Events Den Berg

Locatie  -  2 tot 750 personen  -  Bergkapelstraat 98, 1840 Londerzeel - Bekijk op kaart

Vrijblijvende offerte
Reageert erg snel, meestal binnen de 24 uur
Waarom kiezen voor Events Den Berg?
  • Moderne en multifunctionele eventlocatie
  • Synergie met hotel en meetingrooms
  • Centrale locatie met parking (350 wagens)

Den Berg: Jou ideale locatie!

DEN BERG
Premium Events & Hotel Experiences

Een unieke ervaring verdient een al even uitzonderlijke setting. Bij Den Berg vind je die. Maar nog meer dan ons aantrekkelijk decor, overtuigt onze allesomvattende service. Hier draait het om gastvrijheid - een begrip dat in de genen van onze mensen en de fundamenten van onze organisatie zit.

ONVERGETELIJKE ERVARING
Of je nu komt om te vergaderen, een huwelijk te vieren, een product te lanceren, jouw zakenpartners in de bloemetjes te zetten, ... of om gewoon heerlijk te ontspannen, je rekent steeds op onze premium service. Ons ervaren team - dat zich vlot in jouw wensen inleeft - zet alles op alles voor een onvergetelijke ervaring. En omdat elke klant anders is, staan flexibiliteit en maatwerk steeds centraal.

HEERLIJK RUSTIG, ZALIG CENTRAAL 
Bij Den Berg krijg je the best of both worlds: een groene, rustige omgeving, en toch vlakbij de belangrijkste invalswegen vanuit Antwerpen, Mechelen en Brussel. Den Berg zwaait er met plezier zijn deuren voor jou open. Je stapt binnen in een strak, modern interieur - met een warme, stijlvolle uitstraling - en ziet de groene omgeving doorgetrokken worden in de omringende tuin en het gezellige terras. Kortom, hier wacht de geknipte locatie.

VERWACHT MEER
Het zit in het DNA van Den Berg om steeds een stapje verder te gaan. Verder dan de - voor ons voor de handliggende - ideale locatie en klantgerichte aanpak. Daarom bieden we een totaalaanbod, waarbij alle aspecten evenveel aandacht krijgen. Je stapt hier zowel binnen voor een huwelijksfeest, als voor een zakelijke meeting of groots corporate event. Je voelt je helemaal thuis in onze eventruimte of ontspant in een van onze luxueuze hotelkamers. Je schuift aan tafel in ons restaurant of kiest voor het buffet van ons professionele cateringteam. Alles kan. En steeds gaan we voor net dat tikje meer. Zodat jij en jouw gasten met de beste herinneringen weer naar huis keren.

Lees verder


Gelegenheid

  • Huwelijk
  • Vergadering
  • Verjaardagsfeest
  • Babyborrel / Doop
  • Communie / Lentefeest
  • Bedrijfsfeest
  • Familiefeest
  • Personeelsfeest
  • Teambuilding
  • Seminarie
  • Jubileum
  • Productvoorstelling

Mogelijkheden

  • Dansfeest
  • Overnachting [?] Aantal kamers: 30
    Aantal personen: 60
    Extra info:
  • Receptie
  • Seated Diner
  • Walking Diner

Catering

  • In-house catering [?] Verras en verwen: De liefde van jouw gasten gaat door de maag.
  • Afkoop mogelijk
  • Eigen dranken mogelijk
  • Foodtruck mogelijk
  • Vrij van catering

Voorzieningen

  • Terras [?] Met 300 m² overdekte stretchtent
  • Dansvloer
  • Parking op de locatie [?] Centraal gelegen en toegankelijk voor iedereen.
  • Springkasteel
  • Oplaadpunt elektrische auto’s [?] 4 elektrische oplaadpunten op onze eventparking.
  • Podium
  • Wifi
  • Tuin
Alle voorzieningen

Alle voorzieningen

Sluiten

Buitengedeelte

  • Terras [?] Met 300 m² overdekte stretchtent
  • Tuin
  • Aan het water
  • Park/Bos

Kindvriendelijk

  • Kinderanimatie
  • Kindermenu
  • Springkasteel
  • Speeltuin

Faciliteiten / Voorzieningen

  • Beamer / Scherm (Smartboard)
  • Ceremonie mogelijk
  • Dansvloer
  • Geluidsinstallatie
  • Lichtinstallatie
  • Live muziek mogelijk
  • Podium
  • Tent mogelijk
  • Wifi

Toegankelijkheid

  • Oplaadpunt elektrische auto’s [?] 4 elektrische oplaadpunten op onze eventparking.
  • Parking in de buurt [?] Bovenop onze 350 parkeerplaatsen on site, zijn er nog andere oplossingen kortbij. (+- 200 wagens)
  • Parking op de locatie [?] Centraal gelegen en toegankelijk voor iedereen.
  • Rolstoelvriendelijk
  • Shuttle service [?] Voor verplaatsingen binnen de 5km.

Zalen

Naam U-vorm Carré School Theater Receptie Diner
Vergaderzaal A 10
Vergaderzaal B 25 36 24 60
Vergaderzaal C 15 18 12 30
Vergaderzaal D 15 18 12 30
Eventhal (unit A + B) 150 200 150 450 500 300

Tabel weergave: Maximaal aantal personen

Vergaderzaal A heeft een vaste opstelling met een ovale tafel voor maximaal 10 personen. 


Ervaringen

Deze locatie heeft nog geen ervaringen

Alle ervaringen worden geverifieerd en zijn geschreven door echte organisatoren of gasten van feesten en events.

Deel jouw ervaring

Uitgelicht op Salino

Events Den Berg als inspiratiebron op de Salino blog

3 redenen om te kiezen voor Events Den Berg

  • Moderne en multifunctionele eventlocatie
  • Synergie met hotel en meetingrooms
  • Centrale locatie met parking (350 wagens)

Kaart

Sluiten