Work at Firma I
Foto's Work at Firma I
SluitenWork at Firma I
Locatie - 50 tot 300 personen - Schaarbeeklei 636, 1800 Vilvoorde - Bekijk op kaart
- In-house lunch en catering partner
- Ervaren event manager voor al je vragen
- Van DIY tot all-in service
If you have an idea, we probably have the perfect spot for it.
Firma is niet enkel een co-working plek, maar biedt veel meer.
Een vergadering of een workshop, een tentoonstelling of een fotoshoot, een verjaardag of een trouwfeest, een ontbijtmeeting of lunchpauze, ... Als jij een idee hebt, hebben wij er (bijna) altijd de perfecte plaats voor.
WORK - Een flex desk in onze open ruimtes of fixed desk in een privékantoor, voor jezelf of voor een heel team - jij kiest.
MEET & HOST - Zoek je een kleine of grote vergaderplek, een zaal voor een groot feest of voor een intieme samenkomst? Er zit sowieso een optie die voor jou past in ons aanbod.
SHOOT & EXPO - Onze multifunctionele ruimtes hebben bewezen dat ze de ideale achtergrond zijn voor foto- en videoshoots voor verschillende soorten merken en producten. De minimalistische setting maakt ze ook perfect geschikt voor tentoonstellingen en expo's.
EAT - Geen firma zonder cantine, onze in-house lunch bar waar je goeie koffie, lekkere lunches en heerlijke dessertjes vindt. Cantine kan ook voor de catering zorgen voor verschillende soorten meetings en evenementen.
Tarieven
CIRCLE ROOM - vanaf 35 euro per uur
BRICK ROOM - vanaf 165 euro
SQUARE ROOM - vanaf 155 euro
MIRROR ROOM - vanaf 240 euro
ART SPACE - vanaf 700 euro
EVENT SPACE - vanaf 1600 euro (incl. event service) - casco kortingsprijs op aanvraag
Neem contact op voor meer info en een persoonlijke offerte.
We bezorgen je met plezier onze brochure met alle info over onze vergaderzalen, evenementenruimtes en prijzen.
Gelegenheid
- Productvoorstelling
- Vergadering
- Bedrijfsfeest
- Personeelsfeest
- Verjaardagsfeest
- Communie / Lentefeest
- Babyborrel / Doop
- Familiefeest
- Huwelijk
- Seminarie
- Jubileum
- Teambuilding
Mogelijkheden
- Dansfeest
- Receptie
- Seated Diner
- Walking Diner
- Overnachting op locatie
Catering
- In-house catering
- Vrij van catering
- Afkoop mogelijk
- Eigen dranken mogelijk
- Foodtruck mogelijk
Voorzieningen
- Lichtinstallatie
- Parking in de buurt [?] Gratis parkeren in de starten rondom het gebouw.
- Parking op de locatie [?] Buiten de kantooruren hebben we een parking voor ongeveer 30 wagens beschikbaar. Binnen de kantooruren variëren de vrije plaatsen.
- Geluidsinstallatie
- Dansvloer
- Ceremonie mogelijk
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Wifi
- Terras
- Podium
- Aan het water
- Rolstoelvriendelijk
- Springkasteel
- Tent mogelijk
- Tuin
- Park/Bos
Alle voorzieningen
SluitenBuitengedeelte
- Terras
- Aan het water
- Park/Bos
- Tuin
Kindvriendelijk
- Kinderanimatie
- Kindermenu
- Speeltuin
- Springkasteel
Faciliteiten / Voorzieningen
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Ceremonie mogelijk
- Dansvloer
- Geluidsinstallatie
- Lichtinstallatie
- Podium
- Wifi
- Live muziek mogelijk
- Tent mogelijk
Toegankelijkheid
- Parking in de buurt [?] Gratis parkeren in de starten rondom het gebouw.
- Parking op de locatie [?] Buiten de kantooruren hebben we een parking voor ongeveer 30 wagens beschikbaar. Binnen de kantooruren variëren de vrije plaatsen.
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Rolstoelvriendelijk
- Shuttle service
Zalen
Naam | m² | U-vorm | Carré | School | Theater | Receptie | Diner | Feest |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVENT SPACE I vilvoorde | 500 | 200 | 300 | 300 | 300 | |||
ART SPACE I vilvoorde | 500 | 200 | 300 | 300 | 300 | |||
MIRROR ROOM vilvoorde | 140 | 24 | 30 | 80 | ||||
SQUARE ROOM vilvoorde | 45 | 10 | ||||||
BRICK ROOM vilvoorde | 45 | 8 |
Tabel weergave: Maximaal aantal personen
MIRROR ROOM
Onze grootste vergaderruimte is geschikt voor heel wat verschillende gelegenheden, van grote vergaderingen, workshops en seminaries tot privé-evenementen. Afhankelijk van de opstelling, kan je tot 80 personen binnenkrijgen. De grote ramen zorgen voor veel daglicht, en een akoestisch gordijn maakt verschillende opstellingen mogelijk. Achteraan de ruimte heb je dankzij het podium ook de ideale plek voor speeches of lezingen.
Inclusief beamer en projectiemuur, whiteboard en flipchart en bluetooth speaker.
EVENT SPACE I
Deze grote industriële hal bevindt zich in het midden van het firma-gebouw. Je kiest zelf of je de zaal casco huurt (en dus welf voor styling, catering, ... zorgt, in overleg met onze eventcoördinator) of of je gebruik wil maken van onze event planning service.
Deze ruimte is ideaal voor grotere evenementen zoals trouwfeesten, seminaries, workshops en personeelsfeesten. Je kan gebruik maken van onze professionele keuken, voor een extra vergoeding. Koken in de hal zelf is niet toegestaan.
ART SPACE I
De voormalige showroom aan de straatkant van het gebouw biedt ruimte, ruwe details en een resem opties.
Met onze eigen koffie- en lunchbar cantine aan de ene kant, en een open witte hal aan de andere kant, biedt deze ruimte tal van mogelijkheden voor verschillende activiteiten tot 250 gasten.
Omwille van de lunchbar zijn de opties tijdens de openingsuren (werkdagen van 8.30 tot 16 uur) beperkt. Geen feestjes of presentaties dus, maar wel activiteiten die de werking van de bar niet storen (zoals workshops, vergaderingen, netwerkmomenten, ontbijt- of lunchvergaderingen, pop-up stores, tentoonstellingen, shoots, ...). De evenementen hier worden ook exclusief gecaterd door cantine.
CIRCLE ROOM
Een gezellige ruimte voor vergaderingen in kleine groep. Je kan de ruimte per uur huren, en is dus ook ideaal voor kortere meetings of sessies.
Inclusief Samsung Smart TV voor presentaties.
BRICK ROOM
Witte muren en opvallende details maken van deze ruimte een inspirerend plek voor vergaderingen of workshops. Inclusief Samsung Smart TV, whiteboard, flipchart, zetel.
SQUARE ROOM
Een functionele, open ruimte waar je naar hartelust kan vergaderen, brainstormen, plannen, workshoppen, ...
Inclusief Samsung Smart TV, flipchart, zetel.
Ervaringen
3 redenen om te kiezen voor Work at Firma I
- In-house lunch en catering partner
- Ervaren event manager voor al je vragen
- Van DIY tot all-in service
Uitgelichte eventlocaties
Kaart
Sluiten