 personen” Dankzij haar akoestiek waan je jezelf meteen in een lang vervlogen tijd. Onze zaal Résidence doet de term balzaal alle eer aan. Van huwelijken tot seminaries, eender welk feest je wilt laten plaatsvinden, in onze Ballroom swing je als nooit tevoren. The Lounge - “Feesten & meetings van 10 tot 30 personen” Dineren of vergaderen en petit comité? Het warme en gezellige kader van onze lounge zal je volledig omarmen. Dankzij de gemoedelijk sfeer en perfecte comfort, voorzien we de basis om van elke bijeenkomst een succes te maken. Volledig uitgerust met automatisch projectiescherm, beamer, televisie en Wi-Fi. Door de flexibiliteit van onze drie zalen zijn deze uitermate geschikt als ontmoetingsruimte en als zaal in theateropstelling. Flexibel en economisch. Onze zalen beschikken eveneens over een mooie tuin of terras waarvan onze gasten graag gebruik maken bij mooi weer.

Lees meer
Laad meer resultaten

Wie ooit al eens een evenement organiseerde, weet dat elk plan begint met de ideale feestzaal. Salino.be maakt de zoektocht gemakkelijk, en presenteert u een selectie feestlocaties in Turnhout (Antwerpen) volgens uw eigen zoekcriteria. Zo kan u bijvoorbeeld aangeven hoeveel personen u verwacht, of u catering nodig heeft en of er al dan niet parkeergelegenheid voorzien moet zijn... Vink gewoon even aan wat voor uw volgende evenement belangrijk is, en bekijk snel hieronder onze aanbevolen locaties!