9,6
Buitengewoon uit 8 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten

BluePoint Antwerpen

Locatie  -   Tot 750 personen  -  Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem - Bekijk op kaart

Persoonlijke offerte
Reageert gemiddeld binnen de 2 dagen
Waarom kiezen voor BluePoint Antwerpen?
  • Audiovisuele uitrusting en ondersteuning
  • Kwaliteitsvolle in-house catering
  • Professionele eventbegeleiding van A-Z

Houd er rekening mee dat eigen catering op deze locatie niet mogelijk is.

Toplocatie voor evenementen, congressen en vergaderingen

BluePoint Antwerpen is een veelzijdige evenementenlocatie gelegen in een rustige, groene omgeving op slechts 10 minuten van Berchem station. Een ideale kader voor professionele evenementen.

Bij BluePoint vind je 25 modulaire zalen met een capaciteit tussen 10-600 personen. De zalen zijn volledig ingericht en beschikken over ‘high-tech’ audiovisueel materiaal. Ze zijn geschikt voor alle soorten bedrijfsevenementen: naast vergaderingen en congressen organiseren we ook productvoorstellingen, personeelsfeesten, gala diners met veel zorg.

Elk evenement, zakelijk of feestelijk, is bij onze event planners en het operationele team in de beste handen.

Zoek je een buitenlocatie? Dan betovert ons trendy dakterras je ongetwijfeld. Deze eyecatcher van BluePoint Antwerpen leent zich bijzonders goed voor zomerse barbecues of after-works.

Op culinair vlak verrassen onze getalenteerde keukenchefs je graag met geraffineerde catering formules aangepast aan jouw evenement: van hapjes of tapas of tot lekkere en praktische 'lunch formules', trendy BBQ’s en ‘street-food’ formules en als het echt feestelijk moet zijn stellen ze graag een high-end walking formule of een spectaculaire 3-gangen menu op maat van de gelegenheid samen.

Kortom: BluePoint Antwerpen en zijn flexibel en creatief event team is een ‘one-stop shop’ voor jouw evenementen. 

Onze website

Lees verder

Bij BluePoint Antwerpen kan je ook terecht voor hybride evenementen en life streamings.


Tarieven

Ons evenemententeam streeft naar een persoonlijke aanpak.

We starten met het luisteren naar jouw ideeën, plannen en doelen voor het evenement. Daarna stellen we een vrijblijvende offerte op maat van je noden op. We bespreken deze offerte dan samen en maken aanpassingen waar nodig.

Voor deze reden kan je hier geen prijslijst vinden. Neem gerust contact met ons op en wij regelen de rest.



Gelegenheid

  • Vergadering
  • Seminarie
  • Productvoorstelling
  • Bedrijfsfeest
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Jubileum
  • Huwelijk
  • Communie / Lentefeest
  • Verjaardagsfeest
  • Babyborrel / Doop
  • Familiefeest

Mogelijkheden

  • Dansfeest
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Overnachting op locatie

Catering

  • In-house catering
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk
  • Foodtruck mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Wifi
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 65
    Extra info: Er is een ondergrondse parking op locatie met 65 plaatsen.
  • Tent mogelijk
  • Geluidsinstallatie
  • Tuin
  • Ceremonie mogelijk
  • Podium
  • Rolstoelvriendelijk
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking in de buurt [?] Aantal plaatsen: 600
    Extra info: In de omgeving zijn er verschillende openbare parkeergelegenheden beschikbaar en voor grote evenementen stellen wij graag parkeeroplossing op maat samen.
  • Terras
  • Lichtinstallatie
  • Dansvloer
  • Live muziek mogelijk
  • Springkasteel
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras
  • Tuin
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Tent mogelijk
  • Wifi

Toegankelijkheid

  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking in de buurt [?] Aantal plaatsen: 600
    Extra info: In de omgeving zijn er verschillende openbare parkeergelegenheden beschikbaar en voor grote evenementen stellen wij graag parkeeroplossing op maat samen.
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 65
    Extra info: Er is een ondergrondse parking op locatie met 65 plaatsen.
  • Rolstoelvriendelijk
  • Shuttle service

Zalen

Naam U-vorm Carré School Theater Receptie Diner Feest
Marco Polo A & B 425 0 0 260 500 500 300 400
Marco Polo A of B 220 0 0 120 220 200 140 240
Sacagawea 75 28 28 52 200 85 140 200
Orangerie 225 0 0 110 150 200 140 200
James Cook 325 0 0 120 250 330 280 360
De Brug 195 0 0 0 0 220 120 220
Dakterras 80 0 0 0 0 85 0 85

Tabel weergave: Maximaal aantal personen



Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

9,6
Buitengewoon uit 8 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
9,5
Uitstraling
9,5
Prijs/kwaliteit
8,8

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Suzanne Reynaerts Maart 2025

Zaal:
De locatie werd over het algemeen als mooi, modern en aangenaam ervaren, met een goede bereikbaarheid, vooral met het openbaar vervoer. De zaal en catering kregen veel lof. Wel vonden sommige deelnemers de reistijd lang of hadden ze last van het drukke verkeer in de regio. Daarnaast werd opgemerkt dat er soms te weinig zuurstof in de grote ruimte was, wat het comfort enigszins beïnvloedde.
Catering:
De catering werd over het algemeen als zeer goed en verzorgd ervaren, met lekkere broodjes, hartige snacks en een fijne afsluiter met mocktails en taart. Wel waren er enkele praktische aandachtspunten: er was te weinig water beschikbaar in de grote zaal, wat voor zoveel mensen niet ideaal was. Ook ontstonden er opstoppingen bij het eten en dessert, en was er tijdens de korte pauzes geen koffie of thee, wat door sommigen als een gemis werd ervaren. Met iets meer personeel en een betere spreiding van de bediening had de ervaring nog vlotter kunnen verlopen.

Lees verder

10,0

Paulien Vandersmsissen Maart 2025

Superfijne samenwerking met Julia; ze heeft ons heel goed geholpen, niets was te veel :) We kijken uit naar een volgend event.

Lees verder

10,0

Gino Quenis Maart 2025

BluePoint Antwerpen is een fantastische eventlocatie! Alles was tot in de puntjes verzorgd: een moderne setting, professionele service en een geweldige vibe. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met oog voor kwaliteit en presentatie. Daarnaast was het team super vriendelijk en behulpzaam, waardoor alles vlot en aangenaam verliep. Onze 260 gasten ervaarden een warme ontvangst, een inspirerende sfeer en een perfecte omkadering voor netwerken en kennisdeling. Absoluut een aanrader !

Lees verder

9,3

Marlies Van der Wee Maart 2025

Een zeer verzorgde locatie voor onze jobbeurs. Fijne en vlotte samenwerking!

Lees verder

9,3

Jolien Nulens Maart 2025

Het event was uitstekend georganiseerd. De communicatie verliep vlot, de service was goed en de begeleiding op de dag zelf was professioneel en attent. Een fijne ervaring.

Lees verder

Ervaringen voor BluePoint Antwerpen

Sluiten
9,6
Buitengewoon uit 8 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
9,8
Service
9,5
Uitstraling
9,5
Prijs/kwaliteit
8,8

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
10,0

Suzanne Reynaerts Maart 2025

Zaal:
De locatie werd over het algemeen als mooi, modern en aangenaam ervaren, met een goede bereikbaarheid, vooral met het openbaar vervoer. De zaal en catering kregen veel lof. Wel vonden sommige deelnemers de reistijd lang of hadden ze last van het drukke verkeer in de regio. Daarnaast werd opgemerkt dat er soms te weinig zuurstof in de grote ruimte was, wat het comfort enigszins beïnvloedde.
Catering:
De catering werd over het algemeen als zeer goed en verzorgd ervaren, met lekkere broodjes, hartige snacks en een fijne afsluiter met mocktails en taart. Wel waren er enkele praktische aandachtspunten: er was te weinig water beschikbaar in de grote zaal, wat voor zoveel mensen niet ideaal was. Ook ontstonden er opstoppingen bij het eten en dessert, en was er tijdens de korte pauzes geen koffie of thee, wat door sommigen als een gemis werd ervaren. Met iets meer personeel en een betere spreiding van de bediening had de ervaring nog vlotter kunnen verlopen.

Lees verder

10,0

Paulien Vandersmsissen Maart 2025

Superfijne samenwerking met Julia; ze heeft ons heel goed geholpen, niets was te veel :) We kijken uit naar een volgend event.

Lees verder

10,0

Gino Quenis Maart 2025

BluePoint Antwerpen is een fantastische eventlocatie! Alles was tot in de puntjes verzorgd: een moderne setting, professionele service en een geweldige vibe. Het eten was heerlijk en gevarieerd, met oog voor kwaliteit en presentatie. Daarnaast was het team super vriendelijk en behulpzaam, waardoor alles vlot en aangenaam verliep. Onze 260 gasten ervaarden een warme ontvangst, een inspirerende sfeer en een perfecte omkadering voor netwerken en kennisdeling. Absoluut een aanrader !

Lees verder

9,3

Marlies Van der Wee Maart 2025

Een zeer verzorgde locatie voor onze jobbeurs. Fijne en vlotte samenwerking!

Lees verder

9,3

Jolien Nulens Maart 2025

Het event was uitstekend georganiseerd. De communicatie verliep vlot, de service was goed en de begeleiding op de dag zelf was professioneel en attent. Een fijne ervaring.

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor BluePoint Antwerpen

  • Audiovisuele uitrusting en ondersteuning
  • Kwaliteitsvolle in-house catering
  • Professionele eventbegeleiding van A-Z

Kaart

Sluiten