Locaties in Vlaanderen

Locaties Van der Valk Hotel Beveren

Van der Valk Hotel Beveren

Gentseweg 280, Beveren-waas (Oost-Vlaanderen)
tot 1000 personen

Van der Valk Hotel Beveren – De ideale locatie voor al uw meetings, feesten & events! Bent u op zoek naar een indrukwekkende en ook makkelijk te bereiken locatie voor uw volgende vergadering, evenement, teambuilding of huwelijksfeest? Dan bent u bij Hotel Beveren aan het juiste adres! Met een centrale ligging vlak aan de N70 tussen Antwerpen en Gent is het hotel heel eenvoudig te bereiken en bovendien zijn er ook 220 gratis parkeerplaatsen beschikbaar. De 13 multifunctionele zalen zijn allemaal stuk voor stuk sfeervol en comfortabel ingericht en geschikt voor groepen van 2 tot 1000 gasten. Verder kan u ook overnachten in een van onze 140 kamers en heeft u de keuze tussen onze twee restaurants, OZZO Sushi & Lounge of gastronomisch Restaurant De Mangerie. Voor diegene die willen ontspannen na de meeting, is er ook een luxewellness met zwembad en fitness beschikbaar Aangenaam vergaderen doet u bij ons! Succesvol vergaderen begint bij de ideale locatie. Een bereikbare plaats waar gasten in een ontspannen setting kunnen overleggen en de beschikking hebben over faciliteiten zoals beamer, projectiescherm en gratis wifi. Al onze zalen hebben daglicht en beschikken over een eigen terras. Met vijf vergaderhamers in de vergaderclassificatie behalen wij het maximum. Ons professioneel Sales & Banqueting team denkt namelijk met de klant mee, waardoor elke meeting een succesverhaal wordt. Wij zetten uw mensen graag in de bloemetjes! Een personeelsfeest versterkt de samenhang en het onderling vertrouwen binnen uw team. Verras uw werknemers, laat hen stoom afblazen en genieten van een onvergetelijke dag. Wij zetten ‘uw mensen’ graag in de bloemetjes! Zowel voor grote als kleine groepen organiseren wij de geschikte unieke belevenis. Voor al onze teambuildings werken wij samen met onze partner Eventmasters. Samen werken we graag de gepaste formule voor u uit. Name it and we organise it! Hotel Beveren is specialist in zowel kleine als grote events. Heeft u een trouwfeest, communie, verjaardag, jubileum of babyborrel gepland? Neem dan zeker eens een kijkje op onze website. Wij organiseren uw feest op maat. Op culinair vlak stellen wij gepersonaliseerde menu’s, buffetten, walking dinners of barbecues voor. Ook onze decoratiemogelijkheden zijn heel divers. Met onze persoonlijke begeleiding zorgen wij er voor dat uw feest onvergetelijk wordt!  

Lees meer
Locaties Kasteel van Nieuwland - De Postiljon

Kasteel van Nieuwland - De Postiljon

Beemdenstraat 61, Aarschot (Vlaams-Brabant)
vanaf 10 tot 280 personen
Locaties Felix Pakhuis

Felix Pakhuis

Godefriduskaai 30, Antwerpen (Antwerpen)
tot 220 personen
Locaties Salons Denotter

Salons Denotter

Torhoutsesteenweg 76, Zedelgem (West-Vlaanderen)
vanaf 20 tot 450 personen

Salons Denotter is de ideale plek voor een spetterend feest: huwelijk, jubilea, familiefeest, banket, communie- of lentefeest, baby borrel. Ook voor bedrijven en organisaties zetten we ons beste beentje voor. We beschikken over goed uitgeruste vergaderzalen en seminarieruimtes. Een extra troef is onze traiteurdienst zodat we ook op verplaatsing uw feest kunnen verzorgen. Bel ons voor een volledig vrijblijvende rondleiding en wij zoeken samen naar een gepaste formule, rekening houdend met uw budget. Familiefeesten Familiefeesten zijn leuk. Er zijn tal van gelegenheden die een perfecte aanleiding zijn voor een familiefeest. Salons Denotter kijkt samen met u hoe we een verjaardag, een geboortereceptie, een communie- of lentefeest, een jubileum, een verrassingsfeest, ... kunnen organiseren. Onze keuken werkt uitsluitend met dagverse producten van de beste kwaliteit en verzorgt creatieve en culinaire gerechten die stijlvol worden gepresenteerd. Ons ervaren personeel zorgt voor een vlekkeloze bediening. Huwelijk Bent u uw trouwfeest aan het organiseren? Spring zeker eens binnen bij Salons Denotter. We helpen u graag bij de keuze van de geknipte zaal, de juiste muziek en het perfecte eten. Alles kan op maat om van uw huwelijksfeest te succes te maken: receptiemogelijkheden zowel binnen als buiten, menukeuze met aangepaste wijnen, diverse drankformules, tafelindeling, tafeldecoratie, muziek, ... Samen maken we er een onvergetelijke dag van. Bel ons voor een volledig vrijblijvende rondleiding en wij zoeken samen naar een gepaste formule, rekening houdend met uw budget. Neem contact met ons op en ontdek onze verschillende menuformules. Bedrijfsevents Door zijn ligging (dichtbij autosnelweg E40 en snelweg A17) is Salons Denotter ideaal gelegen voor het organiseren van seminaries en vergaderingen. Salons Denotter  is dan ook de plek voor opleidingen, vergaderingen, seminaries, workshops, productpresentaties en congressen. We zorgen voor een vlekkeloze organisatie. De grote multifunctionele zaal (voorzien van airco), met een capaciteit tot 300 deelnemers aan tafel en tot 400 zitplaatsen kan perfect worden ingedeeld op maat van het aantal deelnemers en in functie van het soort bijeenkomst. Kleinere groepen (tot 60 deelnemers) kunnen in 2 sfeervolle kleinere zalen terecht die voorzien zijn van airco. We beschikken over een eigentijdse audiovisuele uitrusting (beamer, projectiescherm, draadloze micro, draadloos internet,...) Salons Denotter is de ideale plek voor een spetterend feest: huwelijk, jubilea, familiefeest, banket, communie- of lentefeest, baby borrel. Ook voor bedrijven en organisaties zetten we ons beste beentje voor. We beschikken over goed uitgeruste vergaderzalen en seminarieruimtes. Een extra troef is onze traiteurdienst zodat we ook op verplaatsing uw feest kunnen verzorgen. Bel ons voor een volledig vrijblijvende rondleiding en wij zoeken samen naar een gepaste formule, rekening houdend met uw budget. Familiefeesten Familiefeesten zijn leuk. Er zijn tal van gelegenheden die een perfecte aanleiding zijn voor een familiefeest. Salons Denotter kijkt samen met u hoe we een verjaardag, een geboortereceptie, een communie- of lentefeest, een jubileum, een verrassingsfeest, ... kunnen organiseren. Onze keuken werkt uitsluitend met dagverse producten van de beste kwaliteit en verzorgt creatieve en culinaire gerechten die stijlvol worden gepresenteerd. Ons ervaren personeel zorgt voor een vlekkeloze bediening. Huwelijk Bent u uw trouwfeest aan het organiseren? Spring zeker eens binnen bij Salons Denotter. We helpen u graag bij de keuze van de geknipte zaal, de juiste muziek en het perfecte eten. Alles kan op maat om van uw huwelijksfeest te succes te maken: receptiemogelijkheden zowel binnen als buiten, menukeuze met aangepaste wijnen, diverse drankformules, tafelindeling, tafeldecoratie, muziek, ... Samen maken we er een onvergetelijke dag van. Bel ons voor een volledig vrijblijvende rondleiding en wij zoeken samen naar een gepaste formule, rekening houdend met uw budget. Neem contact met ons op en ontdek onze verschillende menuformules. Bedrijfsevents Door zijn ligging (dichtbij autosnelweg E40 en snelweg A17) is Salons Denotter ideaal gelegen voor het organiseren van seminaries en vergaderingen. Salons Denotter  is dan ook de plek voor opleidingen, vergaderingen, seminaries, workshops, productpresentaties en congressen. We zorgen voor een vlekkeloze organisatie. De grote multifunctionele zaal (voorzien van airco), met een capaciteit tot 300 deelnemers aan tafel en tot 400 zitplaatsen kan perfect worden ingedeeld op maat van het aantal deelnemers en in functie van het soort bijeenkomst. Kleinere groepen (tot 60 deelnemers) kunnen in 2 sfeervolle kleinere zalen terecht die voorzien zijn van airco. We beschikken over een eigentijdse audiovisuele uitrusting (beamer, projectiescherm, draadloze micro, draadloos internet,...)

Lees meer
Laad meer resultaten

Dat je een meester bent in het organiseren van evenementen, nemen we graag aan. Maar kan je je doelgroep in Vlaanderen ook blijven verrassen met verfrissende eventlocaties? Salino.be zet voor jou alles op een rijtje. Met onze eenvoudige zoekfuncties vind je in een handomdraai een trouwlocatie met catering, een meeting ruimte voor 100 gasten of een idyllische seminarielocatie. En vele andere inspirerende eventlocaties in Vlaanderen! Je kan zelfs een efficiënt visueel overzicht krijgen van alle eventlocaties in de geselecteerde regio. En dat is niet alles… Salino.be heeft nog veel meer in huis om jouw event ideaal te laten verlopen. Zeker met jouw organisatieskills erbij!

Volg ons op Instagram