Hotel T
Foto's Hotel T
SluitenHotel T
Locatie - Tot 130 personen - Stationsstraat 154, 8790 Waregem - Bekijk op kaart
- Unieke kamers met karakter
- All-in-one beleving
- Leuke binnentuin, binnenzwembad & infrarood
Hotel T - waar ideeën groeien en teams samenkomen
Achter de elegante gevels van een voormalig herenhuis in hartje Waregem schuilt Hotel T – een warme boetiekhotelervaring die voelt als thuiskomen.
Elke van onze 45 kamers is uniek ingericht, met een perfecte balans tussen modern comfort en een knipoog naar het verleden. Van compact en knus tot ruim en luxueus – hier geniet je altijd van hoogwaardige bedden, een regendouche, snelle wifi én oog voor detail.
Gasten kiezen bij ons voor de rust, de stijlvolle sfeer en de persoonlijke aanpak. Voeg daar de gezelligheid van Bar T, onze wellness en flexibele eventruimtes aan toe, en je hebt alles in huis voor een zorgeloos en inspirerend verblijf.
Tarieven
Tarieven & Formules – Zakelijke bijeenkomsten in stijl
Bij Hotel T geloven we in maatwerk, comfort en verfijning. Of je nu een korte vergadering plant of een volledig dagvullend seminarie organiseert, wij hebben een formule die bij jouw wensen past. Combineer zelf à la carte of kies voor één van onze all-in pakketten. Ontdek hieronder onze tarieven:
Pick & Mix Formules
Stel je eigen event samen met onze heerlijke cateringopties :
Formule Prijs per persoon
Ontbijt : €27,50
Koffiebreak (All Day) : €25,00
Afternoon T : €37,00
3-Gangen Diner : €55,00
Broodjeslunch : €27,00
Poké Bowl Lunch : €27,00
Warme Pasta Lunch : €27,00
All-in Meeting Pakketten
Wil je liever alles in één keer geregeld? Kies dan voor één van onze verzorgde meetingformules:
Pakket Meeting All Day – €85 p.p.
Inclusief:
Vergaderzaal met scherm & flipchart
Schrijfmateriaal en water
Koffiepauzes in de voormiddag én namiddag (incl. koffie, espresso, cappuccino, latte macchiato, sap, fruit & versnaperingen)
Lunch (pokébowl of broodjes met soep & brood)
Snelle wifi
Optioneel: diner voor €55 (voorgerecht, hoofdgerecht & dessert)
Pakket Meeting Half Day – €75 p.p.
Inclusief:
Halve dag vergaderzaal (08u–12u of 13u–17u)
Scherm & flipchart, schrijfmateriaal en water
Eén koffiepauze (voormiddag of namiddag)
Lunch (pokébowl of broodjes met soep & brood)
Snelle wifi
+ Optioneel: diner voor €55
Deze pakketten zijn beschikbaar vanaf 8 personen.
Full Buyout
- Natuurlijk bestaat de mogelijkheid om al onze faciliteiten af te huren voor een privé evenement. Contacteer ons vrijblijvend voor een voorstel op maat!
Dit zijn onze vaste pakketten, maar uiteraard kunnen we steeds op maat voor uw (privé) event een voorstel uitwerken.
Walking dinner, diner, babyborrels, babyshowers, verjaardagsfeestjes, we gaan graag de uitdaging met u aan.
Gelegenheid
- Seminarie
- Vergadering
- Productvoorstelling
- Huwelijk
- Verjaardagsfeest
- Communie / Lentefeest
- Babyborrel / Doop
- Familiefeest
- Bedrijfsfeest
- Teambuilding
- Personeelsfeest
- Jubileum
Locatiegebruik
- Fotoshoot
- Koffietafel
-
Overnachting op locatie
[?]
Aantal kamers: 45
Extra info: 45 kamers waarvan 43 voor 2 personen, 1 voor 3 personen en 1 voor 4 personen - Receptie
- Seated Diner
- Walking Diner
- Ceremonie
- Dansfeest
Catering
- Afkoop mogelijk
- Foodtruck mogelijk
- In-house catering
- Eigen dranken mogelijk
- Vrij van catering
Voorzieningen
- Terras
- Rolstoelvriendelijk
- Live muziek mogelijk
- Tent mogelijk
- Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 29
- Parking in de buurt
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Tuin
- Lichtinstallatie
- Kindermenu
- Geluidsinstallatie
- Wifi
- Podium
- Springkasteel
- Speeltuin
Alle voorzieningen
SluitenBuitengedeelte
- Terras
- Tuin
- Aan het water
- Park/Bos
Kindvriendelijk
- Kindermenu
- Kinderanimatie
- Speeltuin
- Springkasteel
Faciliteiten / Voorzieningen
- Beamer / Scherm (Smartboard)
- Geluidsinstallatie
- Lichtinstallatie
- Live muziek mogelijk
- Tent mogelijk
- Wifi
- Dansvloer
- Podium
Toegankelijkheid
- Oplaadpunt elektrische auto’s
- Parking in de buurt
- Parking op de locatie [?] Aantal plaatsen: 29
- Rolstoelvriendelijk
- Shuttle service
Zalen
Naam | m² | Carré | Receptie | Feest |
---|---|---|---|---|
The Greenhouse | 32 | 14 | ||
Bar T | 120 | 100 | 120 | |
The Livingroom | 65 | 45 |
Tabel weergave: Maximaal aantal personen
Vergaderen & vieren bij Hotel T – stijlvol, flexibel en persoonlijk
Of je nu een boardmeeting, brainstormsessie, workshop of receptie plant: bij Hotel T vind je karaktervolle zalen met een huiselijke uitstraling én moderne faciliteiten.
Je hebt keuze uit drie unieke ruimtes – The Greenhouse, The Gallery en The Livingroom – elk met hun eigen sfeer en mogelijkheden. Dankzij het modulaire karakter kunnen deze zalen apart gebruikt of creatief gecombineerd worden tot één grote, dynamische setting die perfect aansluit bij jouw event.
Van intiem overleg tot inspirerende presentaties of sfeervolle avondrecepties – wij zorgen voor de juiste opstelling, sfeer en service. En met Bar T of een externe zaal recht tegenover het hotel als extra troef, is maatwerk altijd mogelijk.
Ervaringen
Ervaringen voor Hotel T
Sluiten3 redenen om te kiezen voor Hotel T
- Unieke kamers met karakter
- All-in-one beleving
- Leuke binnentuin, binnenzwembad & infrarood
Uitgelichte eventlocaties
Kaart
Sluiten