Event'L
Foto's Event'L
SluitenEvent'L
Eventplanner/styler - Wondelgem
- Awardwinning weddingplanner-ceremoniespreker
- Ceremonies op maat: 9+ jaar ervaring
- Weddingplanning: breed leveranciersnetwerk
Jullie mooiste dag, onze passie: samen creëren we je ideale trouwfeest!
Jullie gaan trouwen! Je hebt misschien al een aantal leuke creatieve ideetjes opgedaan en vol enthousiasme je Pinterestborden volgezet. Je ziet je mooiste dag al helemaal voor je. Een groot of klein feest, waar begin je?
Als award-winning weddingplanner & ceremoniespreker helpen we je graag een handje. We verzorgen niet enkel jullie trouwfeest tot in de puntjes, maar staan ook in voor jullie persoonlijke ceremonie. Dien je dan daarom het volledige A tot Z-pakket te nemen? Absoluut niet! Onze diensten, storytelling, styling, wedding day planning en/of coördinatie zijn apart te boeken of te combineren.
Ons doel is om jouw visie tot leven te brengen binnen jouw budget. Geniet zorgeloos van je speciale dag terwijl wij de perfecte setting creëren.
STORYTELLING (ceremoniespreker)
Een storytelling is bij Event’L altijd luchtig, ludiek en persoonlijk. En wat is persoonlijker dan één van jullie vrienden, familieleden of collega’s aan het woord te laten? Uiteraard voorzien we ook in de nodige ceremoniële elementen (ja-woord, geloftes, de kus)
Tijdens een kennismakend gesprek leren we elkaar beter kennen en overlopen we al jullie wensen voor de ceremonie.
STYLING
We personaliseren elk event tot in de puntjes. We beginnen door samen te zoeken naar een rode draad, een thema en een kleurenpallet. Met deze info gaan wij aan de slag en maken we een moodboard. We gaan op zoek, huren en kopen de juiste decoratiematerialen voor jullie feest.
Opnieuw houden we jullie budget nauwgezet in het oog en doen we alle aankopen in samenspraak. Geen verrassingen dus! Bovendien hebben we een opslagruimte vol klein huurmateriaal zoals vaasjes, theelichthoudertjes, schildersezels...
PLANNING & COÖRDINATIE PAKKET
Wij verzorgen de planning & organisatie van jullie trouwfeest tot in de puntjes. We zoeken samen een geschikte locatie voor jullie aantal gasten en boeken de perfecte leveranciers die jullie feest tot een hoogtepunt brengen. Denk maar aan: cateraar, dj, livemuziek, fotograaf, make-up artiest, vervoer, licht en geluid, meubilair, ...
Bij dit pakket hoort ook onze coördinatiedienst. Op deze manier kunnen jullie zorgeloos genieten van jullie mooiste dag, zonder bezig te hoeven zijn met de praktische zaken achter de schermen. Denk aan het opstellen van jullie suite voor de Kerk of ceremoniedienst, timekeeper van de dag, aanspreekpunt voor de gasten en leveranciers.
WEDDING DAY COÖRDINATIE
Het plannen, stylen en organiseren van je trouwfeest doe je graag zelf, dat is helemaal oké! Toch raden we aan om de hulp van een coördinator in te schakelen op jouw mooiste dag zelf. Zo kan jij 100 % genieten van je mooiste dag.
We zijn jullie aanspreekpunt bij alle vragen, maar wij staan ook ter beschikking voor jullie gasten.
Tarieven
Elke offerte is steeds uniek, maar hier enkele indicatieve prijzen:
Planning & dagcoördinatie: € 4290 excl. btw
Styling: € 2310 excl. btw
Storytelling (ceremoniespreker): € 2194 excl. btw
Enkel dagcoördinatie: € 1727 excl. btw
Buitenland: op aanvraag
Werkgebieden
- Antwerpen
- Limburg
- Vlaams-Brabant
- Oost-Vlaanderen
- West-Vlaanderen
- Brussel
Gelegenheid
- Huwelijk
- Verjaardagsfeest
- Communie / Lentefeest
- Babyborrel / Doop
- Familiefeest
- Jubileum
- Bedrijfsfeest
- Personeelsfeest
- Productvoorstelling
- Teambuilding
- Vergadering
- Seminarie
Eventplanning
- A-Z Planning
- Budgettering
- Ceremoniemeester
- Ceremoniespreker
- Coördinatie
- Draaiboek
- Event Styling
Ervaringen
Uitgelicht op Salino
Event'L als inspiratiebron op de Salino blog
3 redenen om te kiezen voor Event'L
- Awardwinning weddingplanner-ceremoniespreker
- Ceremonies op maat: 9+ jaar ervaring
- Weddingplanning: breed leveranciersnetwerk