Vergaderzalen in Bilzen (Limburg)

Locaties De Baenwinning

De Baenwinning

Grendelbaan 32, Diepenbeek (Limburg)
vanaf 30 tot 220 personen

Alle soorten feesten en activiteiten kunnen bij ons volledig verzorgd worden, van communiefeesten, huwelijken, verjaardagen, doopfeesten, babyborrels, recepties, cocktail party’s tot walking dinners   De authentieke hoeve is onderworpen aan een grondige opknapbeurt en er waait weer een frisse wind door. Met de nieuwe toets die we aan De Baenwinning geven, willen we de sfeer en gezelligheid van deze feestlocatie extra benadrukken, waardoor u stijlvol kan vertoeven in dit origineel kader!. Het biedt de mogelijkheid om kleine en grote feesten te geven. Het gezellig koertje of het rustgevend terras waar een zalige, groene tuin op aansluit, biedt u de kans om een receptie te laten uitgroeien naar een ontspannend avondfeest. De tafels worden afgewerkt naar uw wens. We zorgen voor de volledige catering en bieden u een waaier aan mogelijkheden. Bedrijfsevents Bent u, als bedrijf of organisatie op zoek naar een prachtlocatie met diverse vergaderruimtes? Of wilt u een seminarie organiseren? Wij bieden u een perfect uitgeruste accomodatie. De Baenwinning beschikt over kleine en grote zalen die zich perfect lenen voor seminaries, meetings en presentaties, al dan niet gekoppeld aan een koffiebreak of gevolgd door een zakenlunch / buffet,… Onze zalen kunnen volledig ingedeeld en gecombineerd worden naar uw wens. We beschikken over alle technische voorzieningen (flipcharts, scherm, gratis draadloos internet ,….) volgens uw persoonlijke behoeften. Indien u extra uitrusting nodig heeft, brengen wij dit graag voor u in orde.

Lees meer
Locaties Hotel Stiemerheide

Hotel Stiemerheide

Wiemesmeerstraat 105, Genk (Limburg)
vanaf 6 tot 300 personen

Privé feesten: Stiemerheide is een uiterst sfeervol hotel. Uniek gelegen in de Limburgse Kempen en grenzend aan het Maasland, werd het hotel eind jaren '80 gebouwd in de Engelse cottage stijl. Het genereuze panorama over het 18-holes golfterrein “Spiegelven” en het aangrenzend landschap creëren een elegante landelijke sfeer. Onze feestzalen, de Engelse Hof en de Wintertuin, bieden u de mogelijkheid uw gasten in alle hartelijkheid en originaliteit te ontvangen. De romantische lichtinvallen door de grote ramen en het fabuleuze uitzicht zijn aspecten voor een geslaagde bijeenkomst of party. Elke gebeurtenis wordt, in nauwkeurig overleg, tot in de kleinste details uitgedacht en verzorgd. Uw ideeën, wensen en budget vormen de basis voor elke formule.   Zakelijke evenementen:  Met onze 8 vergaderzalen (5-300 pers.) en onze strategische ligging en grote gratis met video bewaakte parking, is "Hotel Stiemerheide" de uitgelezen locatie voor uw dag- of residentiële seminar. Onze vergaderzalen zijn alle voorzien van airco. Confereren wordt in Hotel Stiemerheide een meeting op niveau. Uw gasten worden op een zeer gastvrije en professionele wijze door het Stiemerheide-team verzorgd. Wifi secretariële ondersteuning, audiovisuele middelen, simultaanvertaling, draadloos internet, teambuilding programma’s... zijn slechts enkele van de vele diensten die wij u aanbieden. De entourage is fenomenaal en buitengewoon geschikt voor seminaries, presentaties, recepties of andere ontmoetingen. Het hotel biedt u vele faciliteiten voor in-door en out-door ontspanning.

Lees meer
Locaties Hostellerie La Butte aux Bois

Hostellerie La Butte aux Bois

Paalsteenlaan 90, Lanaken (Limburg)
vanaf 1 tot 900 personen

Hostellerie La Butte aux Bois is een uitzonderlijk mooi manoir gelegen in het bosrijke groen.  Dit luxe Relais & Châteaux - viersterrenhotel gaat tot het uiterste om haar gasten op niveau te verwennen. De rustgevende natuur vindt u overal rondom dit gastvrije huis. De majesteitelijke tuin met laantjes, vijvers en idyllische plekjes bezorgen u de sfeer van vroeger. De ruime terrassen brengen u aangename ontspanning.  Privéfeesten: Geniet van uw huwelijk, receptie, ontvangst, bruiloft, feest of diner tegen de achtergrond van het omringende park en het aangrenzende Nationaal Park Hoge Kempen.Stijl, charme, liefelijkheid, betovering, sfeer, exquise, klassiek, hedendaags, trendy….  De prachtig gedecoreerde zalen met allure hebben die fijne kasteelintimiteit waar u uw gasten in wilt ontvangen. De historisch romantische sfeer van de verschillende zalen vindt u ook op de ruime terrassen en bordessen voor uw feestelijke receptie. Dit manoir biedt de mogelijkheid grote en kleine feesten te geven maar ook intieme banketten of party’s. Door de slimme techniek kunnen we in een handomdraai juist die capaciteit creëren die u nodig heeft.  Wij beschikken tevens over een prachtige bruidssuite en er is een mogelijkheid tot kerkelijk huwelijk. Daarnaast bieden wij aanlokkelijke tarieven om te overnachten voor de feestvip’s en de naaste familieleden. Het inpandige wellness-center Aquamarijn kan assistentie verlenen bij bruids-maquillage.  Alle feesten worden tot in de kleinste details georganiseerd. Wij bespreken uitvoerig al uw persoonlijke wensen met uw vaste contactpersoon. Bedrijfsevents: Door zijn topligging, midden in de Euregio, is La Butte aux Bois dé ideale ontmoetingsplaats om zakelijk resultaten te boeken of zakelijk succes te vieren.  Gelegen in een groene omgeving, in de tuin van Maastricht, geeft dit het overleggen en samenzijn een ontspannen karakter. Elke zakelijke bijeenkomst wordt hier een aangenaam & resultaatrijk samenzijn. 

Lees meer
Locaties Versuz

Versuz

Gouverneur Verwilghensingel 70, Hasselt (Limburg)
vanaf 100 tot 2000 personen
Locaties Kaai 16

Kaai 16

Scheepvaartkaai 16 A, Hasselt (Limburg)
vanaf 5 tot 600 personen

Zoekt u een unieke locatie aan het water voor een bedrijfsevenement, productvoorstelling, expo of workshop, verjaardagsfeest, trouwfeest, babyborrels, ... Dan kan KAAI16 voor u de oplossing zijn!  KAAI16 is een gebouw met een rijke geschiedenis in Hasselt. Deze oude meelfabriek aan het water met authentieke graansilo’s is recent gerenoveerd als een unieke eventlocatie. De luxueuze ontvangstbalie van KAAI16 geeft uit op De Foyer, een multifunctionele ruimte met een oppervlakte van 521 vierkante meter. Twee verschillende hoogteniveau’s – vloeiend met mekaar verbonden – geven een dynamisch ruimtelijk gevoel. De Foyer is voorzien van sfeervolle en dimbare muur- en plafondspots. Drie enorme lichtkoepels – de gouden reuzen – ademen een luxueuze sfeer uit. Die sfeer wordt verder ondersteund door regelbare ledverlichting in de authentieke graansilo’s die boven De Foyer hangen. KAAI16 beschikt over een kant-en-klare infrastructuur: een praktisch barmeubel met koeling, strakke vierkante zwarte staantafels met bijhorende barkruk met houten zitvlak en bruine lederen Chesterfield zitbanken om uw event aan te kleden. Een buitenterras van 80 vierkante meter is beschikbaar bij mooi weer. Bedrijfsevents De Foyer ruimte van KAAI16 kan ook gebruikt worden voor zittende presentaties tot 40 personen en staande presentaties tot 200 personen. Dit altijd in een industriël en authentiek karakter... KAAI16 beschikt ook over een afgeschermde ruimte (60m2) dat kan dienen voor dagvergaderingen, avond meetings, workshops, privé feesten, presentaties, ... Deze gezellige en stijlvolle vergaderruimte beschikt over een white screen + beamer met als extra troef het aansluitend terras.   In onze Black Box kunnen we seminaries laten plaatsvinden van max 400 personen theateropstelling. Een lichte lunch tijdens de pauze, een uitgebreid diner achteraf of een spontane afterworkdrink is altijd mogelijk in het aansluitend restaurant KAAIMAN.

Lees meer
Locaties Borrelhuis

Borrelhuis

Witte Nonnenstraat 28, Hasselt (Limburg)
vanaf 10 tot 150 personen
Laad meer resultaten

Wanneer uw kantoor niet over een geschikte vergaderlocatie beschikt, of u uw klant geografisch tegemoet wilt komen, maakt Salino de zoektocht naar een seminarie locatie gemakkelijk. Onze zoekmachine presenteert u een selectie vergaderzalen in Bilzen (Limburg) volgens uw eigen zoekcriteria. Zo kan u bijvoorbeeld aangeven hoeveel personen u verwacht, of u catering nodig heeft en of er al dan niet parkeergelegenheid voorzien moet zijn... Vink gewoon even aan wat voor uw volgende vergadering belangrijk is, en bekijk snel hieronder onze aanbevolen vergaderlocaties!