9,6
Buitengewoon uit 8 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten

BluePoint Antwerpen

Locatie  -   Tot 750 personen  -  Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem - Bekijk op kaart

Persoonlijke offerte
Reageert gemiddeld binnen de 2 dagen
Waarom kiezen voor BluePoint Antwerpen?
  • Audiovisuele uitrusting en ondersteuning
  • Kwaliteitsvolle in-house catering
  • Professionele eventbegeleiding van A-Z

We werken exclusief met onze eigen cateringpartner met veel aandacht voor duurzaamheid.

Toplocatie voor evenementen, congressen en vergaderingen

BluePoint Antwerpen: jouw veelzijdige eventlocatie in het groen

BluePoint Antwerpen is een moderne en veelzijdige evenementenlocatie, gelegen in een rustige, groene omgeving op slechts 10 minuten van station Berchem. De ideale setting voor al jouw professionele events.

De locatie beschikt over 25 modulaire zalen, geschikt voor bijeenkomsten van 10 tot 600 personen. Alle zalen zijn volledig uitgerust met hoogtechnologische audiovisuele apparatuur. De grootste zaal is voorzien van een indrukwekkend scherm van 12 meter breed, aangestuurd door twee krachtige 4K-projectoren.

Bij BluePoint Antwerpen kan je alle mogelijke bedrijfsevenementen organiseren: van vergaderingen en congressen tot productlanceringen, personeelsfeesten, galadiners en meer. Elk evenement – zakelijk of feestelijk – is bij onze ervaren eventplanners en het toegewijde operationele team in goede handen.

Op zoek naar een buitenlocatie? Laat je dan verleiden door ons trendy dakterras – een echte eyecatcher, perfect voor zomerse barbecues of stijlvolle afterwork-events.

Ook op culinair vlak verrassen onze getalenteerde chefs met verfijnde cateringformules, volledig afgestemd op jouw wensen. Van hapjes en tapas tot praktische lunchformules, trendy BBQ’s, originele streetfood-concepten of een feestelijk driegangenmenu op maat – alles is mogelijk.

Kortom: BluePoint Antwerpen is jouw creatieve en flexibele one-stop shop voor onvergetelijke evenementen.

Onze website

Lees verder

Bij BluePoint maken we het verschil met onze technologische knowhow. Van innovatieve presentatiemiddelen tot vlekkeloze audiovisuele ondersteuning. Wij zorgen ervoor dat jouw evenement écht straalt.


Tarieven

Een evenement op maat, helemaal volgens jouw wensen

Bij ons draait alles om een persoonlijke aanpak. Jouw ideeën, plannen en doelstellingen staan centraal.

We luisteren naar wat jij in gedachten hebt en werken op basis daarvan een vrijblijvende offerte uit, volledig afgestemd op jouw behoeften. Nadien bekijken we die samen en sturen we bij waar nodig, zodat alles perfect klopt.

Omdat elk evenement uniek is, werken we niet met standaard prijslijsten. Neem gerust contact met ons op, wij zorgen voor de rest!



Gelegenheid

  • Vergadering
  • Seminarie
  • Productvoorstelling
  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Jubileum
  • Huwelijk
  • Verjaardagsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Familiefeest
  • Babyborrel / Doop

Eventmogelijkheden

  • Ceremonie
  • Dansfeest
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Fotoshoot
  • Koffietafel
  • Overnachting op locatie

Catering

  • In-house catering
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk
  • Foodtruck mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Tuin
  • Lichtinstallatie
  • Tent mogelijk
  • Parking in de buurt [?] Aantal plaatsen: 600
    Extra info: In de omgeving zijn er verschillende openbare parkeergelegenheden beschikbaar en voor grote evenementen stellen wij graag parkeeroplossing op maat samen.
  • Wifi
  • Terras
  • Dansvloer
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Geluidsinstallatie
  • Rolstoelvriendelijk
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 65
    Extra info: Er is een ondergrondse parking op locatie met 65 plaatsen.
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Springkasteel
  • Shuttle service
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras
  • Tuin
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Tent mogelijk
  • Wifi

Toegankelijkheid

  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking in de buurt [?] Aantal plaatsen: 600
    Extra info: In de omgeving zijn er verschillende openbare parkeergelegenheden beschikbaar en voor grote evenementen stellen wij graag parkeeroplossing op maat samen.
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 65
    Extra info: Er is een ondergrondse parking op locatie met 65 plaatsen.
  • Rolstoelvriendelijk
  • Shuttle service

Zalen

Naam U-vorm Carré School Theater Receptie Diner Feest
Marco Polo A & B 425 0 0 260 600 550 300 400
Marco Polo A of B 220 0 0 120 220 200 140 240
Sacagawea 75 28 28 52 200 85 140 200
Orangerie 225 0 0 110 150 200 140 200
James Cook 325 0 0 120 250 330 280 360
De Brug 195 0 0 0 0 220 120 220
Dakterras 80 0 0 0 0 85 0 85

Tabel weergave: Maximaal aantal personen



Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

9,6
Buitengewoon uit 8 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
9,5
Uitstraling
9,5
Prijs/kwaliteit
8,8

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Suzanne Reynaerts Maart 2025

Zaal:
De locatie werd over het algemeen als mooi, modern en aangenaam ervaren, met een goede bereikbaarheid, vooral met het openbaar vervoer. De zaal en catering kregen veel lof. Wel vonden sommige deelnemers de reistijd lang of hadden ze last van het drukke verkeer in de regio. Daarnaast werd opgemerkt dat er soms te weinig zuurstof in de grote ruimte was, wat het comfort enigszins beïnvloedde.
Catering:
De catering werd over het algemeen als zeer goed en verzorgd ervaren, met lekkere broodjes, hartige snacks en een fijne afsluiter met mocktails en taart. Wel waren er enkele praktische aandachtspunten: er was te weinig water beschikbaar in de grote zaal, wat voor zoveel mensen niet ideaal was. Ook ontstonden er opstoppingen bij het eten en dessert, en was er tijdens de korte pauzes geen koffie of thee, wat door sommigen als een gemis werd ervaren. Met iets meer personeel en een betere spreiding van de bediening had de ervaring nog vlotter kunnen verlopen.

Lees verder

10,0

Paulien Vandersmsissen Maart 2025

Superfijne samenwerking met Julia; ze heeft ons heel goed geholpen, niets was te veel :) We kijken uit naar een volgend event.

Lees verder

10,0

Gino Quenis Maart 2025

BluePoint Antwerpen is een fantastische eventlocatie! Alles was tot in de puntjes verzorgd: een moderne setting, professionele service en een geweldige vibe. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met oog voor kwaliteit en presentatie. Daarnaast was het team super vriendelijk en behulpzaam, waardoor alles vlot en aangenaam verliep. Onze 260 gasten ervaarden een warme ontvangst, een inspirerende sfeer en een perfecte omkadering voor netwerken en kennisdeling. Absoluut een aanrader !

Lees verder

9,3

Marlies Van der Wee Maart 2025

Een zeer verzorgde locatie voor onze jobbeurs. Fijne en vlotte samenwerking!

Lees verder

9,3

Jolien Nulens Maart 2025

Het event was uitstekend georganiseerd. De communicatie verliep vlot, de service was goed en de begeleiding op de dag zelf was professioneel en attent. Een fijne ervaring.

Lees verder

Ervaringen voor BluePoint Antwerpen

Sluiten
9,6
Buitengewoon uit 8 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
9,5
Uitstraling
9,5
Prijs/kwaliteit
8,8

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Suzanne Reynaerts Maart 2025

Zaal:
De locatie werd over het algemeen als mooi, modern en aangenaam ervaren, met een goede bereikbaarheid, vooral met het openbaar vervoer. De zaal en catering kregen veel lof. Wel vonden sommige deelnemers de reistijd lang of hadden ze last van het drukke verkeer in de regio. Daarnaast werd opgemerkt dat er soms te weinig zuurstof in de grote ruimte was, wat het comfort enigszins beïnvloedde.
Catering:
De catering werd over het algemeen als zeer goed en verzorgd ervaren, met lekkere broodjes, hartige snacks en een fijne afsluiter met mocktails en taart. Wel waren er enkele praktische aandachtspunten: er was te weinig water beschikbaar in de grote zaal, wat voor zoveel mensen niet ideaal was. Ook ontstonden er opstoppingen bij het eten en dessert, en was er tijdens de korte pauzes geen koffie of thee, wat door sommigen als een gemis werd ervaren. Met iets meer personeel en een betere spreiding van de bediening had de ervaring nog vlotter kunnen verlopen.

Lees verder

10,0

Paulien Vandersmsissen Maart 2025

Superfijne samenwerking met Julia; ze heeft ons heel goed geholpen, niets was te veel :) We kijken uit naar een volgend event.

Lees verder

10,0

Gino Quenis Maart 2025

BluePoint Antwerpen is een fantastische eventlocatie! Alles was tot in de puntjes verzorgd: een moderne setting, professionele service en een geweldige vibe. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met oog voor kwaliteit en presentatie. Daarnaast was het team super vriendelijk en behulpzaam, waardoor alles vlot en aangenaam verliep. Onze 260 gasten ervaarden een warme ontvangst, een inspirerende sfeer en een perfecte omkadering voor netwerken en kennisdeling. Absoluut een aanrader !

Lees verder

9,3

Marlies Van der Wee Maart 2025

Een zeer verzorgde locatie voor onze jobbeurs. Fijne en vlotte samenwerking!

Lees verder

9,3

Jolien Nulens Maart 2025

Het event was uitstekend georganiseerd. De communicatie verliep vlot, de service was goed en de begeleiding op de dag zelf was professioneel en attent. Een fijne ervaring.

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor BluePoint Antwerpen

  • Audiovisuele uitrusting en ondersteuning
  • Kwaliteitsvolle in-house catering
  • Professionele eventbegeleiding van A-Z

Kaart

Sluiten