@The Park
Foto's @The Park
Sluiten@The Park
Locatie - 10 tot 146 personen - Unitaslaan 84, 2100 Deurne - Bekijk op kaart
- Persoonlijke aanpak
- Eigen catering toegelaten, betaling forfait
- Omringd door natuur, dichtbij Antwerpen
@The Park is omringd door natuur. Een persoonlijke begeleiding voor jouw feest
@The Park ligt midden in het paradijselijke Boekenbergpark te Deurne Zuid – Antwerpen en wordt omringd door pittoreske waterpartijen, romantische bruggen, een 18de-eeuws kasteel en een ware Chinese pagode. Onze prachtige feestlocatie is een unieke plek voor uw trouwfeest, receptie, communiefeest of lentefeest, verjaardagfeestje, babyborrel, koffietafel… en nog veel meer.
Onze mooie zalen zijn eveneens geschikt voor zakelijke presentaties of vergaderingen, conferenties of workshops. Onze feestzalen kijken uit naar de natuur van het park, hebben veel licht en stralen rust uit. Exclusieve huur van het terras zorgt voor een uniek gevoel van privacy midden in het Boekenbergpark.
Tarieven
@The Park is heel flexibel, met goede afspraken kan je jouw droomfeest organiseren. Wij hanteren een persoonlijke aanpak en werken op maat binnen jouw budget. Externe catering, decorateurs, dj’s welkom mits betaling van forfait.
Prijzen feestzaal (buiten kantooruren)
Zaalprijs is steeds per blok van 4 uur (minstens 1 blok te huren):
- Magnolia + een deel v/h terras: €565
- Zaal Plataan: €535
- Chinese pagode: €285
- Zomerterras: €725 (enkel samen te huren met zaal Magnolia)
Tarieven bedrijven tijdens de kantooruren (excl. btw)
1. Zaal Plataan (1ste verdieping):
- Halve dag: €120 voor de lege zaal & €195 voor de bemeubelde zaal
- Volledige dag: €210 voor de lege zaal & €360 voor de bemeubelde zaal
2. Chinese Pagode:
- Halve dag: €85 voor de lege zaal & €140 voor de bemeubelde zaal
- Volledige dag: €150 voor de lege zaal & €250 voor de bemeubelde zaal
Offertes op maat zijn steeds bespreekbaar!
Gelegenheid
- Personeelsfeest
- Bedrijfsfeest
- Communie / Lentefeest
- Huwelijk
- Vergadering
- Verjaardagsfeest
- Babyborrel / Doop
- Familiefeest
- Teambuilding
- Jubileum
- Seminarie
- Productvoorstelling
Mogelijkheden
- Dansfeest
- Receptie
- Seated Diner
- Walking Diner
- Overnachting
Catering
- Afkoop mogelijk
- Foodtruck mogelijk
- In-house catering
- Vrij van catering
- Eigen dranken mogelijk
Voorzieningen
- Lichtinstallatie
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Live muziek mogelijk
- Parking op de locatie [?] Beperkte aantal eigen parkeerplaatsen voor organisator
- Speeltuin
- Tuin
- Park/Bos
- Podium
Alle voorzieningen
SluitenBuitengedeelte
- Park/Bos
- Terras
- Tuin
- Aan het water
Kindvriendelijk
- Speeltuin
- Springkasteel
- Kinderanimatie
- Kindermenu
Faciliteiten / Voorzieningen
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Ceremonie mogelijk
- Dansvloer
- Lichtinstallatie
- Live muziek mogelijk
- Podium
- Tent mogelijk
- Wifi
- Geluidsinstallatie
Toegankelijkheid
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Parking in de buurt [?] Ruime parkeergelegenheid rond park (250m)
- Parking op de locatie [?] Beperkte aantal eigen parkeerplaatsen voor organisator
- Rolstoelvriendelijk
- Shuttle service
Zalen
Naam | m² | U-vorm | Carré | School | Theater | Receptie | Diner | Feest |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Zaal Magnolia + deel terras | 120 | 60 | 0 | 0 | 100 | 150 | 60 | 150 |
Zomerterras | 400 | 0 | 0 | 0 | 150 | 250 | 0 | 250 |
Zaal Plataan | 100 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
Chinese Pagode | 30 | 20 | 20 | 20 | 30 | 30 | 0 | 0 |
Tabel weergave: Maximaal aantal personen
Zaal Magnolia:
Deze prachtige feestzaal wordt langs alle kanten omgeven door het groen van het park. Een gezellige bar biedt deze feestzaal veel mogelijkheden. Zowel in de zomer als in de winter is een afgebakend deel van het terras inbegrepen in de huur van zaal Magnolia. Het ganse terras afhuren voor exclusief gebruik is mogelijk.
Oppervlakte:
Middengedeelte: +/- 80m2
Zijruimte: +/- 40 m2
Capaciteit: max. 150 personen (staand), afhankelijk van de toepassing, max. 60 personen (zittend)
Mogelijke opstellingen
Gezellig tafelen: lange tafels in U-vorm, 4 grote ronde tafels (8 á 10 pers.) of 2 lange tafels, max. +/- 60 personen
Receptie, dansfeest, enz.: m/z statafels, m/z aparte tafels,…+/- 150 personen
Events, culturele activiteiten: theaterstijl m/z middendoorgang, m/z extra statafels, +/- 100 plaatsen
Eigen catering (eten) toegelaten mits betaling catering forfait
Verplichte afname drank van @The Park
Deze feestzaal is geschikt voor een trouwfeest, babyborrel, verjaardagsfeest voor jong en oud, communiefeest, lentefeest, … noem maar op! Altijd wel een reden voor een feestje!
Zaal Plataan – 1ste verdieping (voor vergaderingen, seminaries, presentaties, ...)
Deze luchtige zaal met hoge plafondstructuur zweeft werkelijk tussen de bomen. Door de ramen heen kijk je uit op het park, de bomen, de Chinese pagode, de ecologische zwemvijver Boekenberg en kasteel Boekenberg.
Een zakelijke workshop of vergadering, een lezing of poëzieavond, een presentatie, een middag kinderdisco of een dansworkshop… Vele mogelijkheden.
Oppervlakte: 100 m2
Capaciteit: max 60 personen, afhankelijk van de toepassing
Basisfaciliteiten: Gratis Wifi, vaste muziekinstallatie, draadloze micro, beamer,sfeerverlichting, diverse soorte stoelen, tafels, statafels…
Mogelijke opstellingen
- schoolopstelling
- U-vorm
- Carré- opstelling
- Theaterstijl-opstelling met middendoorgang
Ervaringen
Ervaringen voor @The Park
Sluiten3 redenen om te kiezen voor @The Park
- Persoonlijke aanpak
- Eigen catering toegelaten, betaling forfait
- Omringd door natuur, dichtbij Antwerpen
Gelijkaardig aanbod
Kaart
Sluiten