9,6
Buitengewoon uit 7 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten

Hotel & Congres Ter Elst

Locatie  -   2 tot 1000 personen  -  Kattenbroek 1, 2650 Edegem - Bekijk op kaart

Persoonlijke offerte
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Hotel & Congres Ter Elst?
  • Expo 1000m2 | Auditorium | Van Eyck 360m²
  • 300 gratis parkeerplaatsen | terras & tuin
  • 53 hotelkamers

Meet Sleep Charge Repeat

Welkom bij Ter Elst; jouw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet je van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoef je slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen. Bovendien bevindt Ter Elst zich vlak bij alle belangrijke invalswegen en vinden zowel nationale als internationale gasten hun weg naar ons hotel. Ben je dus op zoek naar de ideale locatie om jouw volgende vergadering te organiseren? Plan je een bezoek aan Antwerpen en wil je in een aangenaam hotel logeren? Of wil je een congres organiseren en dit combineren met een overnachting? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Hotel Ter Elst is de ideale locatie voor uw volgende evenement met een auditorium voor maximaal 374 personen, een expo hal (1000m²) en een breed scala aan vergaderruimtes met natuurlijk licht, individuele airconditioning / verwarming. De vergaderruimtes zijn uitgerust met beamer, Wi-Fi voor de deelnemers, projectiescherm en flipchart. We hebben een gratis parking met plaats voor 300 wagens met 18 superchargers & 20 universele laadpalen voor elektrische voertuigen.


Lees verder


Tarieven

Bij Ter Elst vinden we het enorm belangrijk om een persoonlijke service te bieden waarbij we elke klant een luisterend oor schenken. Om u een offerte te kunnen bezorgen, ontvangen wij graag de volgende informatie: gewenste datum, aanvangs- en einduur, aantal personen, budget en cateringwensen. Op basis van deze gegevens kunnen wij de mogelijkheden voor u bekijken.


Gelegenheid

  • Seminarie
  • Vergadering
  • Personeelsfeest
  • Bedrijfsfeest
  • Productvoorstelling
  • Teambuilding
  • Huwelijk
  • Verjaardagsfeest
  • Communie / Lentefeest
  • Babyborrel / Doop
  • Familiefeest
  • Jubileum

Eventmogelijkheden

  • Dansfeest
  • Overnachting op locatie [?] Aantal kamers: 53
    Extra info:
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner
  • Ceremonie
  • Fotoshoot
  • Koffietafel

Catering

  • Afkoop mogelijk [?] Het is mogelijk om met uw eigen professionele cateraar samen te werken. Wij vragen hiervoor een couvertprijs per persoon, zodra de cateraar is goedgekeurd.
  • Foodtruck mogelijk [?] Het is mogelijk om met uw eigen professionele cateraar samen te werken. Wij vragen hiervoor een couvertprijs per persoon, zodra de cateraar is goedgekeurd. Dranken en bediening moeten ook door een externe partij moeten worden voorzien.
  • In-house catering [?] Wij werken ook samen met een aantal vaste, goedgekeurde cateraars die voor elk evenement dranken en gerechten op maat verzorgen.
  • Vrij van catering [?] Het is mogelijk om met uw eigen professionele cateraar samen te werken. Wij vragen hiervoor een couvertprijs per persoon, zodra de cateraar is goedgekeurd.
  • Eigen dranken mogelijk

Voorzieningen

  • Tuin
  • Geluidsinstallatie
  • Podium
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Rolstoelvriendelijk
  • Terras
  • Oplaadpunt elektrische auto’s [?] 18 Tesla Superchargers en 20 universele laadpunten
  • Wifi
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 300
  • Aan het water
  • Live muziek mogelijk
  • Parking in de buurt
  • Springkasteel
  • Kindermenu
  • Lichtinstallatie
  • Tent mogelijk
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras
  • Tuin
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Speeltuin
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Geluidsinstallatie
  • Podium
  • Wifi
  • Dansvloer
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Tent mogelijk

Toegankelijkheid

  • Oplaadpunt elektrische auto’s [?] 18 Tesla Superchargers en 20 universele laadpunten
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 300
  • Rolstoelvriendelijk
  • Parking in de buurt
  • Shuttle service

Zalen

Naam Theater Receptie Diner
Expo Hall 1000 800 950 800
Van Eyck 360 350 250
Auditorium 704 374

Tabel weergave: Maximaal aantal personen


Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

9,6
Buitengewoon uit 7 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Service
10,0
Uitstraling
8,9
Prijs/kwaliteit
8,6

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
9,7

Nele Weyn Februari 2025

Wij hebben al verschillende opleidings- en andere events georganiseerd in Ter Elst. De voorbesprekingen verlopen steeds zeer professioneel, zij denken mee naar oplossingen en zijn flexibel. Tijdens de events is er steeds iemand ter beschikking voor eventuele vragen. De locatie zelf biedt heel veel mogelijkheden.

Lees verder

10,0

Thomas De Rechter Mei 2024

Alles is goed verlopen!

Lees verder

9,7

Kathleen Ribbens Juli 2024

Wederom een geslaagd bedrijfsfeest. Mooie omkadering en aankleding met oog voor detail. Vriendelijk en spontaan personeel! Een echte aanrader.

Lees verder

9,7

Dominique Dumeez Juni 2024

Alles was TOP in orde en op alles hebben ze de gepaste oplossing, zeer leuke ervaring.

Lees verder

9,7

Steve Engels Juni 2024

Perfecte locatie, makkelijk bereikbaar, veel oplaadpalen voor EV wagens. Uitermate attente en vriendelijke mensen tijdens de lunch en coffee breaks. Collega overnachtte in het hotel en was ook uitermate te spreken over de grootte van de kamers en de receptie medewerkers.
Wat mij betreft volgende jaar terug.

Lees verder

Ervaringen voor Hotel & Congres Ter Elst

Sluiten
9,6
Buitengewoon uit 7 ervaringen
100%
Aangeraden door onze klanten
Communicatie
10,0
Service
10,0
Uitstraling
8,9
Prijs/kwaliteit
8,6

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring
9,7

Nele Weyn Februari 2025

Wij hebben al verschillende opleidings- en andere events georganiseerd in Ter Elst. De voorbesprekingen verlopen steeds zeer professioneel, zij denken mee naar oplossingen en zijn flexibel. Tijdens de events is er steeds iemand ter beschikking voor eventuele vragen. De locatie zelf biedt heel veel mogelijkheden.

Lees verder

10,0

Thomas De Rechter Mei 2024

Alles is goed verlopen!

Lees verder

9,7

Kathleen Ribbens Juli 2024

Wederom een geslaagd bedrijfsfeest. Mooie omkadering en aankleding met oog voor detail. Vriendelijk en spontaan personeel! Een echte aanrader.

Lees verder

9,7

Dominique Dumeez Juni 2024

Alles was TOP in orde en op alles hebben ze de gepaste oplossing, zeer leuke ervaring.

Lees verder

9,7

Steve Engels Juni 2024

Perfecte locatie, makkelijk bereikbaar, veel oplaadpalen voor EV wagens. Uitermate attente en vriendelijke mensen tijdens de lunch en coffee breaks. Collega overnachtte in het hotel en was ook uitermate te spreken over de grootte van de kamers en de receptie medewerkers.
Wat mij betreft volgende jaar terug.

Lees verder

3 redenen om te kiezen voor Hotel & Congres Ter Elst

  • Expo 1000m2 | Auditorium | Van Eyck 360m²
  • 300 gratis parkeerplaatsen | terras & tuin
  • 53 hotelkamers

Kaart

Sluiten