Vergaderzalen in Kortrijk-dutsel (Vlaams-brabant)

Locaties Kasteel van Nieuwland - De Postiljon

Kasteel van Nieuwland - De Postiljon

Beemdenstraat 61, Aarschot (Vlaams-Brabant)
vanaf 10 tot 280 personen
Locaties reBoot

reBoot

Kolonel Begaultlaan 17, Leuven (Vlaams-Brabant)
vanaf 4 tot 40 personen
Locaties Wijndomein Haksberg

Wijndomein Haksberg

Kasteelweg 4, Tielt (Vlaams-Brabant)

Wijnkasteel Haksberg is een wijndomein van 20 ha bos- en parkgebied in het Hageland, met een landhuis uit de 19de eeuw, 3,5 ha wijngaarden en goede wijn. Hartelijk welkom op ons domein voor het degusteren en de aankoop van onze wijn, maar ook voor rondleidingen en wijnworkshops - en voor logies, meetings, teambuilding, feesten en recepties in het wijnkasteel en op het wijnterras. Behalve de wijnbouw en het wijnmaken leent het domein zich nog tot veel meer. Zo gebeuren er regelmatig groepsbezoeken en kan ons domein afgehuurd worden voor allerlei evenementen. Het interne eventteam helpt jullie graag verder bij het uitdenken, organiseren en uitvoeren van jullie ideale huwelijk, babyborrel, receptie, bedrijfsfeest, vergadering of teambuilding... Het domein Wijnkasteel Haksberg is een domein dat een vakantiegevoel uitstraalt. Het prachtige park biedt unieke kansen voor allerlei openluchtactiviteiten, en op de uitgestrekte grasvelden kan gemakkelijk een tent geplaatst worden voor het gedroomde outdoor event. Het wijnkasteel Het landhuis ligt op het hoogste punt van het domein, waarbij je vanuit de veranda een prachtig uitzicht hebt over de wijngaarden. Op het gelijkvloers zijn er verschillende gekoppelde ruimtes met heel wat mogelijkheden en veel ruimte voor creativiteit. Het wijnkasteel biedt op de verdiepingen ook slaapgelegenheid voor 20 personen. Het wijnterras Ons wijnterras, een voormalige taverne, met een gezellige binnenruimte en een grote bar, heeft een groot terras op verschillende niveaus - in de vorm van een druiventros, vanwaar de naam. Er is ook een ruim overdekt terras voor beschutte ruimte op zomeravonden of bij minder aangenaam Belgisch weer.

Lees meer
Locaties De Hoorn

De Hoorn

Sluisstraat 79, Leuven (Vlaams-Brabant)
vanaf 10 tot 670 personen

WELKOM IN DE HOORN  |  Wie De Hoorn zegt, zegt Stella Artois. Oké, je aandacht hebben we. Brouwerij De Hoorn bestaat sinds 1923. Drie jaar later werd hier de allereerste Stella getapt en gedronken. Na een tijd verlaten te zijn geweest, is De Hoorn nu omgetoverd tot creatieve hub met adembenemende eventruimtes en hele toffe mensen. Het borrelt vandaag niet meer van de gist, wel van creativiteit! Op zoek naar een unieke locatie voor je event? Kom gerust even scouten. Het unieke en industriële karakter van onze sfeervolle eventruimtes, maakt van je seminarie, congres, diner of trouwfeest een onvergetelijke gebeurtenis. Onze Brouwzaal en Machinezaal ademen de geschiedenis van de brouwerij. Het Atrium pakt uit met architecturale ruimten en de Skybox verrast met een zicht over Leuven dat je minstens 50 Instagram-likes oplevert. Hashtag room with a view. Ons jong en dynamisch Hoorn-team heeft jaren ervaring met het organiseren van events en zorgt voor een persoonlijke opvolging van a tot z. Met ons enthousiaste en professionele team op bureau en in de zaal, geeft dit vakkennis op en top! Een concreet idee krijgen van ons aanbod? Of gewoon heel graag een sympathieke rondleiding mét historische weetjes? Laat het ons weten door een vrijblijvende offerte aan te vragen! Je kan ook telefonisch een afspraak maken op KENMERKEN Grand café in gebouw Oude brouwerij van Stella Artois, sfeer gegarandeerd Stadspark en water (de Vaart) aan de deur Parking op 2 minuten wandelafstand Trouwen Kwaliteitslabel ‘House of Weddings’ Ceremonie mogelijk Diner naar wens mogelijk, uitgebreid aanbod qua cateraars Dansfeest met live muziek/DJ mogelijk Fotoreportage mogelijk Bedrijven WIFI en UTP aansluiting Congres geluidsysteem Click share aanwezig Ingebouwd groot scherm met back screen projectie LIGGING De Hoorn ligt aan de opkomende en bruisende Vaartkom, in Leuven. Het ligt aan de E314/E40 en is hierdoor zeer goed bereikbaar én een mooie, 5 minuten durende, wandeling van het centrum van de stad. Een goed alternatief voor een locatie in Brussel gezien de toegankelijkheid en korte afstand van Brussel/Zaventem.

Lees meer
Locaties 3hoog Leuven

3hoog Leuven

Mechelsevest 90, Leuven (Vlaams-Brabant)
vanaf 4 tot 100 personen

3hoog Leuven biedt een unieke locatie voor een speciale gelegenheid. Deze plek heeft een verhaal, een identiteit, een sfeer die zorgt dat men zich hier meteen thuisvoelt. Zijn mix van architectuur, natuur en het unieke zicht op de stad dragen hiertoe. Een trendy feestje, een professionele meeting in stijl of misschien een combinatie van beiden: je zegt het maar. Privéfeesten: Heb je iets te vieren? Wil je een prachtig avondfeest, een hippe party, een avondje tafelen of swingen op de dansvloer? Een speciale gelegenheid vraagt om een unieke omkadering. Ons complex bestaat uit drie droomlocaties. De Witte Vila, het Bauhaus en het Museum. Elk van deze gebouwen heeft een eigen architectonische stijl. Kies je voor 3hoog Leuven, dan kies je voor zorgeloosheid. Voor jou geen praktische beslommeringen: ontdek hoe eenvoudig dichtbij huiselijke professionaliteit kan zijn. Indien gewenst helpen wij mee jouw feest volledig te organiseren. Je kan op onze ervaring en advies rekenen voor een onvergetelijke dag! Wij staan voor jou klaar! Bedrijfsevents: 3hoog Leuven biedt sfeervolle en functionele locaties voor vergaderingen, feesten, recepties of opleidingen. Een trendy feestje, een professionele meeting in stijl of misschien een combinatie van beiden: je zegt het maar. Een van onze kleine gezellige zalen, de knusse bibliotheek, de Loftverdieping of onze Grote Zaal waar u 70 tot 100 gasten kan ontvangen. In alle vertrekken schijnt aangenaam daglicht en zijn domotica, draadloos internet en plasmaschermen beschikbaar. 

Lees meer
Locaties De Bibliotheek

De Bibliotheek

Gemeentestraat 12, Vaalbeek (Vlaams-Brabant)

Verwen uw gasten op gastronomisch vlak en vertrouw op een uitstekende service van De Bibliotheek voor al uw zakelijke en persoonlijke bijeenkomsten zoals recepties, grote en kleine banketten, personeelsfeesten, familiebijeenkomsten, huwelijksfeesten, babyborrel, communies,... Feesten De Bibliotheek beschikt over twee mooie volledig uitgeruste banketzalen met terras! Ook bereikbaar via lift. Zelfs voor rolwagen gebruikers met ook aangepaste sanitaire voorzieningen. Koffietafel U bent van harte welkom bij De Bibliotheek voor een verzorgde koffietafel. Onze banketzaal biedt ruimte voor 110 gasten en heeft een gezellig terras. Dankzij een scheidingswand kan deze echter ook worden afgestemd op kleinere gezelschappen van 85 tot 25 gasten. De zaal is bereikbaar via een lift en is voorzien van een aangepast toilet voor mindervaliden, van een luiertafel voor onze allerkleinsten en van airconditioning. Vergaderingen De bibliotheek beschikt over een stijlvolle vergaderzaal die zich perfect leent voor allerlei vergaderingen, seminaries, productvoorstellingen, opleidingen,... Deze moderne zaal, bereikbaar via lift, is voorzien van flipchart, whiteboard, beamer en gratis draadloos internet. Om ook tijdens de warme zomerdagen comfortabel te vergaderen is er een aangepaste luchtkoeling. De bibliotheek biedt verschillende vergaderarrangementen aan per halve dag of per hele dag met de mogelijkheid van ontbijt, broodjeslunch tot 3-gangenlunch of diner Seminaries De moderne zaal biedt ruimte voor 110 gasten en heeft een gezellig terras. Dankzij een scheidingswand kan deze ook echter worden afgestemd op kleinere gezelschappen. Pluspunten: centrale ligging, op 2 km van kruispunt met de E40 en gratis ruime parking Neem gerust contact met ons op voor een offerte op maat.

Lees meer
Laad meer resultaten

Wanneer uw kantoor niet over een geschikte vergaderlocatie beschikt, of u uw klant geografisch tegemoet wilt komen, maakt Salino de zoektocht naar een seminarie locatie gemakkelijk. Onze zoekmachine presenteert u een selectie vergaderzalen in Kortrijk-dutsel (Vlaams-brabant) volgens uw eigen zoekcriteria. Zo kan u bijvoorbeeld aangeven hoeveel personen u verwacht, of u catering nodig heeft en of er al dan niet parkeergelegenheid voorzien moet zijn... Vink gewoon even aan wat voor uw volgende vergadering belangrijk is, en bekijk snel hieronder onze aanbevolen vergaderlocaties!

Volg ons op Instagram