ARENA Eventlocatie

Locatie  -   1 tot 400 personen  -  Westendelaan 94, 8430 Middelkerke - Bekijk op kaart

Waarom kiezen voor ARENA Eventlocatie?
  • Persoonlijke en stijlvolle aanpak
  • Vlot bereikbaar met privé parking
  • Totaalpakket met in-house catering

Ruime locatie aan zee, ideaal voor teambuildings met overnachting.

Congres & Event Ballroom ARENA, gelegen in Hotel Acropolis is een gloednieuwe eventlocatie gelegen op de Westendelaan 94 te Middelkerke, in het sportieve hart van de gemeente Middelkerke.

De Congress- en Event arena die tal van mogelijkheden biedt, kan vanaf 40 tot 300 personen (zittend) toelaten in de ruime locatie. Of het nu een trouwfeest, jubileum of een seminarie is voor je bedrijf. Maar ook voor de kleinere feesten kunnen we onze zaal indelen in kleinere compartimenten.

Bent u op zoek naar een unieke locatie aan de Belgische kust om uw trouwdag of jubileum onvergetelijk te maken? Laat u inspireren door de mogelijkheden en proef de sfeer van onze feestzaal.


Waarom kiezen voor Congres- & Event ARENA?

  • Unieke ligging: Vlakbij de kust, met een ruime parking.
  • Flexibele opstellingen: Geschikt voor zowel kleine als grote gezelschappen.
  • Alles op één locatie: Van ceremonie tot overnachting.
  • Ervaren team: Persoonlijke begeleiding van A tot Z.

Mis deze kans niet om uw droomfeest te plannen in een unieke setting. Wij verwelkomen u graag!


Locatie: Hotel Acropolis, Middelkerke.

De verkwikkende zeelucht, de duinen en het strand op net geen 300 m zullen bijdragen tot een succesvol evenement.

Lees verder

Nieuw! Feest en Event locatie ARENA te huur!


Tarieven

Prijzen voor de eventlocatie ARENA event locatie zijn op aanvraag te verkrijgen.

Catering en formule af te stemmen naar budget. 


Gelegenheid

  • Bedrijfsfeest
  • Vergadering
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Seminarie
  • Productvoorstelling
  • Huwelijk
  • Communie / Lentefeest
  • Verjaardagsfeest
  • Familiefeest
  • Babyborrel / Doop
  • Jubileum

Mogelijkheden

  • Dansfeest [?] Op onze nieuwe dansvloer kan je schitteren op je dansfeest!
  • Overnachting op locatie [?] Aantal kamers: 93
    Aantal personen: 186
    Extra info: Wij hebben 60 kamers beschikbaar met dubbele bedden, alsook triple en quadruple kamers waar telkens een aparte slaapkamer is.
  • Receptie [?] In samenspraak kunnen receptie-mogelijkheden besproken worden. Materiaal kan hiervoor bijgehuurd worden. Ruim aantal tafels en stoelen aanwezig.
  • Seated Diner [?] In samenspraak kunnen mogelijkheden besproken worden. Materiaal kan hiervoor eventueel bijgehuurd worden. Ruim aantal tafels en stoelen aanwezig.
  • Walking Diner [?] In samenspraak kunnen receptie-mogelijkheden besproken worden. Materiaal kan hiervoor bijgehuurd worden.

Catering

  • Foodtruck mogelijk
  • In-house catering [?] Chef Paul De Soete tovert de meest smaakvolle en heerlijke creaties op elk bord. Kies samen met ons de juiste catering formule op maat van jouw wensen, budget en event.
  • Vrij van catering
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk

Voorzieningen

  • Tuin
  • Podium
  • Terras [?] Ons groot terras aan de majestueuze ingang biedt je meteen alle troeven voor een stijlvolle ontvangst en een knaller van een receptie!
  • Wifi
  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Live muziek mogelijk
  • Tent mogelijk
  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 250
    Extra info: Wij hebben een eigen ruime parking, alsook mogelijkheid voor grote garage ruimte.
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ons hotel is volledig rolstoeltoegankelijk.
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Speeltuin [?] Op ons domein is er een groot speeltuin, gelegen naast het VITA zwembad.
  • Kinderanimatie
  • Park/Bos
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Kindermenu
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras [?] Ons groot terras aan de majestueuze ingang biedt je meteen alle troeven voor een stijlvolle ontvangst en een knaller van een receptie!
  • Tuin
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Speeltuin [?] Op ons domein is er een groot speeltuin, gelegen naast het VITA zwembad.
  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Springkasteel

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Tent mogelijk
  • Wifi
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie

Toegankelijkheid

  • Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 250
    Extra info: Wij hebben een eigen ruime parking, alsook mogelijkheid voor grote garage ruimte.
  • Rolstoelvriendelijk [?] Ons hotel is volledig rolstoeltoegankelijk.
  • Oplaadpunt elektrische auto’s
  • Parking in de buurt
  • Shuttle service

Zalen

Naam Feest
Vergaderzaal Azur 30
Vergaderzaal Coralis 45
Vergaderzaal Artemis 70
Recreatie-ruimte 210
ARENA 800 400

Tabel weergave: Maximaal aantal personen

Vergaderzalen:
  • Zaal Azur: max. 8 personen (30 m²)
  • Zaal Coralis: max. 12 personen (45 m²)
  • Zaal Artemis: max. 24 personen (70m²)

Samenkomst/lounge/recreatie ruimte met keuken:  max. 80 personen (210 m²)

Restaurant De Soete'rie : max. 60 personen

Evenementenzaal Arena: min. 80 personen tot max. 400 personen


Beschikbaarheid

  • Niet beschikbaar
  • In optie
  • Op aanvraag

Ervaringen

Deze locatie heeft nog geen ervaringen

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren van feesten en events.

Deel jouw ervaring

3 redenen om te kiezen voor ARENA Eventlocatie

  • Persoonlijke en stijlvolle aanpak
  • Vlot bereikbaar met privé parking
  • Totaalpakket met in-house catering

Kaart

Sluiten